brevvän till min dotter
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    brevvän till min dotter

    Min dotter är född feb 97 och önskar en brevvän!!!Någon som har en tjej eller kille som är brevsugen. Min flicka heter Alice och är intresserad av musik. tae kwondo (tränar denna kampsport), pyssla, rita, läsa, djur(har hund och hamster). Om någon är intresserad så kan ni maila [email protected] är riktiga brev Alice är intresserad av...ej maila.....men ni kan få Alice adress via mail.kram
  2. 1
    brevvän till min dotter Min dotter är född feb 97 och önskar en brevvän!!!Någon som har en tjej eller kille som är brevsugen. Min flicka heter Alice och är intresserad av musik. tae kwondo (tränar denna kampsport), pyssla, rita, läsa, djur(har hund och hamster). Om någon är intresserad så kan ni maila [email protected] är riktiga brev Alice är intresserad av...ej maila.....men ni kan få Alice adress via mail.kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Du din mailadress kommer vi inte fram på. Vi har provat [email protected] och [email protected] och ingenting fungerar är jag konstig eller har du råkat skriva fel. Men dotter som blir 11 i januari blev direkt intresserad. Jag har [email protected]
  4. 2
    Du din mailadress kommer vi inte fram på. Vi har provat [email protected] och [email protected] och ingenting fungerar är jag konstig eller har du råkat skriva fel. Men dotter som blir 11 i januari blev direkt intresserad. Jag har [email protected]
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    oj

    vi har nog telia.com när jag tänker efter!!!Men vi mailar alice adress till er istället då så får din dotter gärna skriva ett brev!!Vill hon att Alice ska börja så går det också bra såklart! Alice blev jätteglad!
  6. 3
    oj vi har nog telia.com när jag tänker efter!!!Men vi mailar alice adress till er istället då så får din dotter gärna skriva ett brev!!Vill hon att Alice ska börja så går det också bra såklart! Alice blev jätteglad!

Liknande trådar

  1. Brevvän till 8 årig kille.
    By bettyboop83 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-30, 02:35
  2. Brevvän till tjej 9 år
    By Anonym in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-11, 01:33
  3. Brevvän till sonen.
    By Gabricia in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 20:12
  4. Brevvän till 12-åring
    By Marie in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 23:52
  5. Min dotter söker brevvän
    By Agneta H med 3 in forum _96 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar