Pyssel
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Pyssel

    Är det någon som vet hur mycket lödder det blir av 1 dl YES... Ganska mycket kan jag berätta. Sonen fick i ett obevakat ögonblick tag på diskmedelsflaskan och vände gladeligen uppocn ner och tryckte. Det tog ganska många liter vatten innan golvet var torrt - men rent blev det. Vi har klinkergolv, så det blev ganska halt också. AARRGH!!
  2. 1
    Pyssel Är det någon som vet hur mycket lödder det blir av 1 dl YES... Ganska mycket kan jag berätta. Sonen fick i ett obevakat ögonblick tag på diskmedelsflaskan och vände gladeligen uppocn ner och tryckte. Det tog ganska många liter vatten innan golvet var torrt - men rent blev det. Vi har klinkergolv, så det blev ganska halt också. AARRGH!!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Rackarns unge! Det är ju rent livsfarligt med diskmedel på klinkersgolv. Vi har ej provat just detta hala knep, däremot badolja på klinkersgolv i badrummet - blev rätt halt där med ska jag berätta... ;-) Hoppas att du kan glädjas åt det blanka rena golvet iallafall.. Riktig julstädning!

    Milla
  4. 2
    Rackarns unge! Det är ju rent livsfarligt med diskmedel på klinkersgolv. Vi har ej provat just detta hala knep, däremot badolja på klinkersgolv i badrummet - blev rätt halt där med ska jag berätta... ;-) Hoppas att du kan glädjas åt det blanka rena golvet iallafall.. Riktig julstädning!

    Milla
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    *hehe* De vet vad de ska göra för att sätta oss i jobb!
  6. 3
    *hehe* De vet vad de ska göra för att sätta oss i jobb!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Hihi vilken liten buse Förstår att du just då blev lite arg eller irriterad men nu har det nog gått över och sedan blir det en sådan historia som kommer fram när han blir äldre...jag har ett par sådana på mina grabbar
  8. 4
    Hihi vilken liten buse Förstår att du just då blev lite arg eller irriterad men nu har det nog gått över och sedan blir det en sådan historia som kommer fram när han blir äldre...jag har ett par sådana på mina grabbar
  9. J med 1 barn +bf0712
    #5
    Hihihhhii, underbart med barn =)
  10. 5
    Hihihhhii, underbart med barn =)
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    barn är allt bra påhittiga..
    men du fick ett rent golv iaf...
    kram
  12. 6
    barn är allt bra påhittiga..
    men du fick ett rent golv iaf...
    kram

Liknande trådar

  1. pyssel <3
    By kickik in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 18:16
  2. Pyssel
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 10:29
  3. pyssel
    By blingoÅsa in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 23:54
  4. Dumdi-dum...pyssel pyssel *S*
    By Lena & Anton in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 12:21
  5. Pyssel, pyssel, pyssel
    By Vittel in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar