Hej alla veteraner och nya!
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Hej alla veteraner och nya!

    Det var ett tag sen! Yes vi lever och kämpar på, vi har flyttat in i huset och trivs. Skönt att äntligen ha lite space igen. Vi har blivit lovade internet,telefon och tv-kanaler innan 1 dec så snart är jag tillbaka. Kommer med mer info snart.

    kram Linn
  2. 1
    Hej alla veteraner och nya! Det var ett tag sen! Yes vi lever och kämpar på, vi har flyttat in i huset och trivs. Skönt att äntligen ha lite space igen. Vi har blivit lovade internet,telefon och tv-kanaler innan 1 dec så snart är jag tillbaka. Kommer med mer info snart.

    kram Linn
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Ja man börjar ju undra vart...

    ..Ni tog vägen....Härligt att Ni trivs o jag hoppas innerligen att grannarna är trevliga....
    Hur går det med jobben nu då??Pendlas det eller har Ni hittat jobb på orten....Själva har vi funnit jobb här hemma på orten både jag o gubben så vi klagar inte.....Borde väl vara synd o skam att klaga då man nästintill har ökat sin inkomst med flera tusen i månaden......
    Sluta leta det enda sättet att finna det du söker....
  4. 2
    Ja man börjar ju undra vart... ..Ni tog vägen....Härligt att Ni trivs o jag hoppas innerligen att grannarna är trevliga....
    Hur går det med jobben nu då??Pendlas det eller har Ni hittat jobb på orten....Själva har vi funnit jobb här hemma på orten både jag o gubben så vi klagar inte.....Borde väl vara synd o skam att klaga då man nästintill har ökat sin inkomst med flera tusen i månaden......
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Hej Mimmi!

    Ja, de grannar som jag träffat verkar jättetrevliga.
    Och ang jobb så pendlar Tony och jag har fått jobb här på orten och ökat min lön med 5000 kr :=)
    Den 19 dec drar vi till Thailand och blir borta över 2 veckor...underbart!
    Snart får vi våran dator uppkopplad och då återkommer jag...

    Grattis till era nya jobb, det känns alltid skönt att ha nära till jobbet...och mer betalt skadar ju inte.

    Ha det bra!

    Kram Linn.
  6. 3
    Hej Mimmi!

    Ja, de grannar som jag träffat verkar jättetrevliga.
    Och ang jobb så pendlar Tony och jag har fått jobb här på orten och ökat min lön med 5000 kr :=)
    Den 19 dec drar vi till Thailand och blir borta över 2 veckor...underbart!
    Snart får vi våran dator uppkopplad och då återkommer jag...

    Grattis till era nya jobb, det känns alltid skönt att ha nära till jobbet...och mer betalt skadar ju inte.

    Ha det bra!

    Kram Linn.
  7. Andreas mamma Cina
    #4
    Hej Linn!

    Har tänkt på er en hel del, faktiskt, och undrat hur ni har det nu när vi bor i samma kommun.

    Jag har inte heller varit inne här så mkt p.g.a. studierna och många andra orsaker som sugit ork och energi. Tonåringar, säger jag bara.... Suck!

    Hoppas ni trivs och att ni kommer i ordning lagom till jul!

    /Cina
  8. 4
    Hej Linn!

    Har tänkt på er en hel del, faktiskt, och undrat hur ni har det nu när vi bor i samma kommun.

    Jag har inte heller varit inne här så mkt p.g.a. studierna och många andra orsaker som sugit ork och energi. Tonåringar, säger jag bara.... Suck!

    Hoppas ni trivs och att ni kommer i ordning lagom till jul!

    /Cina

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. ni veteraner :-)
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 14:52
  3. inskolning av "veteraner"
    By Vänamön in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 07:53
  4. UJ veteraner, fantaster mfl!
    By Timjan m 2 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 13:07
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar