Klåda i ansiktet o ögonen?
_0712 Decemberbarn
  1. Lilla A
    #1

    Klåda i ansiktet o ögonen?

    God morgon!

    Jag har drabbats av klåda i ansiktet och ögonen, håller på att bli tokig... Vad kan det vara, någon som har ett tips? Känner mig lite "het" o rödflammig i huden i ansiktet. Ingen nyponros direkt med andra ord.

    Övriga kroppen kliar inte... (än i alla fall...).

    Morgonkram!
  2. 1
    Klåda i ansiktet o ögonen? God morgon!

    Jag har drabbats av klåda i ansiktet och ögonen, håller på att bli tokig... Vad kan det vara, någon som har ett tips? Känner mig lite "het" o rödflammig i huden i ansiktet. Ingen nyponros direkt med andra ord.

    Övriga kroppen kliar inte... (än i alla fall...).

    Morgonkram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Låter inge vidare alls det där!!! ögonen har jag känt klåda i en del nu under grav, men jag har fått för mig att det är sminket...

    har du inget svalkande du kan smörja in? Kylbalsam eller något??
    Eller skär ett gäng gurkskivor och lägg över ansiktet, det kan ju svalka å kännas skönt!

    Hör annars med din BM, hon kanske hört om det innan, om det kan ha med grav att göra!?

    kramar igen
  4. 2
    Låter inge vidare alls det där!!! ögonen har jag känt klåda i en del nu under grav, men jag har fått för mig att det är sminket...

    har du inget svalkande du kan smörja in? Kylbalsam eller något??
    Eller skär ett gäng gurkskivor och lägg över ansiktet, det kan ju svalka å kännas skönt!

    Hör annars med din BM, hon kanske hört om det innan, om det kan ha med grav att göra!?

    kramar igen
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Det låter ju som den klåda man lätt får när man är gravid. Jag har det oxå, blandat med eksem och psoriasis. Kan du inte kolla med din MVC läkare och be om tavegyl eller liknande?
  6. 3
    Det låter ju som den klåda man lätt får när man är gravid. Jag har det oxå, blandat med eksem och psoriasis. Kan du inte kolla med din MVC läkare och be om tavegyl eller liknande?
  7. Lilla A
    #4
    Jag funderar också om det beror på ansiktskrämen jag använder. Har bytt sort, men den är ju parfymfri från apoteket o borde inte ge sånt utslag...

    Fast man är väl extra känslig. Men i ögonen kan det ju inte ha med ansiktskrämen att göra, förstås.

    Min bm är tyvärr ingen man hör med... Litar inte ett dugg på henne. Känns som hon aldrig har koll på nånting.
  8. 4
    Jag funderar också om det beror på ansiktskrämen jag använder. Har bytt sort, men den är ju parfymfri från apoteket o borde inte ge sånt utslag...

    Fast man är väl extra känslig. Men i ögonen kan det ju inte ha med ansiktskrämen att göra, förstås.

    Min bm är tyvärr ingen man hör med... Litar inte ett dugg på henne. Känns som hon aldrig har koll på nånting.
  9. Lilla A
    #5
    Får försöka stå ut, går ju helst inte till MVC, gillar inte min bm. Det känns liiite bättre nu ikväll. Bara det inte börjar i ögonen som det gjorde inatt, man gnuggar o det blir bara värre o värre...
  10. 5
    Får försöka stå ut, går ju helst inte till MVC, gillar inte min bm. Det känns liiite bättre nu ikväll. Bara det inte börjar i ögonen som det gjorde inatt, man gnuggar o det blir bara värre o värre...
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Byt då BM!!!
    Du måste ju kunna lita på henne!
    Mamma till lille A mars-04 och lilla M dec-07
  12. 6
    Byt då BM!!!
    Du måste ju kunna lita på henne!

Liknande trådar

  1. hår i ansiktet? =)
    By marman in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 20:54
  2. Svullen i ansiktet & Klåda
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 09:56
  3. Röd i ansiktet :(
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 13:06
  4. I ansiktet då?
    By blanca in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 02:06
  5. hår i ansiktet...
    By anna in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 08:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar