Frukost
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Frukost

    (snabb och sen), städning av huset (framför allt barnens hopplöst stökiga rum), lättlagad lunch (får nog bli fiskpinnar tror jag, det var väldigt länge sedan) biblioteksbesök står på programmet idag. Samt gärna lite till. Känns som dagen kommer att gå jättefort!

    Det var mitt vardagsinlägg för idag . Hej på er! har jag visst glömt att säga också.
  2. 1
    Frukost (snabb och sen), städning av huset (framför allt barnens hopplöst stökiga rum), lättlagad lunch (får nog bli fiskpinnar tror jag, det var väldigt länge sedan) biblioteksbesök står på programmet idag. Samt gärna lite till. Känns som dagen kommer att gå jättefort!

    Det var mitt vardagsinlägg för idag . Hej på er! har jag visst glömt att säga också.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Glömde: min extremt envisa 4-åring vill absolut att jag ska ordna en skattjakt också, och jag tror inte hon ger sig...
  4. 2
    Glömde: min extremt envisa 4-åring vill absolut att jag ska ordna en skattjakt också, och jag tror inte hon ger sig...
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Samt tvätten som ska hängas - inomhus, för här är äkta grått och blött Brestväder idag. Jag måste t.o.m. ha lampan tänd nu. Ska dock inte klaga på vädret, för hösten har varit jättefin.
  6. 3
    Samt tvätten som ska hängas - inomhus, för här är äkta grått och blött Brestväder idag. Jag måste t.o.m. ha lampan tänd nu. Ska dock inte klaga på vädret, för hösten har varit jättefin.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Fiskpinnar blir

    det här ocksà. Sambon har bett mig àka till Ikea för att titta pà ramar. Antar att jag kommer att säga Ok till dett ärende Kanske det bir pyttipanna dà?
  8. 4
    Fiskpinnar blir det här ocksà. Sambon har bett mig àka till Ikea för att titta pà ramar. Antar att jag kommer att säga Ok till dett ärende Kanske det bir pyttipanna dà?
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Eller köttbullar?
  10. 5
    Eller köttbullar?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    ett till vardagsinlägg härifrån. har lämnat stora barn på skolan och tvättat en maskin och diskmaskinen går för fullt. inväntar matleverans och ska sen till apoteket och hämta svärmors mediciner som sen ska levereras.

    på eftermiddagen har jag utvecklningssamtal med båda skolbarnens fröknar vilket ska bli intressant.
  12. 6
    ett till vardagsinlägg härifrån. har lämnat stora barn på skolan och tvättat en maskin och diskmaskinen går för fullt. inväntar matleverans och ska sen till apoteket och hämta svärmors mediciner som sen ska levereras.

    på eftermiddagen har jag utvecklningssamtal med båda skolbarnens fröknar vilket ska bli intressant.
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Måste bara fråga: hur ofta har ni utvecklingssamtal, och vad sägs då? Jag blir liksom lite avundssjuk....

    Hoppas maten dykt upp, låter bra med leverans. Att åka och handla står bara inte på programmet den här veckan!
  14. 7
    Måste bara fråga: hur ofta har ni utvecklingssamtal, och vad sägs då? Jag blir liksom lite avundssjuk....

    Hoppas maten dykt upp, låter bra med leverans. Att åka och handla står bara inte på programmet den här veckan!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    om jag har fattat det hela rätt så är det en gång per termina men jag kan ha fattat fel vi har bara 10 minuter med fröken men det verkar som om de drar ut på det vid behov.

    nu har maten dykt upp så nu kan vi fortsätta med dagens ärenden. himla smidigt med internet shopping för de vanliga basvarorna.
  16. 8
    om jag har fattat det hela rätt så är det en gång per termina men jag kan ha fattat fel vi har bara 10 minuter med fröken men det verkar som om de drar ut på det vid behov.

    nu har maten dykt upp så nu kan vi fortsätta med dagens ärenden. himla smidigt med internet shopping för de vanliga basvarorna.

Liknande trådar

  1. Det här med frukost..
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 16:26
  2. Forts. om frukost. NÄR serveras frukost?
    By Gia. in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 20:48
  3. frukost
    By bibbi83 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 09:33
  4. Appropå frukost/inte frukost?
    By -Sunflower- in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 10:08
  5. Frukost!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar