Hoppas allt är bra
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Hoppas allt är bra

    swischar förbi på väg in till facebook... Jäklar vad fast man blev på vuxenlunar, det är ju i det närmsta pinsamt. Men å andra sidan alla har sina laster, eller hur?
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  2. 1
    Hoppas allt är bra swischar förbi på väg in till facebook... Jäklar vad fast man blev på vuxenlunar, det är ju i det närmsta pinsamt. Men å andra sidan alla har sina laster, eller hur?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag tycker facebook är trist, aff är roligare!:-)
  4. 2
    Jag tycker facebook är trist, aff är roligare!:-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Jag har inte fastnat..

    ..alls för facebook trots att jag försökt . Då är ju aff mycket roligare.
  6. 3
    Jag har inte fastnat.. ..alls för facebook trots att jag försökt . Då är ju aff mycket roligare.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Fast är jag inte, inte än i alla fall, men är med och kikar in då och då...
  8. 4
    Fast är jag inte, inte än i alla fall, men är med och kikar in då och då...
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Mina gamla barndomsvänner osv

    finns där. Även nya. Jag gillar det hur bra som helst. Praktiskt och kul tycker jag.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  10. 5
    Mina gamla barndomsvänner osv finns där. Även nya. Jag gillar det hur bra som helst. Praktiskt och kul tycker jag.
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    Jag fastnade

    rejält. Men aff är allt kul det med. Inget fel alls. Men det är ju alla gamla kompisar från barndomen och även nya som man inte träffar så ofta för att man bor långt i från varann osv.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  12. 6
    Jag fastnade rejält. Men aff är allt kul det med. Inget fel alls. Men det är ju alla gamla kompisar från barndomen och även nya som man inte träffar så ofta för att man bor långt i från varann osv.
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    Det kommer ska du se...

    Min reaktion på det första veckorna var, äsch vad f_n Myspace är ju mycket bättre (mest pga en speciellt myspacevän) och det här gillar jag inte alls. Men så dök alla gamla kompisar från förr upp och även nya och då sa det bara klick...
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  14. 7
    Det kommer ska du se... Min reaktion på det första veckorna var, äsch vad f_n Myspace är ju mycket bättre (mest pga en speciellt myspacevän) och det här gillar jag inte alls. Men så dök alla gamla kompisar från förr upp och även nya och då sa det bara klick...

Liknande trådar

  1. Hoppas allt går bra
    By liten1 in forum _1105 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 19:33
  2. Hoppas allt e bra med er!!
    By mallis in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 18:49
  3. Hoppas allt är väl med er
    By doriz in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 21:45
  4. Hoppas allt är bra!
    By Åsa med tjejtriss in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 16:42
  5. JFR, hoppas att allt
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar