Hallå? *ekar*
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Hallå? *ekar*

    Är vi inga kvar här inne som vill prata 3-åringar? Det verkar vara lika dött inne på både höstbarn 04 och vinterbarn 04/05, trist nog. Verkar bara som om vi är 3-4 stycken som skriver här inne och då lär vi ju snart vara nedläggningshotade. Känns lite meningslöst att skriva inlägg ibland när jag vet att jag kanske bara får något enstaka svar på en fråga.
    *kram*
    Kristina med 3♥
  2. 1
    Hallå? *ekar* Är vi inga kvar här inne som vill prata 3-åringar? Det verkar vara lika dött inne på både höstbarn 04 och vinterbarn 04/05, trist nog. Verkar bara som om vi är 3-4 stycken som skriver här inne och då lär vi ju snart vara nedläggningshotade. Känns lite meningslöst att skriva inlägg ibland när jag vet att jag kanske bara får något enstaka svar på en fråga.
    *kram*
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Hej.
    Jag är kvar....kikar in ganska ofta och har försökt skriva lite ibland, men har kännt lite som du att det verkar va så få som läser...

    Vill ju gärna ha kvar denna grupp.....så vi får pigga upp oss lite nu

    Kram från mig..

    PS....mysigt kort du fått till på dina små nissar...
  4. 2
    Hej.
    Jag är kvar....kikar in ganska ofta och har försökt skriva lite ibland, men har kännt lite som du att det verkar va så få som läser...

    Vill ju gärna ha kvar denna grupp.....så vi får pigga upp oss lite nu

    Kram från mig..

    PS....mysigt kort du fått till på dina små nissar...
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3

    Hej!

    Kul att "se" dig!
    *fniss* Mina små nissar ja... Om du kikar in i mitt album ser du en större bild på dem. Man kan ju lugnt säga att förutsättningarna inte var de bästa när vi skulle ta årets julfoto. Pga sena hantverkare kom vi inte iväg förrän det började skymma, Emmy var så trött att hon somnade på hallgolvet när vi hade klätt på henne och Alva var trött hon också (sover ju inte middag längre). Meeen eftersom jag skulle på pysselkväll var det "nödvändigt" att ta fotot senast den dagen. Och ibland har man sådan tur att alla tre barnen samarbetade.
    Vi la en fleecefilt på en sten och så ett lammskinn framför. Alva satt åt ena hållet, Linus åt andra och så fick Linus hålla i Emmy. Fem (!!!) snabba foton och sedan ner med Emmy i overallen igen och på med jackorna på stora barnen (ja, barnen hade extra innekläder under tomtedräkterna, men det var ju kallt ändå!) Sedan fikade vi med glögg/saft och pepparkakor innan vi åkte hem.
    Det var med viss bävan jag laddade in fotona, men ett av dem blev ju helt OK. Med tre barn får man inte ha så höga pretantioner!
    *kram*
    Kristina med 3♥
  6. 3
    Hej! Kul att "se" dig!
    *fniss* Mina små nissar ja... Om du kikar in i mitt album ser du en större bild på dem. Man kan ju lugnt säga att förutsättningarna inte var de bästa när vi skulle ta årets julfoto. Pga sena hantverkare kom vi inte iväg förrän det började skymma, Emmy var så trött att hon somnade på hallgolvet när vi hade klätt på henne och Alva var trött hon också (sover ju inte middag längre). Meeen eftersom jag skulle på pysselkväll var det "nödvändigt" att ta fotot senast den dagen. Och ibland har man sådan tur att alla tre barnen samarbetade.
    Vi la en fleecefilt på en sten och så ett lammskinn framför. Alva satt åt ena hållet, Linus åt andra och så fick Linus hålla i Emmy. Fem (!!!) snabba foton och sedan ner med Emmy i overallen igen och på med jackorna på stora barnen (ja, barnen hade extra innekläder under tomtedräkterna, men det var ju kallt ändå!) Sedan fikade vi med glögg/saft och pepparkakor innan vi åkte hem.
    Det var med viss bävan jag laddade in fotona, men ett av dem blev ju helt OK. Med tre barn får man inte ha så höga pretantioner!
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Jag är oxå här

    men inte så ofta som förr. Jag har verkligen fullt upp nu med tre busar och heltidsstudier. Men jag tittar in då och då, tyvärr har jag väl inte fått till så många inlägg på sista tiden. Ska försöka bättra mig. Hur har allt flutit på sen ni fick lilla trean? Visst är det häftigt med tre barn!?

    Kram!
    Jenny, mamma till: Oliver -01, Linn -04 & Moa -06
  8. 4
    Jag är oxå här men inte så ofta som förr. Jag har verkligen fullt upp nu med tre busar och heltidsstudier. Men jag tittar in då och då, tyvärr har jag väl inte fått till så många inlägg på sista tiden. Ska försöka bättra mig. Hur har allt flutit på sen ni fick lilla trean? Visst är det häftigt med tre barn!?

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5

    Hej!

    Jo, det flyter på. Håller med om att det är häftigt med tre barn, det är liksom, är hela den bunten mina?! *ler* Tycker att det rent generellt har fungerat bättre nu än när Alva var liten, stora barnen leker ju med varandra och så. Nu när Emmy har börjat bli lite större (8 månader den 1:e) så börjar de leka mer och mer med henne också. Bygger torn åt henne, rullar boll eller bara sitter och gosar med henne. Känns bra i mammahjärtat! Hoppas du hinner med att titta in då och då, men förstår om du har mycket att göra!
    *kram*
    Kristina med 3♥
  10. 5
    Hej! Jo, det flyter på. Håller med om att det är häftigt med tre barn, det är liksom, är hela den bunten mina?! *ler* Tycker att det rent generellt har fungerat bättre nu än när Alva var liten, stora barnen leker ju med varandra och så. Nu när Emmy har börjat bli lite större (8 månader den 1:e) så börjar de leka mer och mer med henne också. Bygger torn åt henne, rullar boll eller bara sitter och gosar med henne. Känns bra i mammahjärtat! Hoppas du hinner med att titta in då och då, men förstår om du har mycket att göra!
    *kram*

Liknande trådar

  1. Hallå? Det ekar här inne ;)
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 13:11
  2. Hallå *ekar*
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 17:56
  3. Ho, ho...! *ekar*
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 18:00
  4. Hallå! *det ekar tomt*
    By lisamea in forum _0507 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 19:40
  5. *ekar*
    By jenny m thea.0210 & moa.0311 in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 16:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar