Jag lämnar er
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Jag lämnar er

    Jag orkar inte vara med om påhopp och skit så jag lägger ner det här nu!!! Jag har det tillräckligt jobbigt och mår inget bra och då behöve rjag inte en massa anonyma besserwissrar efter mig så jag lägger ner innan jag blir ett vrak.

    Jag tål inte att folk skriver skit anonymt till mig. Jag har varit med om en liknade händelse tidigare och jag tar det väldigt hårt och påminns om det på det sättet och jag vill inte uppleva det igen.

    Jag tycker man ska vara rak och skriva med sitt vanliga nick till en person.
  2. 1
    Jag lämnar er Jag orkar inte vara med om påhopp och skit så jag lägger ner det här nu!!! Jag har det tillräckligt jobbigt och mår inget bra och då behöve rjag inte en massa anonyma besserwissrar efter mig så jag lägger ner innan jag blir ett vrak.

    Jag tål inte att folk skriver skit anonymt till mig. Jag har varit med om en liknade händelse tidigare och jag tar det väldigt hårt och påminns om det på det sättet och jag vill inte uppleva det igen.

    Jag tycker man ska vara rak och skriva med sitt vanliga nick till en person.
  3. Anonym
    #2
    Varför så hysterisk? Som en annan skrev nedan, du blir ju nästintill hysterisk om någon kommer med "fel" mening till dig. Strunta i att svara då, det var ändå ett mycket märkligt inlägg av dig att hoppa på någon som bara skrev om personkemi. Det kan ju ha varit så, eller hur? Har du frågat henne? Nä utan du har ju bara själv spekulerat fram det du tror och nu gjorde någon annan det också men det gick inte hem hos dig för det var inte det du kommit fram till utan du flippade ur.
  4. 2
    Varför så hysterisk? Som en annan skrev nedan, du blir ju nästintill hysterisk om någon kommer med "fel" mening till dig. Strunta i att svara då, det var ändå ett mycket märkligt inlägg av dig att hoppa på någon som bara skrev om personkemi. Det kan ju ha varit så, eller hur? Har du frågat henne? Nä utan du har ju bara själv spekulerat fram det du tror och nu gjorde någon annan det också men det gick inte hem hos dig för det var inte det du kommit fram till utan du flippade ur.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Tråkigt!

    Att du lämnar oss. Vi har ju inte alltid varit överens du och jag men jag har alltid "bråkat" med dig under mitt vanliga nick så jag hoppas du inte tror att jag är någon av de anonyma nedanför.

    Kram
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Tråkigt! Att du lämnar oss. Vi har ju inte alltid varit överens du och jag men jag har alltid "bråkat" med dig under mitt vanliga nick så jag hoppas du inte tror att jag är någon av de anonyma nedanför.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Ska jag svara på det där? Gör det om du kan lägga av att vara så feg och strunta i att vara anonym.
  8. 4
    Ska jag svara på det där? Gör det om du kan lägga av att vara så feg och strunta i att vara anonym.
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Jag tror ingenting, det är några som tycker det är kul bara att hålla på såhär. Jag drar nu orkar inte med patetiska småungar som bara vill mörka ner en tråd och som kallar mig hysterisk.
  10. 5
    Jag tror ingenting, det är några som tycker det är kul bara att hålla på såhär. Jag drar nu orkar inte med patetiska småungar som bara vill mörka ner en tråd och som kallar mig hysterisk.
  11. Anonym
    #6
    Vad mycket du vet, impad!!! Berätta vidare om vad du tror dig veta!!
  12. 6
    Vad mycket du vet, impad!!! Berätta vidare om vad du tror dig veta!!
  13. Medlem sedan
    Mar 2007
    #7
    Gör inte det bara för en person..

    Vi andra skriver raka svar me våra nick o vi vill ha dig kvar..hur ska d annars gå me skrivandet

    Nä, skit i den människan o häng kvar hos oss...

    Kram på dig
  14. 7
    Gör inte det bara för en person..

    Vi andra skriver raka svar me våra nick o vi vill ha dig kvar..hur ska d annars gå me skrivandet

    Nä, skit i den människan o häng kvar hos oss...

    Kram på dig
  15. Medlem sedan
    Mar 2007
    #8
    SLUTA BRÅKA...för jösse namn...
    Vi är väl vuxna allesammans...låt bli varann om ni inte kan svara ordentligt på varandras medd.
  16. 8
    SLUTA BRÅKA...för jösse namn...
    Vi är väl vuxna allesammans...låt bli varann om ni inte kan svara ordentligt på varandras medd.
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Jag försöker, men hon/han vill ju bara provocera (troll?)
  18. 9
    Jag försöker, men hon/han vill ju bara provocera (troll?)
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    Vill veta vem människan är, tycker det känns obehagligt att nån tycker illa om en.
  20. 10
    Vill veta vem människan är, tycker det känns obehagligt att nån tycker illa om en.
  21. Medlem sedan
    Oct 2005
    #11
    Nä stanna kvar du! Det finns väl plats för oss alla här? Jag vill iaf ha dig kvar.
  22. 11
    Nä stanna kvar du! Det finns väl plats för oss alla här? Jag vill iaf ha dig kvar.
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Oj, vad är det som har hänt? Jag är visserligen inte den mest aktiva här inne, men jag har totalt missat att påhopp eller meningskiljaktigheter.(?)

    Jag fattar överhuvudtaget inte varför man är anonym om man inte talar om ett känsligt ämne. Alla kan ju inte ha samma åsikt hela tiden, varför bråka på en web chat, det är väl bara att logga av och inte läsa vidare om man inte gillar det någon säger?
  24. 12
    Oj, vad är det som har hänt? Jag är visserligen inte den mest aktiva här inne, men jag har totalt missat att påhopp eller meningskiljaktigheter.(?)

    Jag fattar överhuvudtaget inte varför man är anonym om man inte talar om ett känsligt ämne. Alla kan ju inte ha samma åsikt hela tiden, varför bråka på en web chat, det är väl bara att logga av och inte läsa vidare om man inte gillar det någon säger?
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Jaha, nu ser jag inläggen här nere, fattar inte heller varför kommentarerna var anonyma....
  26. 13
    Jaha, nu ser jag inläggen här nere, fattar inte heller varför kommentarerna var anonyma....
  27. Medlem sedan
    Mar 2007
    #14
    Asch skit i de...du kommer aldrig träffa henne ändå..låt d passera...
  28. 14
    Asch skit i de...du kommer aldrig träffa henne ändå..låt d passera...
  29. Medlem sedan
    Jul 2005
    #15
    Trist verkligen, fast jag måste nästan hålla med om att det var lite obefogat att bli så upprörd över det inlägget. Hon menade bara på att personkemin kanske inte stämmer, och om det är så eller inte kvittar väl. Skriver man ett inlägg får man räkna med svar och just detta svar från Anonym tyckte inte jag var speciellt elakt utan bara en fundering eller vad tror du? Vill absolut inte att nån ska bli arg eller så speciellt inte du som redan har det jobbigt, men ibland kan det vara värt att läsa ett inlägg 2 ggr innan man svarar. Sen kvittar det väl egentligen om man är anonym eller inte bara för att jag ex heter Zandra med Liam här på aff så blir inte jag mer känd för dig eller hur? Jag kan lika gärna heta nått annat IRL....Hoppas du inte blir arg, bara ett väl menat inlägg från mig
  30. 15
    Trist verkligen, fast jag måste nästan hålla med om att det var lite obefogat att bli så upprörd över det inlägget. Hon menade bara på att personkemin kanske inte stämmer, och om det är så eller inte kvittar väl. Skriver man ett inlägg får man räkna med svar och just detta svar från Anonym tyckte inte jag var speciellt elakt utan bara en fundering eller vad tror du? Vill absolut inte att nån ska bli arg eller så speciellt inte du som redan har det jobbigt, men ibland kan det vara värt att läsa ett inlägg 2 ggr innan man svarar. Sen kvittar det väl egentligen om man är anonym eller inte bara för att jag ex heter Zandra med Liam här på aff så blir inte jag mer känd för dig eller hur? Jag kan lika gärna heta nått annat IRL....Hoppas du inte blir arg, bara ett väl menat inlägg från mig
  31. Anonymmamma
    #16
    Hej. håller med om att du har överreagerat, det var inget elakt eller påhoppande inlägg ibland stämmer bara inte kemin.
    Håller också med om att det kanske är bra om du tar en paus härifrån om du mår dåligt.
    Ta nu hand om dig och jag önskar dig all lycka resten av din graviditet! hej då!
  32. 16
    Hej. håller med om att du har överreagerat, det var inget elakt eller påhoppande inlägg ibland stämmer bara inte kemin.
    Håller också med om att det kanske är bra om du tar en paus härifrån om du mår dåligt.
    Ta nu hand om dig och jag önskar dig all lycka resten av din graviditet! hej då!
  33. Medlem sedan
    Nov 2006
    #17
    Det vet man ju inte, kan ju vara nån som man inte tror som är trevlig i vanliga fall. Jag tycker bara det är så otroligt fegt och larvigt att skriva anonymt och inte stå för man tycker.
  34. 17
    Det vet man ju inte, kan ju vara nån som man inte tror som är trevlig i vanliga fall. Jag tycker bara det är så otroligt fegt och larvigt att skriva anonymt och inte stå för man tycker.
  35. Medlem sedan
    Nov 2006
    #18
    Tack!! :-)
  36. 18
    Tack!! :-)
  37. Medlem sedan
    Nov 2006
    #19
    Någon här talade om för mig sina egna spekulationer anonymt utan att veta bakgrund. Vet man bakgrunden till det hela skulle man inte skrivit så som denna person gjorde. Sedan fortsätter personen att provocera till ett bråk.
  38. 19
    Någon här talade om för mig sina egna spekulationer anonymt utan att veta bakgrund. Vet man bakgrunden till det hela skulle man inte skrivit så som denna person gjorde. Sedan fortsätter personen att provocera till ett bråk.
  39. Medlem sedan
    Nov 2006
    #20
    Inte jag heller. Så onödigt larvigt och fegt framförallt.
  40. 20
    Inte jag heller. Så onödigt larvigt och fegt framförallt.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Lämnar er???
    By thealea in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 11:17
  2. Jag lämnar er
    By ElinMedMånga in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 07:54
  3. Lämnar er
    By pitufina in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 06:24
  4. Jag lämnar er...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 22:16
  5. Lämnar er
    By J med J & N in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 12:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar