=)
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    =)

    mitt upp i allt julstök med klappköp å pepparkaksbak så GÅR hon! en sån underbar syn, ingen stolt mamma här inte =D nu får man vara ännu mer aktsam, busunge som hon är.. =)
  2. 1
    =) mitt upp i allt julstök med klappköp å pepparkaksbak så GÅR hon! en sån underbar syn, ingen stolt mamma här inte =D nu får man vara ännu mer aktsam, busunge som hon är.. =)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    GÅR? Redan? Det var väldigt, väldigt tidigt! David håller fortfarande på att försöka lista ut hur man kryper!
  4. 2
    GÅR? Redan? Det var väldigt, väldigt tidigt! David håller fortfarande på att försöka lista ut hur man kryper!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Vissa busungar börjar busa tidigt

    Det ser ju så roligt ut när de börjar gå, sötnosarna.
  6. 3
    Vissa busungar börjar busa tidigt

    Det ser ju så roligt ut när de börjar gå, sötnosarna.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Wow! Vad häftigt . Det går så fantastiskt snabbt för dom att lära sig allting, jag menar att gå från ett hjälplöst litet knytt till en mobil och självständig människa på bara ett halvår lite drygt!!

    Min skrutt försökte resa sig upp själv för första gången nu i veckan och ojoj vad det gick fort sen! Nu ställer han sig upp mot lite allt möjligt som har lagom höjd (om än ganska framåtlutad oftast).
  8. 4
    Wow! Vad häftigt . Det går så fantastiskt snabbt för dom att lära sig allting, jag menar att gå från ett hjälplöst litet knytt till en mobil och självständig människa på bara ett halvår lite drygt!!

    Min skrutt försökte resa sig upp själv för första gången nu i veckan och ojoj vad det gick fort sen! Nu ställer han sig upp mot lite allt möjligt som har lagom höjd (om än ganska framåtlutad oftast).
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Hoppsan! Här går det undan.

    Men visst är det häftigt när det börjar gå!
    Här började A krypa den 2 nov och nu står hon upp och har gått lite när hon hållt i vardagsrumsbordet så maken såg det men jag har inte fått sett det ännu!

    Hon försöker ställa sig upp själv så vi får se om hon går till jul eller inte. Omöjligt är det inte.

    Här är lilltjejen född? Hur gammal är hon nu? Min tjej skulle ha varit en sen marsaren men kom inte förrän 11 april!
  10. 5
    Hoppsan! Här går det undan.

    Men visst är det häftigt när det börjar gå!
    Här började A krypa den 2 nov och nu står hon upp och har gått lite när hon hållt i vardagsrumsbordet så maken såg det men jag har inte fått sett det ännu!

    Hon försöker ställa sig upp själv så vi får se om hon går till jul eller inte. Omöjligt är det inte.

    Här är lilltjejen född? Hur gammal är hon nu? Min tjej skulle ha varit en sen marsaren men kom inte förrän 11 april!
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    hon e född 070307 ,jo det är otroligt gulligt när hon tar sina bambisteg =) eller blöjgång som jag brukar säga hihi
  12. 6
    hon e född 070307 ,jo det är otroligt gulligt när hon tar sina bambisteg =) eller blöjgång som jag brukar säga hihi
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Kan tro att det är gulligt! Blöjgång det var ett nytt ord!
    Då är din lilla tjej drygt en månad äldre än min då!
  14. 7
    Kan tro att det är gulligt! Blöjgång det var ett nytt ord!
    Då är din lilla tjej drygt en månad äldre än min då!
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    Vad roligt!! De är så otroligt söta. min lillkille håller på att träna ännu. Han kan stå själv men när han ska gå vill han gärna ha en hand som stöd eller en pall som han kan styr framför sig... Jag hoppas han väntar ännu lite till innan han börjar gå själv... Men vi får väl se.
  16. 8
    Vad roligt!! De är så otroligt söta. min lillkille håller på att träna ännu. Han kan stå själv men när han ska gå vill han gärna ha en hand som stöd eller en pall som han kan styr framför sig... Jag hoppas han väntar ännu lite till innan han börjar gå själv... Men vi får väl se.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar