Julgransplundring?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Julgransplundring?

    Vet att jag var på sådana när jag var liten men kommer inte riktigt ihåg vad man gjorde.
    Någon som kan hjälpa mig lite?
  2. 1
    Julgransplundring? Vet att jag var på sådana när jag var liten men kommer inte riktigt ihåg vad man gjorde.
    Någon som kan hjälpa mig lite?
  3. Rudolf
    #2
    Dans kring granen, fiskdamm, lite fika o mys. Min Mamma brukar ordna julgransplundring för sina barnbarn. Då brukar vi börja ute med att åka lite pulka och busa i snön, sen in och fika. Senare blir det dans kring granen , barnen får hjälpa till att ta ner allt granpynt. Fiskdamm, korv m. bröd och filmtajm senare på kvällen.
  4. 2
    Dans kring granen, fiskdamm, lite fika o mys. Min Mamma brukar ordna julgransplundring för sina barnbarn. Då brukar vi börja ute med att åka lite pulka och busa i snön, sen in och fika. Senare blir det dans kring granen , barnen får hjälpa till att ta ner allt granpynt. Fiskdamm, korv m. bröd och filmtajm senare på kvällen.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    När jag var liten hade vi ingen fiskdamm utan tomten kom med godispåsar på julgransplundringarna!
  6. 3
    När jag var liten hade vi ingen fiskdamm utan tomten kom med godispåsar på julgransplundringarna!

Liknande trådar

  1. Julgransplundring?
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 18:06
  2. julgransplundring
    By Gun in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 13:43
  3. julgransplundring
    By Cayenne-73 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 08:36
  4. Julgransplundring?
    By AnnaM m Matilda in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 06:46
  5. Julgransplundring
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 19:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar