viktorias hjärta
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    viktorias hjärta

    ikväll kl 21 på tv4
    det skall jag titta på!
    kram Hanna
    Kram Hanna
  2. 1
    viktorias hjärta ikväll kl 21 på tv4
    det skall jag titta på!
    kram Hanna
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Ja, den ska jag se. Spelade in i morse också, de var med på morgonprogrammet på TV4.
  4. 2
    Ja, den ska jag se. Spelade in i morse också, de var med på morgonprogrammet på TV4.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Oh, det missade jag, men ikväll, sitter jag bänkad.
    Kram Hanna
  6. 3
    Oh, det missade jag, men ikväll, sitter jag bänkad.
    Kram Hanna
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Jag ville också se det men vi har vår operation framför oss så min man höll stenhårt i fjärrkontrollen *ler*. Vi ska till Gbg imorron för datortomografi inför operationen och ni vet ju hur känslorna kan åka bergodalbana inför sjukhusbesök. Det var nog bäst att vi inte såg programmet iallafall. Men jag såg intervjun i Nyhetsmorgon, snacka på tuff liten tjej!!
  8. 4
    Jag ville också se det men vi har vår operation framför oss så min man höll stenhårt i fjärrkontrollen *ler*. Vi ska till Gbg imorron för datortomografi inför operationen och ni vet ju hur känslorna kan åka bergodalbana inför sjukhusbesök. Det var nog bäst att vi inte såg programmet iallafall. Men jag såg intervjun i Nyhetsmorgon, snacka på tuff liten tjej!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Jag tycker att ni skulle ha sett den för att få lite positiv input inför operationen, för det var det verkligen. Victoria är en underbar liten tjej, man fick inte några läskiga operationsscener, Men jag hade kanske reagerat som din man om jag var i er situation. Jag avstod från hjärtebarnsträffar för att det stod i inbjudan att "rullstolar kom lätt fram" eller "rullstolar kan lånas" för det ville jag inte se.
    Skulle ni ångra er så kan jag bränna ner det på en skiva till er.
  10. 5
    Jag tycker att ni skulle ha sett den för att få lite positiv input inför operationen, för det var det verkligen. Victoria är en underbar liten tjej, man fick inte några läskiga operationsscener, Men jag hade kanske reagerat som din man om jag var i er situation. Jag avstod från hjärtebarnsträffar för att det stod i inbjudan att "rullstolar kom lätt fram" eller "rullstolar kan lånas" för det ville jag inte se.
    Skulle ni ångra er så kan jag bränna ner det på en skiva till er.
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    Gärna! Jag vill hemskt gärna se programmet men föredrar att göra det när känslorna är lite mer under kontroll om du förstår vad jag menar Vad snällt av dig! Maila mig gärna på [email protected]
  12. 6
    Gärna! Jag vill hemskt gärna se programmet men föredrar att göra det när känslorna är lite mer under kontroll om du förstår vad jag menar Vad snällt av dig! Maila mig gärna på [email protected]
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Jag skulle hemskt gärna vilja ha en skiva, jag kan betala för den och frakt. Jag bad min mamma spela in eftersom jag jobbade över....Hon har spelat in på ett så gammalt vhs band att man endast ser lite konturer emellanåt...SKIT!!Dottern blev jättebesviken nu när vi skulle sätta oss och titta. Vi har träffat Victoria både på en hjärtebarnshelg och på hjärtmottagningen. Helt underbar tjej...

    Anette R
  14. 7
    Jag skulle hemskt gärna vilja ha en skiva, jag kan betala för den och frakt. Jag bad min mamma spela in eftersom jag jobbade över....Hon har spelat in på ett så gammalt vhs band att man endast ser lite konturer emellanåt...SKIT!!Dottern blev jättebesviken nu när vi skulle sätta oss och titta. Vi har träffat Victoria både på en hjärtebarnshelg och på hjärtmottagningen. Helt underbar tjej...

    Anette R
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Jag ska fixa det till er båda, måste bara ladda upp med mer skivor, spindeln var helt tom (undrar vem som tog den sista.....). Jag hör av mig till er när det är klart,
  16. 8
    Jag ska fixa det till er båda, måste bara ladda upp med mer skivor, spindeln var helt tom (undrar vem som tog den sista.....). Jag hör av mig till er när det är klart,
  17. Medlem sedan
    Oct 2000
    #9
    tusen tack du är en riktig pärla!!

    Anette R
  18. 9
    tusen tack du är en riktig pärla!!

    Anette R

Liknande trådar

  1. Hur gör man ett hjärta? *imt*
    By -Catharina- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 15:26
  2. Hjärta dig...
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-14, 21:07
  3. Hjärta!
    By elinde in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 15:07
  4. Hjärta på VUL?
    By Jo+ 4 små ljuvliga in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 14:38
  5. Vad är hjärta till hjärta
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar