onlinis träffare är ni här
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    onlinis träffare är ni här

    halloj någon som vill testa
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    onlinis träffare är ni här halloj någon som vill testa
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    för det var väll nu
  4. 2
    för det var väll nu
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Ja, nu äntligen kom jag igång med datorn! Hur är det idag?
  6. 3
    Ja, nu äntligen kom jag igång med datorn! Hur är det idag?
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    japp jag är här! Svea ligger fortfarande och sover, och klockan är ju 20 i elva!
  8. 4
    japp jag är här! Svea ligger fortfarande och sover, och klockan är ju 20 i elva!
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Jag har bara kikat in en liten sväng, men hinner nog tyvärr inte vara med.. Ska i väg på drop-in-vägning om 50 minuter.
  10. 5
    Jag har bara kikat in en liten sväng, men hinner nog tyvärr inte vara med.. Ska i väg på drop-in-vägning om 50 minuter.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    I dag är jag hemma med sonen som behöver bajsa, japp massa problem med magen. Och svea sover fortfarande!
  12. 6
    I dag är jag hemma med sonen som behöver bajsa, japp massa problem med magen. Och svea sover fortfarande!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Kom precis hem efter att ha lämnat Gabriel på dagis. Jakob var inte alls nöjd med att ligga i vagnen och skrek halva vägen dit. Fanns inget annat att göra än att sätta sig i personalens mysrum för att amma innan jag började gå hem igen. Han somnade på stört men nu hajag precis fått ta in han igen. Skulle tro att han vill äta på andra bröstet med!
  14. 7
    Kom precis hem efter att ha lämnat Gabriel på dagis. Jakob var inte alls nöjd med att ligga i vagnen och skrek halva vägen dit. Fanns inget annat att göra än att sätta sig i personalens mysrum för att amma innan jag började gå hem igen. Han somnade på stört men nu hajag precis fått ta in han igen. Skulle tro att han vill äta på andra bröstet med!
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    vadå 20 i 11 eller var det ett skämt jag inte fatta
  16. 8
    vadå 20 i 11 eller var det ett skämt jag inte fatta
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9
    Vad jobbigt med bajseri som krånglar. Blir han förstoppad lätt?
  18. 9
    Vad jobbigt med bajseri som krånglar. Blir han förstoppad lätt?
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Jo han vägrar bajsa. Psykiskt går det dåligt.
  20. 10
    Jo han vägrar bajsa. Psykiskt går det dåligt.
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #11
    Kul med drop- in- vägning. Det har inte vi här. Jag är så nyfiken på vad Jakob väger nu. Min man tippar på 7 kg.
  22. 11
    Kul med drop- in- vägning. Det har inte vi här. Jag är så nyfiken på vad Jakob väger nu. Min man tippar på 7 kg.
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12
    Jag bor på Åland, så klockan är faktiskt 20 i 11 här. :-)
  24. 12
    Jag bor på Åland, så klockan är faktiskt 20 i 11 här. :-)
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    har ni varit på efterkontroller vad fick ni göra vi snacka prev hon kollade mig i gyn stolen, aldrig kul ,och sen kolla hon blodtryck och tog blodvärde fick väga mig och svara på en enkät
  26. 13
    har ni varit på efterkontroller vad fick ni göra vi snacka prev hon kollade mig i gyn stolen, aldrig kul ,och sen kolla hon blodtryck och tog blodvärde fick väga mig och svara på en enkät
  27. Medlem sedan
    Jan 2007
    #14
    Jag har en lillebror som hade jättejobbigt med sitt bajseri länge. Han bajsade på sig vid alla möjliga tillfällen. Själv minns jag mest barnkalasen där jag som storasyser fick dra med en bajsig lillebror hem. Vet att mamma fick bukt med det genom att ge rejält med laxermedel så att det verkligeninte gjorde ont att bajsa. Men sedan kanske det är en mognads sak med. Tänker bara på min äldste son som har kissat ner sig nattetid och fortfarande kan det hända. Han är 6,5 år nu.
  28. 14
    Jag har en lillebror som hade jättejobbigt med sitt bajseri länge. Han bajsade på sig vid alla möjliga tillfällen. Själv minns jag mest barnkalasen där jag som storasyser fick dra med en bajsig lillebror hem. Vet att mamma fick bukt med det genom att ge rejält med laxermedel så att det verkligeninte gjorde ont att bajsa. Men sedan kanske det är en mognads sak med. Tänker bara på min äldste son som har kissat ner sig nattetid och fortfarande kan det hända. Han är 6,5 år nu.
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    hur gammal
  30. 15
    hur gammal
  31. Medlem sedan
    Jan 2007
    #16
    Tänkte inte på att det var tidsskillnad dit jag heller!
  32. 16
    Tänkte inte på att det var tidsskillnad dit jag heller!
  33. Medlem sedan
    Feb 2007
    #17
    vad trevligt tänkte inte på att du kunde vara i annan tidsson men det är ju miraklet med internet
  34. 17
    vad trevligt tänkte inte på att du kunde vara i annan tidsson men det är ju miraklet med internet
  35. Medlem sedan
    Dec 2002
    #18
    Jodå här kör vi mycket laxerande, en hel del besök på sjukhus etc. mycket jobbigt, framförallt för honom.
  36. 18
    Jodå här kör vi mycket laxerande, en hel del besök på sjukhus etc. mycket jobbigt, framförallt för honom.
  37. Medlem sedan
    Dec 2002
    #19
    4½ år
  38. 19
    4½ år
  39. Medlem sedan
    Jan 2007
    #20
    Jag var i förra veckan. Allt var bra men hon tyckte ju att kjag ska knipa mer och det vet jag att jag behöver med. Jag fick oskå kolla hb, blodtryck, vikt. Preventivmedel pratade vi också ochjag fick minipiller utskrivna men jag har inte hämtat dem än!
    Jag har inte så ont av att ligga i gynstolen. Tycker det är mycket värre med tandläkarstolen faktiskt.
  40. 20
    Jag var i förra veckan. Allt var bra men hon tyckte ju att kjag ska knipa mer och det vet jag att jag behöver med. Jag fick oskå kolla hb, blodtryck, vikt. Preventivmedel pratade vi också ochjag fick minipiller utskrivna men jag har inte hämtat dem än!
    Jag har inte så ont av att ligga i gynstolen. Tycker det är mycket värre med tandläkarstolen faktiskt.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. UFO-träffare!!
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 14:28
  2. UFO träffare!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 21:27
  3. UFO-träffare
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 23:30
  4. Ni UFO träffare
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 12:05
  5. UFO-träffare
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar