Liten enkät
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Liten enkät

    1. Vad jobbar ni med?
    2. Trvis ni med jobbet?
    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    4.Vilken är er födelseort?
  2. 1
    Liten enkät 1. Vad jobbar ni med?
    2. Trvis ni med jobbet?
    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    4.Vilken är er födelseort?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    1. Ha ha ha jag jobbar med massa olika saker. Har inget fast och har hoppat mellan 20 jobb de senaste 8 åren. Men just nu ser det ut som att kommer sköta scanning och registrering av fakturor på ett företag i Sickla i Stm.
    Och på förmiddagarna sköta bokföring hemifrån och ibland åka in till stan och hjälpa till på ett kontor där som sekretare åt chefen.

    2. Ja jag gillar att jobba med olika saker!

    3. Söder om stm i en ort som heter Älvsjö. Alltså jag bor i stm

    4. Jag föddes i Norrköping men bodde i Kolmården/Krokek mina första år. fanns inget BB där.
  4. 2
    1. Ha ha ha jag jobbar med massa olika saker. Har inget fast och har hoppat mellan 20 jobb de senaste 8 åren. Men just nu ser det ut som att kommer sköta scanning och registrering av fakturor på ett företag i Sickla i Stm.
    Och på förmiddagarna sköta bokföring hemifrån och ibland åka in till stan och hjälpa till på ett kontor där som sekretare åt chefen.

    2. Ja jag gillar att jobba med olika saker!

    3. Söder om stm i en ort som heter Älvsjö. Alltså jag bor i stm

    4. Jag föddes i Norrköping men bodde i Kolmården/Krokek mina första år. fanns inget BB där.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Kul!
    1. Vad jobbar ni med?
    Jag är socionom och jobbar som kurator på en del av barn och ungdompsykiatriska kliniken

    2. Trvis ni med jobbet?
    Superbra!

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Östergötland

    4.Vilken är er födelseort
    Linköping
  6. 3
    Kul!
    1. Vad jobbar ni med?
    Jag är socionom och jobbar som kurator på en del av barn och ungdompsykiatriska kliniken

    2. Trvis ni med jobbet?
    Superbra!

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Östergötland

    4.Vilken är er födelseort
    Linköping
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    1) Jobbar som psykolog inom vuxenpsykiatrin.

    2) Ja, har jobbat i 13 år och det är kul att gå till jobbet de flesta dagar. Tycker det är spännande att träffa människor och fundera över varför de är som de är och hur jag kan hjälpa till...beror oxå mycket på att jag har fantastiskt trevliga kollegor.

    3) Bor på Värmdö i Stockholms skärgård med älskad man och två små charmtroll.

    4) Kommer ursprungligen från Gävle.
  8. 4
    1) Jobbar som psykolog inom vuxenpsykiatrin.

    2) Ja, har jobbat i 13 år och det är kul att gå till jobbet de flesta dagar. Tycker det är spännande att träffa människor och fundera över varför de är som de är och hur jag kan hjälpa till...beror oxå mycket på att jag har fantastiskt trevliga kollegor.

    3) Bor på Värmdö i Stockholms skärgård med älskad man och två små charmtroll.

    4) Kommer ursprungligen från Gävle.
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Erica gillar enkäter!

    1. Vad jobbar ni med?
    - Jag jobbar på Coop Forum

    2. Trvis ni med jobbet?
    - Både och

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    - Jag är Umebo

    4.Vilken är er födelseort?
    - Umeå
  10. 5
    Erica gillar enkäter!

    1. Vad jobbar ni med?
    - Jag jobbar på Coop Forum

    2. Trvis ni med jobbet?
    - Både och

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    - Jag är Umebo

    4.Vilken är er födelseort?
    - Umeå
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Nämen! Vi är ju inom samma branch då! Vet du om man när man jobbar inom psykiatrin kan/får fortsätta med sina arbetsuppgifter tills man går hem på mammaledighet... jag tänker lite på detta med riskerna på jobbet, aggressiva patienter etc.
  12. 6
    Nämen! Vi är ju inom samma branch då! Vet du om man när man jobbar inom psykiatrin kan/får fortsätta med sina arbetsuppgifter tills man går hem på mammaledighet... jag tänker lite på detta med riskerna på jobbet, aggressiva patienter etc.
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    1. Vad jobbar ni med?
    * Jobbar som personlig assistent åt en elitidrottstjej.

    2. Trivs ni med jobbet?
    * Jodå, för det mesta

    3.Vart bor ni?
    * Strax norr om Timrå

    4.Vilken är er födelseort?
    * Borås, men blev Norrlänning 2000.

    http://bebismagen.blogg.se
  14. 7
    1. Vad jobbar ni med?
    * Jobbar som personlig assistent åt en elitidrottstjej.

    2. Trivs ni med jobbet?
    * Jodå, för det mesta

    3.Vart bor ni?
    * Strax norr om Timrå

    4.Vilken är er födelseort?
    * Borås, men blev Norrlänning 2000.

    http://bebismagen.blogg.se
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    1. Vad jobbar ni med?
    Arbetsterapeut inom äldreomsorgen

    2. Trvis ni med jobbet?
    Jodå, för det mesta

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Norrland

    4.Vilken är er födelseort?
    Gotland
  16. 8
    1. Vad jobbar ni med?
    Arbetsterapeut inom äldreomsorgen

    2. Trvis ni med jobbet?
    Jodå, för det mesta

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Norrland

    4.Vilken är er födelseort?
    Gotland
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Ja, såg just det. Va kul! Vet kollegor som fått havandeskapspenning i slutet av sin garviditet, de har då arbetat med socialpsykiatriska patienter. Själv arbetar jag i jour- och öppenvård och tror inte jag kan få det , möjligen bli av med jourer. Men man kanske ska göra ett försök?
  18. 9
    Ja, såg just det. Va kul! Vet kollegor som fått havandeskapspenning i slutet av sin garviditet, de har då arbetat med socialpsykiatriska patienter. Själv arbetar jag i jour- och öppenvård och tror inte jag kan få det , möjligen bli av med jourer. Men man kanske ska göra ett försök?
  19. Gröt
    #10
    Det är ju kul med enkäter!

    1. Vad jobbar ni med?
    Pytte gård med lite djur och odling (mer månskensbonde än storfräsare - har inte ens en traktor )

    2. Trvis ni med jobbet?
    Oja, här har jag inga bekymmer med tråkiga dagar!

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Sollefteå

    4.Vilken är er födelseort?
    Stockholm, men uppvuxen i Strängnäs.
  20. 10
    Det är ju kul med enkäter!

    1. Vad jobbar ni med?
    Pytte gård med lite djur och odling (mer månskensbonde än storfräsare - har inte ens en traktor )

    2. Trvis ni med jobbet?
    Oja, här har jag inga bekymmer med tråkiga dagar!

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Sollefteå

    4.Vilken är er födelseort?
    Stockholm, men uppvuxen i Strängnäs.
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    1. Jobbar extra som biljettförsäljare

    2. Njäe, men med arbetskompisarna.

    3. Lite utanför (norr om) Stockholm.

    4. Uppsala.
  22. 11
    1. Jobbar extra som biljettförsäljare

    2. Njäe, men med arbetskompisarna.

    3. Lite utanför (norr om) Stockholm.

    4. Uppsala.
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    1. Vad jobbar ni med?
    Jag kan nog kallas innesäljare med administration. Säljer och hyr ut trailer till lastbilar....ja jag vet, mycket manligt jobb

    2. Trvis ni med jobbet?
    Jo jag trivs med det jag gör än om en paus kommer kännas skönt.

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Jag bor i Skåne, 3 mil från Helsingborg

    4.Vilken är er födelseort?
    Ängelholm
  24. 12
    1. Vad jobbar ni med?
    Jag kan nog kallas innesäljare med administration. Säljer och hyr ut trailer till lastbilar....ja jag vet, mycket manligt jobb

    2. Trvis ni med jobbet?
    Jo jag trivs med det jag gör än om en paus kommer kännas skönt.

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Jag bor i Skåne, 3 mil från Helsingborg

    4.Vilken är er födelseort?
    Ängelholm
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13
    Ellie svarar.......

    1. Vad jobbar ni med?
    Sjuksköterska på psyk

    2. Trivs ni med jobbet?
    Jo, men lite frustrerande när det inte finns resurser.

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    I stockholm men kommer från Roslagen. (mycket viktigt att poängtera eftersom "Stockholmare" närmast är ett skällsord där jag kommer ifrån :-) )

    4.Vilken är er födelseort?
    Född på Danderyds sjukhus men bodde på Väddö.
  26. 13
    Ellie svarar.......

    1. Vad jobbar ni med?
    Sjuksköterska på psyk

    2. Trivs ni med jobbet?
    Jo, men lite frustrerande när det inte finns resurser.

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    I stockholm men kommer från Roslagen. (mycket viktigt att poängtera eftersom "Stockholmare" närmast är ett skällsord där jag kommer ifrån :-) )

    4.Vilken är er födelseort?
    Född på Danderyds sjukhus men bodde på Väddö.
  27. Medlem sedan
    Jun 2003
    #14
    Sjuksköterskor inom slutenvård får i alla fall havandeskapspenning. Vet inte hur det är med era yrken och inom öppenvården, dock. Men jag ser fram emot att vara hemma från mitten av Maj.
  28. 14
    Sjuksköterskor inom slutenvård får i alla fall havandeskapspenning. Vet inte hur det är med era yrken och inom öppenvården, dock. Men jag ser fram emot att vara hemma från mitten av Maj.
  29. Medlem sedan
    Oct 2005
    #15
    1. Vad jobbar ni med?
    * får nog säga att jag kobbar som mamma just nu...(är ju mammaledig) tyvärr så är jag arbetslös och börjar få panik för jag vill hinna ut och jobba ett tag innan nästa knyte kommer....

    2. Trvis ni med jobbet?
    *japp de gör jag..

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    * bor i västerbotten, runt umeå, skellefteå

    4.Vilken är er födelseort?
    * umeå
  30. 15
    1. Vad jobbar ni med?
    * får nog säga att jag kobbar som mamma just nu...(är ju mammaledig) tyvärr så är jag arbetslös och börjar få panik för jag vill hinna ut och jobba ett tag innan nästa knyte kommer....

    2. Trvis ni med jobbet?
    *japp de gör jag..

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    * bor i västerbotten, runt umeå, skellefteå

    4.Vilken är er födelseort?
    * umeå
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Vilken rolig ide!
    1. Jag jobbar som förskollärare, där jag ansvarar för en grupp 3-4 åringar

    2.Jag trivs superbra, älskar att jobba med barn och ser med stor förväntan fram emot mitt alldeles egna.

    3. jag bor i Jönköping, flyttade hit när jag började plugga.

    4. Jag är född i Lidköping, västergötland
  32. 16
    Vilken rolig ide!
    1. Jag jobbar som förskollärare, där jag ansvarar för en grupp 3-4 åringar

    2.Jag trivs superbra, älskar att jobba med barn och ser med stor förväntan fram emot mitt alldeles egna.

    3. jag bor i Jönköping, flyttade hit när jag började plugga.

    4. Jag är född i Lidköping, västergötland
  33. Skuggan2008
    #17

    Svar

    1. Vad jobbar ni med?
    Jag är tjänstledig!

    2. Trvis ni med jobbet?
    Ja och nej, tycker inte jag gör tilräckligt med "nytta".

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Jag bor i Stockholm

    4.Vilken är er födelseort?
    Stockholm
  34. 17
    Svar 1. Vad jobbar ni med?
    Jag är tjänstledig!

    2. Trvis ni med jobbet?
    Ja och nej, tycker inte jag gör tilräckligt med "nytta".

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Jag bor i Stockholm

    4.Vilken är er födelseort?
    Stockholm
  35. Medlem sedan
    Nov 2007
    #18
    1. Vad jobbar ni med?
    Är anställd av Securitas AB o är konsult på AB Volvo.

    2. Trvis ni med jobbet?
    Nej det är rätt så tråkigt faktiskt, inget eget beslutstagande närsan, monotomt och inga utvecklingsmöjligheter

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Bor i Göteborg

    4.Vilken är er födelseort?
    Göteborg
  36. 18
    1. Vad jobbar ni med?
    Är anställd av Securitas AB o är konsult på AB Volvo.

    2. Trvis ni med jobbet?
    Nej det är rätt så tråkigt faktiskt, inget eget beslutstagande närsan, monotomt och inga utvecklingsmöjligheter

    3.Vart bor ni? Ni kan ju säga län om ni inte vill säga stad. Tänkte att de flesta är från stm?
    Bor i Göteborg

    4.Vilken är er födelseort?
    Göteborg
  37. Medlem sedan
    Sep 2007
    #19

    Nja...

    Jag är sjuksköterska inom "akutslutenvård" och jag blev nekad havandeskapspenning med mitt första barn. Så det där är nog lite beroende på vilken komun man bor i eller vilken hanläggare man har. Jag överklagade men blev ändå nekad.
  38. 19
    Nja... Jag är sjuksköterska inom "akutslutenvård" och jag blev nekad havandeskapspenning med mitt första barn. Så det där är nog lite beroende på vilken komun man bor i eller vilken hanläggare man har. Jag överklagade men blev ändå nekad.
  39. Medlem sedan
    Nov 2007
    #20

    Här kommer mina svar!

    1.Vad jobbar ni med? Jag jobbar som uska på förlossningen på timmar ochs sedan så läser jag upp mina betyg. har sökt lärarlinjen yill våren

    2.Trivs ni med jobbet? Japp så klart jätte roligt jobb. Väldigt lärorikt

    3.Vad bor ni! I en stad i Småland

    4.Villken är er födelseort? Småland
  40. 20
    Här kommer mina svar! 1.Vad jobbar ni med? Jag jobbar som uska på förlossningen på timmar ochs sedan så läser jag upp mina betyg. har sökt lärarlinjen yill våren

    2.Trivs ni med jobbet? Japp så klart jätte roligt jobb. Väldigt lärorikt

    3.Vad bor ni! I en stad i Småland

    4.Villken är er födelseort? Småland
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Liten enkät.
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 07:42
  2. Lånad enkät: Liten enkät om ettåringarna
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:52
  3. Liten enkät
    By Marielotta in forum Mat & dryck
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 13:38
  4. En liten liten enkät
    By Veris mamma in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:22
  5. en liten liten enkät
    By Therese m. Tilde 28/6-04å Albin 13/8 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar