Funderar på fettförbränning
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Funderar på fettförbränning

    Jag undrar lite om detta med fettförbränning ! Utöver att fysisk aktivitet förstås förbränner fett lär det ju finnas sånt man äter/dricker som förbränner. Någon med tips ?
  2. 1
    Funderar på fettförbränning Jag undrar lite om detta med fettförbränning ! Utöver att fysisk aktivitet förstås förbränner fett lär det ju finnas sånt man äter/dricker som förbränner. Någon med tips ?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Chili och annat starkt

    Säger ju Paulun iallafall.Vissa sorters fett också, typ nötter och avocado.
    Men hoppas nån annan svarar som kan mera!
    Kram,Bea
  4. 2
    Chili och annat starkt Säger ju Paulun iallafall.Vissa sorters fett också, typ nötter och avocado.
    Men hoppas nån annan svarar som kan mera!
    Kram,Bea
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Fett! Fett har ibland ett oförtjänt dåligt rykte, för utan fett så försämras fettförbränningen. "Fett förbränner fett" heter det ju, och det tror jag verkligen stämmer. Men välj nyttiga fetter; nötter, avokado, fet fisk, oliv- och rapsolja osv.
  6. 3
    Fett! Fett har ibland ett oförtjänt dåligt rykte, för utan fett så försämras fettförbränningen. "Fett förbränner fett" heter det ju, och det tror jag verkligen stämmer. Men välj nyttiga fetter; nötter, avokado, fet fisk, oliv- och rapsolja osv.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Vill bara säga att det man äter/dricker som ökar förbränningen är så marginellt att det inte har någon jättestor effekt. Fast, precis som de andra säger, så kan fettförbränningen minska om man drar ned alltför mycket på nyttiga fetter.
  8. 4
    Vill bara säga att det man äter/dricker som ökar förbränningen är så marginellt att det inte har någon jättestor effekt. Fast, precis som de andra säger, så kan fettförbränningen minska om man drar ned alltför mycket på nyttiga fetter.
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Tack för era svar !
  10. 5
    Tack för era svar !

Liknande trådar

  1. styrketräning el fettförbränning?
    By ---Cami--- in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 20:35
  2. Bäst fettförbränning?
    By Mitzen in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 09:40
  3. Träning och fettförbränning
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 11:54
  4. Puls---fettförbränning?!
    By Nu ska jag igång!!!!! in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 17:24
  5. crosstrainer fettförbränning...
    By Karin med 2killar in forum Träning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar