Snart är det dags!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Snart är det dags!

    Här hemma tvättas det och packas det för vår efterlängtade resa till solen m min familj! Sjukläget i familjen är sådär - Thea är hängig av sin förkylning, Isac klagade på att han var täppt i näsan, sambon är lite krasslig och jag har hosta... Mammas läkare har godkänt att hon följer med, så på lördag håller vi tummarna för att vi alla (15!) kommer iväg... Det ska bli sååååååå skönt, sol, bad, värme, avkoppling, god mat och dryck, umgås med hela min familj!

    Ha det gott alla och hoppas att ni inte fler blir drabbade av vinterkräksjukan och annat elände!
    Lycka är en resa inte en destination.
  2. 1
    Snart är det dags! Här hemma tvättas det och packas det för vår efterlängtade resa till solen m min familj! Sjukläget i familjen är sådär - Thea är hängig av sin förkylning, Isac klagade på att han var täppt i näsan, sambon är lite krasslig och jag har hosta... Mammas läkare har godkänt att hon följer med, så på lördag håller vi tummarna för att vi alla (15!) kommer iväg... Det ska bli sååååååå skönt, sol, bad, värme, avkoppling, god mat och dryck, umgås med hela min familj!

    Ha det gott alla och hoppas att ni inte fler blir drabbade av vinterkräksjukan och annat elände!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Åh jag vill också fly undan ett tag och uppleva sol, bad, middagar och gemenskap. Se nu till att bli riktigt krya och ha en härlig semester!
  4. 2
    Åh jag vill också fly undan ett tag och uppleva sol, bad, middagar och gemenskap. Se nu till att bli riktigt krya och ha en härlig semester!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3

    Ja...

    vi lovar att bli riktigt pigga och friska
    Hoppas att ni klarar er från vinterkräksjuka m.m.
    Lycka är en resa inte en destination.
  6. 3
    Ja... vi lovar att bli riktigt pigga och friska
    Hoppas att ni klarar er från vinterkräksjuka m.m.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Nässpray, alvedon och hostmedicin med er då, så får bacillerna torka bort i solen. Hoppas ni får det riktigt mysigt nu!
  8. 4
    Nässpray, alvedon och hostmedicin med er då, så får bacillerna torka bort i solen. Hoppas ni får det riktigt mysigt nu!

Liknande trådar

  1. Nu är det snart dags...
    By -Cicci- in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 13:01
  2. Snart dags!
    By _stina_s_ in forum Melodifestivalen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 19:17
  3. Snart är det dags!
    By Grodan in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 22:08
  4. Snart är det dags...
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 19:53
  5. Snart dags för VUL
    By *L* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar