nellies 18 månaders koll
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    nellies 18 månaders koll

    då hon hostar och är snorig fick hon ingen spruta. vet iofs inte om det var bara därför. de var nog oroliga att hon fortfarande inte riktigt hämtat sig från feber-veckan och var rädda att hon skulle få feber igen.

    vikt: 10 160
    längd: 82,5
    h-omk 49,5

    hon hade tappat lite i vikt, förmodligen också efter veckan hon var sjuk och inte ville äta. det försvinner ju så fort eftersom hon inte har så mycket att ta av. vi ska in om 3 veckor igen och kolla. hon reagerade även lite dåligt på ena örat, men det tror jag var ouppmärksamhet pga rolig doktor. annars har hon super-duper hörsen hur man än försöker smyga.

    hon fick även ta blodprov i armen. FEM rör! inte fulla förstås men ändå. hon fick ett emla-plåster i varje armveck och sedan stack de på tre ställen. vad de funkar bra. hon bara satt och tittade och var jätteduktig. vad impad jag var, min duktiga lilla tjej!
  2. 1
    nellies 18 månaders koll då hon hostar och är snorig fick hon ingen spruta. vet iofs inte om det var bara därför. de var nog oroliga att hon fortfarande inte riktigt hämtat sig från feber-veckan och var rädda att hon skulle få feber igen.

    vikt: 10 160
    längd: 82,5
    h-omk 49,5

    hon hade tappat lite i vikt, förmodligen också efter veckan hon var sjuk och inte ville äta. det försvinner ju så fort eftersom hon inte har så mycket att ta av. vi ska in om 3 veckor igen och kolla. hon reagerade även lite dåligt på ena örat, men det tror jag var ouppmärksamhet pga rolig doktor. annars har hon super-duper hörsen hur man än försöker smyga.

    hon fick även ta blodprov i armen. FEM rör! inte fulla förstås men ändå. hon fick ett emla-plåster i varje armveck och sedan stack de på tre ställen. vad de funkar bra. hon bara satt och tittade och var jätteduktig. vad impad jag var, min duktiga lilla tjej!
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    ja visst är dom coola ibland, Ellen skrek som en galning på 18 mån kollen men det var under vägning och mätning när hon fick själva sprutan var hon stencool och bara kollade på vad han gjorde...
  4. 2
    ja visst är dom coola ibland, Ellen skrek som en galning på 18 mån kollen men det var under vägning och mätning när hon fick själva sprutan var hon stencool och bara kollade på vad han gjorde...

Liknande trådar

  1. 8 månaders koll
    By Sofia9 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 08:48
  2. 10 månaders koll!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 10:24
  3. Sen 5 månaders koll
    By KNFG in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 18:00
  4. 8 månaders koll!
    By Maon in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 16:14
  5. 4-månaders-koll
    By FaithMom in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 18:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar