Vart har alla tagit vägen???
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Vart har alla tagit vägen???

    det har verkligen blivit dött på denna sidan sedan de ändrade överrubrik,har alla flyttat eller är jag ute och cyklar nu?

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Vart har alla tagit vägen??? det har verkligen blivit dött på denna sidan sedan de ändrade överrubrik,har alla flyttat eller är jag ute och cyklar nu?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag skulle väl tro att många har fått flytta på sig, men det kan också vara så att man har mycket att göra med advent, jul och shopping inför detta. Jag vet att jag själv haft häcken full det sista. Jag tycker nog att det kanske hade varit bättre med en lägre tidsgräns, kanske 8 månader eller så.

    Skall ställa mig vid lussebullebakbordet om en stund. Samlar bara lite kraft först
  4. 2
    Jag skulle väl tro att många har fått flytta på sig, men det kan också vara så att man har mycket att göra med advent, jul och shopping inför detta. Jag vet att jag själv haft häcken full det sista. Jag tycker nog att det kanske hade varit bättre med en lägre tidsgräns, kanske 8 månader eller så.

    Skall ställa mig vid lussebullebakbordet om en stund. Samlar bara lite kraft först
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Håller med dig... men sen om det beror på ändrad rubrik eller nåt annat, det vet jag inte. Kanske alla har fullt upp med advent, gardinbyten, shopping och sånt. Det är ju lönehelg också!

    Tycker själv att det är trist att de höjt gränsen så mycket, en del har ju blivit "förvisade" härifrån.

    Kram (blir alltid så glad över dina )
  6. 3
    Håller med dig... men sen om det beror på ändrad rubrik eller nåt annat, det vet jag inte. Kanske alla har fullt upp med advent, gardinbyten, shopping och sånt. Det är ju lönehelg också!

    Tycker själv att det är trist att de höjt gränsen så mycket, en del har ju blivit "förvisade" härifrån.

    Kram (blir alltid så glad över dina )
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    håller med dig! Skrev ett liknande inlägg för någon vecka sedan men då verkade folk inte hålla med. Men visst har det blivit segt här inne. Var inne och kikade på försökt under 12 mån. och där hände det ju saker hela tiden!
  8. 4
    håller med dig! Skrev ett liknande inlägg för någon vecka sedan men då verkade folk inte hålla med. Men visst har det blivit segt här inne. Var inne och kikade på försökt under 12 mån. och där hände det ju saker hela tiden!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Hej hej!!!

    Jag är också kvar, men har haft sååå mkt att göra ett tag så jag har inte hunnit skriva eller läsa ifatt här inne.
    Jag väntar min IM i helgen, men denna gång är jag säker på att mensen kommer, om det nu inte har skett ett mirkael. Vi har inte haft tillräckligt med sex denna måndad pga div saker, så det är verkligen en omöjlighet att det skulle kunna bli ngt. Känns konstigt nog ganska skönt att inte behöva vänta med spänning denna månad.

    Kram till er alla
  10. 5
    Hej hej!!!

    Jag är också kvar, men har haft sååå mkt att göra ett tag så jag har inte hunnit skriva eller läsa ifatt här inne.
    Jag väntar min IM i helgen, men denna gång är jag säker på att mensen kommer, om det nu inte har skett ett mirkael. Vi har inte haft tillräckligt med sex denna måndad pga div saker, så det är verkligen en omöjlighet att det skulle kunna bli ngt. Känns konstigt nog ganska skönt att inte behöva vänta med spänning denna månad.

    Kram till er alla

Liknande trådar

  1. Vart har alla tagit vägen
    By Anja- in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 19:29
  2. Vart har alla tagit vägen???
    By Happie-D in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-08-24, 20:19
  3. Vart har alla tagit vägen?
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 06:12
  4. Vart har alla tagit vägen?
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 09:04
  5. vart har alla tagit vägen?
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar