Vårda kärleken..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Vårda kärleken..

    Gör ni det nu i stressiga jultider?? Sitter och lyssnar på grannarnas bråk just nu och undrar varför man ska stressa upp sig för en helg?? Om dom håller på nu hur blir det inte ju närmre jul vi kommer? Ska kanske be dom stänga altandörren? Ska nog duka upp nåt gott till sambon när han kommer hem och gosa lite med han
  2. 1
    Vårda kärleken.. Gör ni det nu i stressiga jultider?? Sitter och lyssnar på grannarnas bråk just nu och undrar varför man ska stressa upp sig för en helg?? Om dom håller på nu hur blir det inte ju närmre jul vi kommer? Ska kanske be dom stänga altandörren? Ska nog duka upp nåt gott till sambon när han kommer hem och gosa lite med han
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    JAg önskar vi hade möjlighet till det men just nu är det liiiiiite körigt kan jag förtälja! Kärlek hoppas jag finns där i grunden så vi tar oss igenom detta en gång till. Och en till. Och ytterligare en gång, ja, alla gånger det behövs vill säga.
  4. 2
    JAg önskar vi hade möjlighet till det men just nu är det liiiiiite körigt kan jag förtälja! Kärlek hoppas jag finns där i grunden så vi tar oss igenom detta en gång till. Och en till. Och ytterligare en gång, ja, alla gånger det behövs vill säga.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Vi är mitt i flyttkaos och ryker ihop till och från, men så är vår kärlek, het och intensiv Blossar upp och lägger sig igen. När min man kommer hem ska jag linda in honom i bubbelplast och sen har jag lagat en av hans favoriträtter
  6. 3
    Vi är mitt i flyttkaos och ryker ihop till och från, men så är vår kärlek, het och intensiv Blossar upp och lägger sig igen. När min man kommer hem ska jag linda in honom i bubbelplast och sen har jag lagat en av hans favoriträtter
  7. Marmelad
    #4
    Vi stressar inte, har slutat med det för länge sen. Mycket bättre så, inte bara för kärleken utan för hela livet
  8. 4
    Vi stressar inte, har slutat med det för länge sen. Mycket bättre så, inte bara för kärleken utan för hela livet
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Japp det gör vi. Inte så att vi har råd att åka iväg någonstans långt eller så men den där extra omtanken i vardagen. Pussas lite extra, hjälpas åt, fixa frukost och ge den andre sovmorgon osv.

    Vi har två små barn men imorgon ska vi ha barnvakt på eftermiddagen och åka och julklappsshoppa ihop. äta ute och mysa lite.
  10. 5
    Japp det gör vi. Inte så att vi har råd att åka iväg någonstans långt eller så men den där extra omtanken i vardagen. Pussas lite extra, hjälpas åt, fixa frukost och ge den andre sovmorgon osv.

    Vi har två små barn men imorgon ska vi ha barnvakt på eftermiddagen och åka och julklappsshoppa ihop. äta ute och mysa lite.
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Åh vad mysigt.. Lite avis.. Min sambo har sveriges dummaste arbets tider 11-20. Inte mycke man kan göra då..
  12. 6
    Åh vad mysigt.. Lite avis.. Min sambo har sveriges dummaste arbets tider 11-20. Inte mycke man kan göra då..
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7
    vi vårdar varandra och kärleken oavsett tid på året. Har hittills aldrig bråkat tack och lov.
    Och vi är noga med att få en stund för oss själva varje kväll efter ungarna somnat, viktigt med egen kvalitetstid.
  14. 7
    vi vårdar varandra och kärleken oavsett tid på året. Har hittills aldrig bråkat tack och lov.
    Och vi är noga med att få en stund för oss själva varje kväll efter ungarna somnat, viktigt med egen kvalitetstid.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Ja , i helgen har vi tex varit på weekend i Stockholm, och bara njutit...
  16. 8
    Ja , i helgen har vi tex varit på weekend i Stockholm, och bara njutit...
  17. Marin
    #9
    Ingen stress här, vi är ute i god tid. Alla klappar är köpta, korten ordnade, det är städat och pyntat, resten av månaden ska vi bara mysa, laga mat och gå på julmarknader och konserter.
  18. 9
    Ingen stress här, vi är ute i god tid. Alla klappar är köpta, korten ordnade, det är städat och pyntat, resten av månaden ska vi bara mysa, laga mat och gå på julmarknader och konserter.
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Helt ärligt, det gör vi i alla stunder. Vi grälar aldrig. Kanske tycker olika ibland, men bråkar gör vi inte.

    Vad bråkar grannarna om? Kanske du ska gå ut och ropa åt dem och fråga om de vill ha hjälp? Jag hade ju aldrig kunnat hålla tyst i din situation utan hade knatat dit och tagit ett snack med dem. Men det är jag det...
  20. 10
    Helt ärligt, det gör vi i alla stunder. Vi grälar aldrig. Kanske tycker olika ibland, men bråkar gör vi inte.

    Vad bråkar grannarna om? Kanske du ska gå ut och ropa åt dem och fråga om de vill ha hjälp? Jag hade ju aldrig kunnat hålla tyst i din situation utan hade knatat dit och tagit ett snack med dem. Men det är jag det...
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Gubben har tydligen glömt köpa hem något och det ser ut som F*N för att han aldrig hjälper till.. Tycker lite synd om han.. dom är som selma & lilla fridolf.. Nu är han ute och röker iaf. Hon kanske har pms vad vet jag
  22. 11
    Gubben har tydligen glömt köpa hem något och det ser ut som F*N för att han aldrig hjälper till.. Tycker lite synd om han.. dom är som selma & lilla fridolf.. Nu är han ute och röker iaf. Hon kanske har pms vad vet jag

Liknande trådar

  1. Vårda en mördare eller inte?
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 19:42
  2. Vårda storasyskon efteråt?
    By orolig för storebror in forum Förlossning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 16:08
  3. Att vårda relationen/passionen
    By Salander in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 10:40
  4. Tur att man måste ha ett vårda
    By Anki33 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 12:42
  5. Vårda kärleken
    By Sanna med Paula + lill*n v.34 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 07:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar