tidiga tecken?
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    tidiga tecken?

    Hej! jag undrar om det finns några tecken som kan uppstå de allra första veckorna efter befruktningen? finns det någon som känt nåt speciellt nästan direkt??
  2. 1
    tidiga tecken? Hej! jag undrar om det finns några tecken som kan uppstå de allra första veckorna efter befruktningen? finns det någon som känt nåt speciellt nästan direkt??
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Det ör ju inte säkert att just du får de symptomen men det som kan komma allra först är att man kan bli mer kissnödig. En del känner det redan innan de gör sitt grav.test! (Gjorde dock inte jag) Sen, efter några veckor kan man bli öm i brösten och illamående.
  4. 2
    Det ör ju inte säkert att just du får de symptomen men det som kan komma allra först är att man kan bli mer kissnödig. En del känner det redan innan de gör sitt grav.test! (Gjorde dock inte jag) Sen, efter några veckor kan man bli öm i brösten och illamående.
  5. tjejernas mamma
    #3

    Njaee.

    Njae... nästan tvärtom. Den gången det visade sig vara bebis i magen kände jag mindre symtom än då det var mens på gång. Så mindre symptom kan också betyda bebis!
  6. 3
    Njaee. Njae... nästan tvärtom. Den gången det visade sig vara bebis i magen kände jag mindre symtom än då det var mens på gång. Så mindre symptom kan också betyda bebis!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Intressant! tack för era svar
  8. 4
    Intressant! tack för era svar
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Hej!
    Jag kan berätta om min graviditet.
    jag åt p-piller när jag blev med barn (det var alltså inte planerat). Jag brukade ha ömma bröst och vara lite illamående, biverkning av pillren. Men när jag blev gravid var det som en känsla som infann sig. Att något inte stämmde. Jag blev yr, snurrig och kände mig svimfärdig om jag reste mig plötsligt. Illamåendet var liksom mer som kittlingar i magen och satt djupare in.

    Jag var i vecka 5 när jag upptäckte min graviditet, tidigare än så vet jag inte om man kan känna något. Antagligen börjar symptomen när ägget väl fastnat i livmoderslemmhinnan, vilket tar ett par veckor från det att det blivit befruktat.

    Lycka till!
  10. 5
    Hej!
    Jag kan berätta om min graviditet.
    jag åt p-piller när jag blev med barn (det var alltså inte planerat). Jag brukade ha ömma bröst och vara lite illamående, biverkning av pillren. Men när jag blev gravid var det som en känsla som infann sig. Att något inte stämmde. Jag blev yr, snurrig och kände mig svimfärdig om jag reste mig plötsligt. Illamåendet var liksom mer som kittlingar i magen och satt djupare in.

    Jag var i vecka 5 när jag upptäckte min graviditet, tidigare än så vet jag inte om man kan känna något. Antagligen börjar symptomen när ägget väl fastnat i livmoderslemmhinnan, vilket tar ett par veckor från det att det blivit befruktat.

    Lycka till!
  11. Anonym*
    #6
    Ömma bröst/bröstvårtor
    Trötthet
    Illamående
    Molvärk(mensvärk)
  12. 6
    Ömma bröst/bröstvårtor
    Trötthet
    Illamående
    Molvärk(mensvärk)

Liknande trådar

  1. Tidiga tecken!?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 11:28
  2. Tidiga tecken?
    By hoppas! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 09:54
  3. Tidiga tecken?
    By Mia80 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 10:49
  4. Tidiga tecken ??
    By anonym så länge in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 15:40
  5. Tidiga tecken ??
    By anonym så länge in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar