viktväktarna
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    viktväktarna

    Jag har hört att det ska komma något nytt där, är det någon som vet något mer om vad det är?Och när?
  2. 1
    viktväktarna Jag har hört att det ska komma något nytt där, är det någon som vet något mer om vad det är?Och när?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Såvitt jag vet är det ett helt nytt program och det ska komma vecka 50. Mer vet jag ej.
  4. 2
    Såvitt jag vet är det ett helt nytt program och det ska komma vecka 50. Mer vet jag ej.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    dåär det bara att vänta en vecka, funderar på vv och det är ju bättre att vänta på det nya programmet .
  6. 3
    dåär det bara att vänta en vecka, funderar på vv och det är ju bättre att vänta på det nya programmet .
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Jag går hos viktväktarna varje vecka och enligt min konsulent får vi info denna vecka. Det är tydligen nya bud på gång, både hur många motionspoints man får räkna o vilka livsmedel som är obegränsade. Enligt henne ska det bli ännu lättare att hålla reda på pointsen med det nya sättet. Ganska stora förändringar alltså.
  8. 4
    Jag går hos viktväktarna varje vecka och enligt min konsulent får vi info denna vecka. Det är tydligen nya bud på gång, både hur många motionspoints man får räkna o vilka livsmedel som är obegränsade. Enligt henne ska det bli ännu lättare att hålla reda på pointsen med det nya sättet. Ganska stora förändringar alltså.

Liknande trådar

  1. Om viktväktarna
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 18:42
  2. Viktväktarna.
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 17:26
  3. viktväktarna
    By 1975 in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 13:04
  4. viktväktarna
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 16:11
  5. Viktväktarna då och nu?
    By -EB- in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 16:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar