äh, nu outar jag mej själv!
_0307 Julibarn
  1. julimamman dvs...
    #1

    äh, nu outar jag mej själv!

    Jag som smygit här en stund under signaturen julimamman x 2 är..... trumvirvlar!!

    Nette!

    och nej, jag är inte gravid! och jo, vi ska ha barn, en pojke dessutom!!

    Det är bara så häftigt! dom ringde för snart tre veckor sen och sade att det har fötts en biologisk lillebror till Nosipho, och vill vi adoptera honom också? Självklart, sa vi, och sen dess har vi haft full fart på att bli godkända som adoptivföräldrar igen och få samlat alla papper som ska samlas och igår blev vi nu äntligen godkända och idag har vi fört in alla våra papper som snart skall iväg till Sydafrika. I januari-februari cirka får vi åka och hämta hem lillebror! Han är född 21. juli i år, det är bara 11 månader mellan honom och Nosipho!

    om ni vill se en bild på underverket så finns det en på framsidan av vår hemsida: www.familjenbahne.com

    glada köpenhamnshälsningar!
    Nette
  2. 1
    äh, nu outar jag mej själv! Jag som smygit här en stund under signaturen julimamman x 2 är..... trumvirvlar!!

    Nette!

    och nej, jag är inte gravid! och jo, vi ska ha barn, en pojke dessutom!!

    Det är bara så häftigt! dom ringde för snart tre veckor sen och sade att det har fötts en biologisk lillebror till Nosipho, och vill vi adoptera honom också? Självklart, sa vi, och sen dess har vi haft full fart på att bli godkända som adoptivföräldrar igen och få samlat alla papper som ska samlas och igår blev vi nu äntligen godkända och idag har vi fört in alla våra papper som snart skall iväg till Sydafrika. I januari-februari cirka får vi åka och hämta hem lillebror! Han är född 21. juli i år, det är bara 11 månader mellan honom och Nosipho!

    om ni vill se en bild på underverket så finns det en på framsidan av vår hemsida: www.familjenbahne.com

    glada köpenhamnshälsningar!
    Nette
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Nej, men jag tror knappt att det är sant - vet du att min lillebror är född det datumet? Jag får rysningar över hela kroppen - grattis!!!
  4. 2
    Nej, men jag tror knappt att det är sant - vet du att min lillebror är född det datumet? Jag får rysningar över hela kroppen - grattis!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    ...och nu har jag sett bilden också - han är ju en kopia av storasyster (tänk att man skulle skriva DET om Nosipho?!?). Kommer han att få behålla sitt X i er N-familj?
  6. 3
    ...och nu har jag sett bilden också - han är ju en kopia av storasyster (tänk att man skulle skriva DET om Nosipho?!?). Kommer han att få behålla sitt X i er N-familj?
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Nämen!!! alltså jösses! samma datum här också!! vilket sammanträffande!
  8. 4
    Nämen!!! alltså jösses! samma datum här också!! vilket sammanträffande!
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Nej nu! Det var lurigt!

    Så underbart! Då förstår jag ju hur ni kan veta att det är en pojke och att det promt blir ett julibarn
    Och gudomligt söt är han också!

    Grattis till er lillebror! Nu blir ni 3-barnsföräldrar!
  10. 5
    Nej nu! Det var lurigt! Så underbart! Då förstår jag ju hur ni kan veta att det är en pojke och att det promt blir ett julibarn
    Och gudomligt söt är han också!

    Grattis till er lillebror! Nu blir ni 3-barnsföräldrar!
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    jo, dom liknar varandra jättemycket, härliga söta gulliga ungar!! och jo, han kommer att hålla x:et! Vi funderade först innan vi visste vad han hette om vi skulle hitta på nåt n-namn, men vi kom inte på nåt riktigt bra och sen dök han upp och hette Xolani, så nu blir vi fyra N och ett X. Ganska coolt med ett namn som börjar på X tycker vi, så vi är glada!

    och jo, jösses - nosipho - storasyster!! hon som är så liten ju!
  12. 6
    jo, dom liknar varandra jättemycket, härliga söta gulliga ungar!! och jo, han kommer att hålla x:et! Vi funderade först innan vi visste vad han hette om vi skulle hitta på nåt n-namn, men vi kom inte på nåt riktigt bra och sen dök han upp och hette Xolani, så nu blir vi fyra N och ett X. Ganska coolt med ett namn som börjar på X tycker vi, så vi är glada!

    och jo, jösses - nosipho - storasyster!! hon som är så liten ju!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Tackar! Jag kunde bara inte låta bli - jag ville också smyga runt här på sidorna, gjorde inte det då när vi väntade Nosipho, utan då kläckte jag bara ur mej allt, men nu tog jag chansen! det förvånar mej inte det minsta att ingen har gissat på mej - det hade jag inte själv gjort heller för exakt tre veckor sen! så kan det gå!
  14. 7
    Tackar! Jag kunde bara inte låta bli - jag ville också smyga runt här på sidorna, gjorde inte det då när vi väntade Nosipho, utan då kläckte jag bara ur mej allt, men nu tog jag chansen! det förvånar mej inte det minsta att ingen har gissat på mej - det hade jag inte själv gjort heller för exakt tre veckor sen! så kan det gå!
  15. Medlem sedan
    Jul 2004
    #8

    Neeej vad lurig du är !!!!!!!

    Fasen vad surt, jag var på g att gissa på dig men så tänkte jag på hur satans trögt det var att adoptera och så sket det sig

    Grattis grattis, vad härligt Nette!
    När blir det nu då?

    Berätta allt nu för oss stackars nyfikna nu som straff
  16. 8
    Neeej vad lurig du är !!!!!!! Fasen vad surt, jag var på g att gissa på dig men så tänkte jag på hur satans trögt det var att adoptera och så sket det sig

    Grattis grattis, vad härligt Nette!
    När blir det nu då?

    Berätta allt nu för oss stackars nyfikna nu som straff
  17. Medlem sedan
    Jul 2004
    #9

    Snurrig!

    Allt stod ju där så fint, tänkte väl det ,du som är så organiserad !
    Lika som bär de små, hjälp vilken grej, härligt för de små syskonen med att hamna i samma familj på detta sättet *varm i hjärtat*
  18. 9
    Snurrig! Allt stod ju där så fint, tänkte väl det ,du som är så organiserad !
    Lika som bär de små, hjälp vilken grej, härligt för de små syskonen med att hamna i samma familj på detta sättet *varm i hjärtat*
  19. Cissi med G och A
    #10

    Hi hi

    När jag kollade på vilka som skrev här inne så flög ögat över ditt nam men jag tänkte att det kan det ju inte vara. Och så var det det! Grattis Nette! Vilken härligt rolig överraskning!
  20. 10
    Hi hi När jag kollade på vilka som skrev här inne så flög ögat över ditt nam men jag tänkte att det kan det ju inte vara. Och så var det det! Grattis Nette! Vilken härligt rolig överraskning!
  21. Medlem sedan
    Dec 2003
    #11
    Grattis! Vad söt han var! Och nästan lika gammal som Malva, bara en vecka yngre. Skynda er dit och krama om honom Åh vad bra att han får hamna hos er och storasyster och storebror!
  22. 11
    Grattis! Vad söt han var! Och nästan lika gammal som Malva, bara en vecka yngre. Skynda er dit och krama om honom Åh vad bra att han får hamna hos er och storasyster och storebror!
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12
    Tack ska du ha! Vi tycker också det är alldeles perfekt det här att vi får två med exakt samma bakgrund, dom kan vara ett så stort stöd för varandra på det här sättet. Helt underbart!
  24. 12
    Tack ska du ha! Vi tycker också det är alldeles perfekt det här att vi får två med exakt samma bakgrund, dom kan vara ett så stort stöd för varandra på det här sättet. Helt underbart!
  25. Medlem sedan
    Aug 2003
    #13
    Jag vet, jag trodde själv heller aldrig att det skulle vara jag! Men man kan tydligen få oplanerat barn också om man adopterat! Tack ska du ha för grattisen!
  26. 13
    Jag vet, jag trodde själv heller aldrig att det skulle vara jag! Men man kan tydligen få oplanerat barn också om man adopterat! Tack ska du ha för grattisen!
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14
    Tack! alltså, jag har så svårt att se barn i samma ålder som Xolani nu, jag saknar honom redan! och då har vi bara vetat om honom i tre veckor ännu, men ibland händer det där, ni vet - kärlek vid första ögonkast!
  28. 14
    Tack! alltså, jag har så svårt att se barn i samma ålder som Xolani nu, jag saknar honom redan! och då har vi bara vetat om honom i tre veckor ännu, men ibland händer det där, ni vet - kärlek vid första ögonkast!
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15
    Ett Grattis härifrån med! Jag medger att när jag läste det första gången så satt jag bara och gapade och var tvungen att läsa det tre ggr innan jag fattade vad jag läste
    Det är sååå häftigt!

    Du får väl fråga när fyran kommer
  30. 15
    Ett Grattis härifrån med! Jag medger att när jag läste det första gången så satt jag bara och gapade och var tvungen att läsa det tre ggr innan jag fattade vad jag läste
    Det är sååå häftigt!

    Du får väl fråga när fyran kommer
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16
    Å grattis!!!! Vad roligt!!!! Nu ska jag titta in på er hemsida!

    Jättegrattis!!!!!
    /frida
  32. 16
    Å grattis!!!! Vad roligt!!!! Nu ska jag titta in på er hemsida!

    Jättegrattis!!!!!
    /frida
  33. Medlem sedan
    Aug 2007
    #17

    Men vad roligt!

    Grattis!!!
  34. 17
    Men vad roligt! Grattis!!!
  35. Medlem sedan
    Jun 2001
    #18
    Gud vad häftigt! En bio-bror till lilla. Fanstastiskt. Förstår att ni blev överraskade. Lycka till med allt!
  36. 18
    Gud vad häftigt! En bio-bror till lilla. Fanstastiskt. Förstår att ni blev överraskade. Lycka till med allt!
  37. Medlem sedan
    Aug 2003
    #19
    Tackar! och nej tack kanske...?!?! fast du är nog första jag frågar om tips sen om det dyker upp flera ungar!!
  38. 19
    Tackar! och nej tack kanske...?!?! fast du är nog första jag frågar om tips sen om det dyker upp flera ungar!!
  39. Medlem sedan
    Aug 2003
    #20
    Tack!
  40. 20
    Tack!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Outar mig själv. ;)
    By Claudden in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-25, 20:11
  2. outar mig
    By Starchildgirl in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 16:02
  3. Outar mig själv nu:lenam=lea-m
    By lea-m in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 09:08
  4. Äh, jag outar mig. Det är jag
    By - Veronica - in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 14:56
  5. Jag outar mig nu..
    By -Emla- in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar