Bastoppar - var?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Bastoppar - var?

    Söker nya bastoppar som man kan ha under koftor och tröjor. I min drömvärld är de rätt långa, har trekvartslång ärm, är ganska urringade och finns i cremevitt, svart, grått och ännu fler färger...

    Någon som har tips om var jag ska börja leta?
  2. 1
    Bastoppar - var? Söker nya bastoppar som man kan ha under koftor och tröjor. I min drömvärld är de rätt långa, har trekvartslång ärm, är ganska urringade och finns i cremevitt, svart, grått och ännu fler färger...

    Någon som har tips om var jag ska börja leta?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Sådana köper jag oftast på H&M...
  4. 2
    Sådana köper jag oftast på H&M...
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    ..jag med eller Gina Tricot, Åhlens eller MQ.
  6. 3
    ..jag med eller Gina Tricot, Åhlens eller MQ.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Precis såna beställde jag tre stycken (svart, grått och vitt) för 49 kr styck på H&M. Har inte fått hem dem än och vet inte om de finns kvar, men det var precis det jag letade efter!
  8. 4
    Precis såna beställde jag tre stycken (svart, grått och vitt) för 49 kr styck på H&M. Har inte fått hem dem än och vet inte om de finns kvar, men det var precis det jag letade efter!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Har inte prövat dem själv men jag vet jättemånga som är nöjda med American apparels baströjor, toppenkvalitet till hyfsade priser.
  10. 5
    Har inte prövat dem själv men jag vet jättemånga som är nöjda med American apparels baströjor, toppenkvalitet till hyfsade priser.
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Tack för tips! Köpte två för 200 på Åhléns som var helt OK, men behöver fler färger. Kollar in era andra tips!
  12. 6
    Tack för tips! Köpte två för 200 på Åhléns som var helt OK, men behöver fler färger. Kollar in era andra tips!

Liknande trådar

  1. bastoppar med V-urringning
    By lydia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-04-29, 00:45
  2. Schyssta bastoppar?
    By -Nike- in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2018-04-29, 00:43
  3. var köpa bastoppar?
    By bunozi in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2018-04-29, 00:42
  4. bastoppar
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 10:24
  5. Långärmade bastoppar ?
    By Elin med Selma in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar