smyger in anonymt
_0809 Septemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    smyger in anonymt

    ...Här vill jag vara! Men jag håller mej anonym tills jag vet om jag får stanna eller ej!
    Har lagrat upp med ÄL test både dyra och billiga, här ska testas. Ska börja på söndag tror jag och hålla på i 14 dagar framåt, för min mens har helt plötsligt blivit oregelbunden???? Hoppas så på att jag har ÄL kvar iaf.
    Vi har försökt få barn ganska länge nu, efter MF och mycket sorg har det inte gått så bra för oss. Hoppas på lycka denna gång.

    *kram* och lycka till alla som vill vara här i septembergruppen!
  2. 1
    smyger in anonymt ...Här vill jag vara! Men jag håller mej anonym tills jag vet om jag får stanna eller ej!
    Har lagrat upp med ÄL test både dyra och billiga, här ska testas. Ska börja på söndag tror jag och hålla på i 14 dagar framåt, för min mens har helt plötsligt blivit oregelbunden???? Hoppas så på att jag har ÄL kvar iaf.
    Vi har försökt få barn ganska länge nu, efter MF och mycket sorg har det inte gått så bra för oss. Hoppas på lycka denna gång.

    *kram* och lycka till alla som vill vara här i septembergruppen!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    håller tummarna för båda oss då =) vill inget hellre än att finnas med i denna grupp hihi
  4. 2
    håller tummarna för båda oss då =) vill inget hellre än att finnas med i denna grupp hihi
  5. anonymt namn
    #3
    Håller mina tummer med, stenhårt för oss. Nu borde det väl funka tycker jag
    Hur ligger det till för dej, BIM???
  6. 3
    Håller mina tummer med, stenhårt för oss. Nu borde det väl funka tycker jag
    Hur ligger det till för dej, BIM???
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    den har kommit nu men inte som vanligt, dene brun och vanlig färg?! men jag ska snart testa mig e lite rädd bara vill inte ha ett nej =)

    hur har det gått för dig? när kan du testa?
  8. 4
    den har kommit nu men inte som vanligt, dene brun och vanlig färg?! men jag ska snart testa mig e lite rädd bara vill inte ha ett nej =)

    hur har det gått för dig? när kan du testa?
  9. anonymt namn
    #5
    Menar du att din mens kommit?

    Jag är mitt uppe i ÄL testandet men har inte fått någon stegring positivt ännu
    Hoppas det kommer snart, vet ju som sagt inte riktigt hur min mens är nu för tiden så då är det svårt att ha koll på när ÄL är.
  10. 5
    Menar du att din mens kommit?

    Jag är mitt uppe i ÄL testandet men har inte fått någon stegring positivt ännu
    Hoppas det kommer snart, vet ju som sagt inte riktigt hur min mens är nu för tiden så då är det svårt att ha koll på när ÄL är.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    ja fast den är helt olik min vanliga så jag får se va detta innebär bra eller ej.. ska kanske testa imon om jag vågar..
  12. 6
    ja fast den är helt olik min vanliga så jag får se va detta innebär bra eller ej.. ska kanske testa imon om jag vågar..
  13. anonymt namn
    #7
    Jaha....kanske är en nidblödning....Håller tummarna för dig iaf *kram*
    Hör av dej om hur det går....
  14. 7
    Jaha....kanske är en nidblödning....Håller tummarna för dig iaf *kram*
    Hör av dej om hur det går....
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    just nu ser det inte ljust ut.. gjorde ett trst i morse de va negativt men jag känner att det är något som inte är som vanligt iaf, återstår att se fortsätter jag känna så här så gör jag ett test om några dagar igen.. har inte slutat hoppas!! =)
  16. 8
    just nu ser det inte ljust ut.. gjorde ett trst i morse de va negativt men jag känner att det är något som inte är som vanligt iaf, återstår att se fortsätter jag känna så här så gör jag ett test om några dagar igen.. har inte slutat hoppas!! =)
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    funderar också om det kan vara utomkveds?! jag har ingen mens (den lilla brun/blodiga som va) längre bara vanliga flytningar men har fortfarande mensvärk och ilningar längsbenen å värk i ryggslutet ibland sticker det å hugger i buken nu e jag rädd och förvirrad, vill bara veta va det är!!!
  18. 9
    funderar också om det kan vara utomkveds?! jag har ingen mens (den lilla brun/blodiga som va) längre bara vanliga flytningar men har fortfarande mensvärk och ilningar längsbenen å värk i ryggslutet ibland sticker det å hugger i buken nu e jag rädd och förvirrad, vill bara veta va det är!!!
  19. anonymt namn
    #10
    ingen expert men jag tror att är det utomkveds så har man oftast väääääldigt ont på en utav sidorna, oftast vänster. Låter ju konstigt att din mens beter sig så, dyker upp och sen försvinner, är du stressad just nu??? Vänta och se vad som händer så får du väl testa igen om en vecka, har du ont så ska du ju absolut uppsöka läkare.
    Hör av dej *kram*
  20. 10
    ingen expert men jag tror att är det utomkveds så har man oftast väääääldigt ont på en utav sidorna, oftast vänster. Låter ju konstigt att din mens beter sig så, dyker upp och sen försvinner, är du stressad just nu??? Vänta och se vad som händer så får du väl testa igen om en vecka, har du ont så ska du ju absolut uppsöka läkare.
    Hör av dej *kram*
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    mm jag ska avvakta lite, idag har det huggt i sidorna och jag har fortfarande "mens värk" fast de är bara vanliga väldigt ljusa flytningar. Ringde sjukvårdsupplysningen igår kväll för jag blev så orolig men dem sa precis som du att då vrider man sig av smärta å det va ju skönt att höra!
    men det ska bli spännande att se vad som pågår.. hur har det gått för dig? något nytt.. =)

    Många Julkramar!!
  22. 11
    mm jag ska avvakta lite, idag har det huggt i sidorna och jag har fortfarande "mens värk" fast de är bara vanliga väldigt ljusa flytningar. Ringde sjukvårdsupplysningen igår kväll för jag blev så orolig men dem sa precis som du att då vrider man sig av smärta å det va ju skönt att höra!
    men det ska bli spännande att se vad som pågår.. hur har det gått för dig? något nytt.. =)

    Många Julkramar!!
  23. anonymt namn
    #12
    Nix, absolut inget nytt här, testar varje dag med ÄL tester men inget utslag ännu...*snyft*
    har nog inte ÄL längre????(om nu det kan försvinna så länge?)
    Har dessutom haft magsjuka nu, både jag och sambon så jag kan nog inte räkna med något + denna gång heller är ju inte direkt supersugen på att mysa!
    Allt som kan gå fel går fel just nu känns det som, MEN jag ger inte upp, jag vill ju ha barn så då får man räkna med några (eller jävligt många) hinder på vägen....
    Vi kämpar väl vidare tillsammans!!!!????!!!
  24. 12
    Nix, absolut inget nytt här, testar varje dag med ÄL tester men inget utslag ännu...*snyft*
    har nog inte ÄL längre????(om nu det kan försvinna så länge?)
    Har dessutom haft magsjuka nu, både jag och sambon så jag kan nog inte räkna med något + denna gång heller är ju inte direkt supersugen på att mysa!
    Allt som kan gå fel går fel just nu känns det som, MEN jag ger inte upp, jag vill ju ha barn så då får man räkna med några (eller jävligt många) hinder på vägen....
    Vi kämpar väl vidare tillsammans!!!!????!!!
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    Absolut! inte slutar vi här... nej jag håller med att det är jobbigt att tvinga fram myskänslan speciellt om man är sjuk.. stackare
    min nästa ÄL är den 23 dec (tror jag) kanske är man sådär julmysig hela tiden då hihi kan ju hoppas =)
    Hoppas att du får nått spår av ÄL snart då, håller tummarna!
  26. 13
    Absolut! inte slutar vi här... nej jag håller med att det är jobbigt att tvinga fram myskänslan speciellt om man är sjuk.. stackare
    min nästa ÄL är den 23 dec (tror jag) kanske är man sådär julmysig hela tiden då hihi kan ju hoppas =)
    Hoppas att du får nått spår av ÄL snart då, håller tummarna!

Liknande trådar

  1. Anonymt sms
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 11:37
  2. Anonymt...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 64
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 23:33
  3. Anonymt?
    By Annamed5 in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 21:20
  4. Hur anonymt...
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 21:40
  5. anonymt om sex
    By anonym in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar