Namnbyte.
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Namnbyte.

    Skulle bara säga att jag numera bytt namn, nuför tiden heter jag Lurpan och inte Rufsetufsan. Lovar o inte byta nå mer nu.
    ♥ ♥ ♥ mamma till Albin -00, Malva -06 & Flora -09 ♥ ♥ ♥
    ~ http://blurpan.blogg.se ~
  2. 1
    Namnbyte. Skulle bara säga att jag numera bytt namn, nuför tiden heter jag Lurpan och inte Rufsetufsan. Lovar o inte byta nå mer nu.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Ja, lova nu! Jag blir ju helt kollrig i huvet av alla nya namn (ok SÅ många är det inte, men jag är så virrig och dålig på namn). Behåll bilden ett tag så jag hinner lära mig
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  4. 2
    Ja, lova nu! Jag blir ju helt kollrig i huvet av alla nya namn (ok SÅ många är det inte, men jag är så virrig och dålig på namn). Behåll bilden ett tag så jag hinner lära mig
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Japp, bilden får stanna ett tag till. Fast du får ju kalla mig Jennie hela tiden om du vill.
  6. 3
    Japp, bilden får stanna ett tag till. Fast du får ju kalla mig Jennie hela tiden om du vill.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Men, mitt arma stackars minne! Jag har ju knappt vant mig mid Rufsetufsan...

    Nåväl, nu lägger vi Lurpan på minnet - med ett litet leende. Min första bil hette Urpan - för hon var en urping (=snygging).

    Vad är en lurping månne??
  8. 4
    Men, mitt arma stackars minne! Jag har ju knappt vant mig mid Rufsetufsan...

    Nåväl, nu lägger vi Lurpan på minnet - med ett litet leende. Min första bil hette Urpan - för hon var en urping (=snygging).

    Vad är en lurping månne??
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    Ska DU säga!!! Jag var helt vilse hur länge som helst när du blev Lova...

    Lurpan är mitt smeknamn från jag var liten. Tydligen rapade jag en del och det lät "Blurp". Men mamma tyckte inte man kunde kalla en unge för Blurpan så då fick det bli Lurpan istället, DET kan man tydligen kalla ungar.
  10. 5
    Ska DU säga!!! Jag var helt vilse hur länge som helst när du blev Lova...

    Lurpan är mitt smeknamn från jag var liten. Tydligen rapade jag en del och det lät "Blurp". Men mamma tyckte inte man kunde kalla en unge för Blurpan så då fick det bli Lurpan istället, DET kan man tydligen kalla ungar.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Vi får associera till urpan = snygging istället för rapandet

    Ps. Lova tog jag för att det var ett möjligt fllicknamn på Hugo när han var i magen. Tänk om han varit en hon... Då hade han ju hetat Lova och "Hugo" varit ledigt... Det hade definitivt blivit en underligt nick *fniss*
  12. 6
    Vi får associera till urpan = snygging istället för rapandet

    Ps. Lova tog jag för att det var ett möjligt fllicknamn på Hugo när han var i magen. Tänk om han varit en hon... Då hade han ju hetat Lova och "Hugo" varit ledigt... Det hade definitivt blivit en underligt nick *fniss*

Liknande trådar

  1. Namnbyte
    By fruwiklund in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 22:41
  2. Cei om namnbyte.
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 18:34
  3. namnbyte?
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 23:12
  4. Namnbyte.
    By Lurpan in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 21:45
  5. Namnbyte
    By Sopheía in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 15:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar