Vill hamna här eller i nästa..
_0809 Septemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vill hamna här eller i nästa..

    Vet nämligen inte vilken grupp man bör hamna i om det "tar sig" nu vid nästa försök som är runt årskiftet=)))
    Jag har 2 barn innan, så nu är jag redo för 3:an. har bägge gångerna innan blivit gravid påförsta försöket, så vi fåe se. Men vad jag undrar är..Gångerna innan visste jag exakt när jag hade ägglossning, men nu efter min 06:a så har den varit så oregelbunden, så jag vet inte längre. Hur kan man kolla det?

    Hoppas på er!
    Kram och lycka till allihop
  2. 1
    Vill hamna här eller i nästa.. Vet nämligen inte vilken grupp man bör hamna i om det "tar sig" nu vid nästa försök som är runt årskiftet=)))
    Jag har 2 barn innan, så nu är jag redo för 3:an. har bägge gångerna innan blivit gravid påförsta försöket, så vi fåe se. Men vad jag undrar är..Gångerna innan visste jag exakt när jag hade ägglossning, men nu efter min 06:a så har den varit så oregelbunden, så jag vet inte längre. Hur kan man kolla det?

    Hoppas på er!
    Kram och lycka till allihop
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Man kan köpa ÄL-test så man får bättre koll. Vet dock inte vilka som "är bäst" och var man köper dem. Vet dock att det finns ngt som heter "billigatester" och att man kan beställa därifrån.
  4. 2
    Man kan köpa ÄL-test så man får bättre koll. Vet dock inte vilka som "är bäst" och var man köper dem. Vet dock att det finns ngt som heter "billigatester" och att man kan beställa därifrån.

Liknande trådar

  1. Här vill jag hamna!
    By Julimamma? in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 08:23
  2. Jag vill hamna här
    By spiiken in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 16:12
  3. Vill hamna här
    By gryning in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 14:53
  4. här vill jag hamna eller i april...
    By ev 3 barnsmamma??? in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 20:40
  5. Här vill jag hamna
    By Ulrika m Nina-04 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 16:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar