Efter missfall...
Missfall
  1. anonymt namn
    #1

    Efter missfall...

    Någon fler som känner sig helt slut efter att ha fått missfall? Jag är bara SÅ slut, har aldrig kännt mig så färdig någon gång förrut
    Orkar knappt göra något..kanske beror det på att man förlorat så mycket blod?
    Någon som känner igen detta??
  2. 1
    Efter missfall... Någon fler som känner sig helt slut efter att ha fått missfall? Jag är bara SÅ slut, har aldrig kännt mig så färdig någon gång förrut
    Orkar knappt göra något..kanske beror det på att man förlorat så mycket blod?
    Någon som känner igen detta??
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    hej jag är helt slut efter ett missfall jag fick i måndags..vilken vecka var du är?
  4. 2
    hej jag är helt slut efter ett missfall jag fick i måndags..vilken vecka var du är?
  5. Anonym
    #3
    Hej!
    Jag var i v9 när jag fick missfall för en vecka sedan.
    Har ALDRIG varit så slut som jag är nu..var in på hälsokosten och köpte järntabletter idag , så jag hoppas att det ska bli bättre av det!!
    I vilken vecka var du?
    Hur mår du annars så här "efteråt"?
    Jag mår väl så där, jag tror inte att det riktigt har "landat" för mig ännu..känner mig bara tom
  6. 3
    Hej!
    Jag var i v9 när jag fick missfall för en vecka sedan.
    Har ALDRIG varit så slut som jag är nu..var in på hälsokosten och köpte järntabletter idag , så jag hoppas att det ska bli bättre av det!!
    I vilken vecka var du?
    Hur mår du annars så här "efteråt"?
    Jag mår väl så där, jag tror inte att det riktigt har "landat" för mig ännu..känner mig bara tom
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Kolla hb-värdet. Järntabletter kan göra susen. Jag hade ett missfall i v. 9. Blev gravid ett par månader senare och startade den graviditeten med järnbrist. Inte något att rekommendera. Märkte jättestor skillnad när jag fick järn utskrivet.
  8. 4
    Kolla hb-värdet. Järntabletter kan göra susen. Jag hade ett missfall i v. 9. Blev gravid ett par månader senare och startade den graviditeten med järnbrist. Inte något att rekommendera. Märkte jättestor skillnad när jag fick järn utskrivet.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Efter mitt senaste mf var jag också helt slut. Gick till vår företagshälsovård och kollade hb:t, men det var OK (ca 120).

    Men det innebär ju även en enorm psykisk påfrestning så det kan ju mycket väl handla om det också.

    Krya på dig!

    Kramar
  10. 5
    Efter mitt senaste mf var jag också helt slut. Gick till vår företagshälsovård och kollade hb:t, men det var OK (ca 120).

    Men det innebär ju även en enorm psykisk påfrestning så det kan ju mycket väl handla om det också.

    Krya på dig!

    Kramar

Liknande trådar

  1. Missfall efter fvp?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-10, 08:38
  2. Efter missfall?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 23:09
  3. ÄL efter missfall???
    By Titti:) in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 19:08
  4. efter missfall
    By undrar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:41
  5. Missfall efter FVP
    By fvp o missfall? in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 11:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar