Dina
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Dina

    Det verkar som om du, jag och Joleda har samma besvär. Fast jag börjar som Joleda känna av fogarna. När jag gâr sâ känns det som om vänstra höftbenet ska hoppa ur och jag har värk i höfterna. Ska beställa tid hos gynekologen och se vad hon säger. Jag âterkommer.
  2. 1
    Dina Det verkar som om du, jag och Joleda har samma besvär. Fast jag börjar som Joleda känna av fogarna. När jag gâr sâ känns det som om vänstra höftbenet ska hoppa ur och jag har värk i höfterna. Ska beställa tid hos gynekologen och se vad hon säger. Jag âterkommer.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jamen, jag med, höften alltså. Jag trodde att det var träningsvärk. Har aldrig haft foglossning.

    Blä jag ÄR verkligen på väg att bli gammal och skruttig!
  4. 2
    Jamen, jag med, höften alltså. Jag trodde att det var träningsvärk. Har aldrig haft foglossning.

    Blä jag ÄR verkligen på väg att bli gammal och skruttig!
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Ja fy vad gamla vi är, har du oxâ sladdriga innanlâr?
  6. 3
    Ja fy vad gamla vi är, har du oxâ sladdriga innanlâr?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Verkligen, och värsta gäddhänget på överarmarna
  8. 4
    Verkligen, och värsta gäddhänget på överarmarna
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Jag tycker ni är pumor båda två
  10. 5
    Jag tycker ni är pumor båda två
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Alltså, jag har inte hängt med de övriga besvären, men höftont känner jag till! Jag har i och för sig "alltid" haft ont i höfterna till och från, men jag hävdar att jag fick ont på ett annat sätt (och i ena ljumsken) efter mitt andra missfall. Var det nå'n som sa' att vi håller på att bli gamla?!
  12. 6
    Alltså, jag har inte hängt med de övriga besvären, men höftont känner jag till! Jag har i och för sig "alltid" haft ont i höfterna till och från, men jag hävdar att jag fick ont på ett annat sätt (och i ena ljumsken) efter mitt andra missfall. Var det nå'n som sa' att vi håller på att bli gamla?!
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    Tydligen sâ finns det en ny botoxkräm som jag har stora förhoppningar om. Man fâr väl ta pâ sig rosatonade solbrillor när världen ser trist ut. Well, well.
  14. 7
    Tydligen sâ finns det en ny botoxkräm som jag har stora förhoppningar om. Man fâr väl ta pâ sig rosatonade solbrillor när världen ser trist ut. Well, well.
  15. Medlem sedan
    Apr 2004
    #8
    Grrrrrr
  16. 8
    Grrrrrr
  17. Medlem sedan
    Dec 2003
    #9
    Foglossningar ja..... AJ vad ont det gör. Efter mina 2 första barn försvann de direkt. Efter minstingen kommer det VARJE månad vid mens..... och det blir värre och värre. BLÄ!!!! (Märks det att jag ska ha mens vilken dag som helst.......)
  18. 9
    Foglossningar ja..... AJ vad ont det gör. Efter mina 2 första barn försvann de direkt. Efter minstingen kommer det VARJE månad vid mens..... och det blir värre och värre. BLÄ!!!! (Märks det att jag ska ha mens vilken dag som helst.......)

Liknande trådar

  1. Dina,
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 17:21
  2. TT och Dina
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 09:24
  3. Dina!
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 19:02
  4. Dina!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 15:39
  5. Dina
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar