söka hjälp
Känsliga snack
  1. anonymt namn
    #1

    söka hjälp

    vart har ni vänt er för att söka hjälp hos en psykolog/kurator? Känner att jag måste prata med någon.
  2. 1
    söka hjälp vart har ni vänt er för att söka hjälp hos en psykolog/kurator? Känner att jag måste prata med någon.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Oj, jag har varit med i psyksvängen i många år nu. Men om jag inte minns helt fel så ringde jag själv till vuxenpsyk i min kommun och bad om en tid.
    Sedan vet jag att det finns kuratorer inom primärvården som man kan få komma till, då ringer man sin vårdcentral. Lycka till.
  4. 2
    Oj, jag har varit med i psyksvängen i många år nu. Men om jag inte minns helt fel så ringde jag själv till vuxenpsyk i min kommun och bad om en tid.
    Sedan vet jag att det finns kuratorer inom primärvården som man kan få komma till, då ringer man sin vårdcentral. Lycka till.
  5. Ida*
    #3
    Jag gick till min husläkare och bad om en remiss vidare.
  6. 3
    Jag gick till min husläkare och bad om en remiss vidare.
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Hej

    Du börjar i primärvården, psykolog finns ofta kopplad till vårdcentraler. Husläkaren är det som gäller i första hand alltså. Eller privata alt förståss...
  8. 4
    Hej Du börjar i primärvården, psykolog finns ofta kopplad till vårdcentraler. Husläkaren är det som gäller i första hand alltså. Eller privata alt förståss...

Liknande trådar

  1. När ska man söka hjälp?
    By Mitte in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 16:50
  2. när ska man söka hjälp?
    By villhabarn. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 12:11
  3. Söka VB Hjälp
    By Behöver all hjälp in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 20:15
  4. När söka hjälp..?
    By Misen m-03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 20:20
  5. Kan man söka hjälp
    By Gömma in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar