Victors femte op
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Victors femte op

    Hej, har inte haft tid att hitta ngn dator forran idag. En som saknar prickar och bollar...

    Victor opererades (tarmoperation inte hjartat) i mandags och hade tva riktigt kampiga dagar med mycket smarta...men nu borjar han aterhamta sig och det kanns skont!

    Planerad hemfard for Victor och mig ar pa tisdag, det blir nog en svang via barnavdelningen pa vart hemsjukhus men om det gar bra, kanske kanske vi far ta hem honom till jul.

    Kram Mia
  2. 1
    Victors femte op Hej, har inte haft tid att hitta ngn dator forran idag. En som saknar prickar och bollar...

    Victor opererades (tarmoperation inte hjartat) i mandags och hade tva riktigt kampiga dagar med mycket smarta...men nu borjar han aterhamta sig och det kanns skont!

    Planerad hemfard for Victor och mig ar pa tisdag, det blir nog en svang via barnavdelningen pa vart hemsjukhus men om det gar bra, kanske kanske vi far ta hem honom till jul.

    Kram Mia
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Skönt att Victor börjar må bättre och hoppas att han får komma hem snart 'på riktigt'. Jag har tänkt så mycket på er!
  4. 2
    Skönt att Victor börjar må bättre och hoppas att han får komma hem snart 'på riktigt'. Jag har tänkt så mycket på er!
  5. Jennie & Alva
    #3
    Hej Mia!

    Vad ni kämpar på och vad mycket Victor får stå ut med!!

    Jag håller tummarna för att ni ska få komma hem snart igen och att ni kan få fira jul hemma i lugn och ro!

    Ge Victor (och dig själv) en riktig bamsekram för allt ni får genomgå!

    Kram Jennie
  6. 3
    Hej Mia!

    Vad ni kämpar på och vad mycket Victor får stå ut med!!

    Jag håller tummarna för att ni ska få komma hem snart igen och att ni kan få fira jul hemma i lugn och ro!

    Ge Victor (och dig själv) en riktig bamsekram för allt ni får genomgå!

    Kram Jennie
  7. Fiano
    #4
    Skönt att Victor börjar må bättre! Hoppas verkligen att ni får fira julen hemma tillsammans hela familjen! Det är ni så väl värda nu.

    Många kramar Sofia
  8. 4
    Skönt att Victor börjar må bättre! Hoppas verkligen att ni får fira julen hemma tillsammans hela familjen! Det är ni så väl värda nu.

    Många kramar Sofia
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Hej Mia

    Hur har ni det? Hoppas att Victor mår lite bättre nu och att ni får chansen att vara hemma över jul. Det har varit ett tufft år för er och ni är tappra kämpar.



    Många kramar Pernilla
  10. 5
    Hej Mia

    Hur har ni det? Hoppas att Victor mår lite bättre nu och att ni får chansen att vara hemma över jul. Det har varit ett tufft år för er och ni är tappra kämpar.



    Många kramar Pernilla

Liknande trådar

  1. Victors femte op
    By Imsavimsa in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 21:44
  2. Victors fotoflin:)
    By Petra & kärlekarna in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 22:31
  3. Victors lillasyster är här!
    By magda_ in forum Änglabarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 08:43
  4. Victors första bad
    By Petra & kärlekarna in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 14:52
  5. Victors första bad
    By Petra & kärlekarna in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 15:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar