Fosterrörelser
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Fosterrörelser

    Hej!
    Har ni känt rörelser? Jag gjorde det för några veckor sedan men nu vet jag inte vad jag känner. Tycker det sprattlar till någon gång ibland. (Kanske en gång varannan dag). Blir nojjig men det är säkert OK. Vore kula tt höra vad ni säger. Jag är i v 16+3 idag.
  2. 1
    Fosterrörelser Hej!
    Har ni känt rörelser? Jag gjorde det för några veckor sedan men nu vet jag inte vad jag känner. Tycker det sprattlar till någon gång ibland. (Kanske en gång varannan dag). Blir nojjig men det är säkert OK. Vore kula tt höra vad ni säger. Jag är i v 16+3 idag.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Jag är i vecka....

    ....15+4 nu o jag känner sprattel lite varannan kväll sådär, speciellt när jag är helt avslappnad o ligger still.
    Blir lite nojjig jag med, men vet att sonen oxå va lite blyg ibörjan med sina sprattel

    Visst är det underbart!

    Kram!
  4. 2
    Jag är i vecka.... ....15+4 nu o jag känner sprattel lite varannan kväll sådär, speciellt när jag är helt avslappnad o ligger still.
    Blir lite nojjig jag med, men vet att sonen oxå va lite blyg ibörjan med sina sprattel

    Visst är det underbart!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    blev lite fundersam....

    ....kollade BF-listan förut o då är du o jag på samma bf-datum, den 30/5. Men du ligger en hel vecka före mig? Hur kan det komma sig?

    Jag kanske har helt fel o är ute o cyklar eller nåt nu *s*
  6. 3
    blev lite fundersam.... ....kollade BF-listan förut o då är du o jag på samma bf-datum, den 30/5. Men du ligger en hel vecka före mig? Hur kan det komma sig?

    Jag kanske har helt fel o är ute o cyklar eller nåt nu *s*
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Det kanske är jag som räknar helt galet. Ska kolla det. Nu när du säger det så har det nog gått lite fort. Hi hi.
  8. 4
    Det kanske är jag som räknar helt galet. Ska kolla det. Nu när du säger det så har det nog gått lite fort. Hi hi.
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Jag hade en vecka fel. Du har rätt. När jag väntade mitt första barn hade jag järnkoll. Inte nu tydligen. Tack för hjälpen.
    Kram
  10. 5
    Jag hade en vecka fel. Du har rätt. När jag väntade mitt första barn hade jag järnkoll. Inte nu tydligen. Tack för hjälpen.
    Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Jag är i vecka 15+5 och jag har inte känt ngt än, inte vad jag vet. Men barnmorskan sa till mig i fredags att det är många som inte känner ngt förrä i v 20.

    dessutom så beror det på vart moderkakan sitter.

    Menjag väntar med spänning på ett litet tillkänningsgivande där inneifrån *s*
  12. 6
    Jag är i vecka 15+5 och jag har inte känt ngt än, inte vad jag vet. Men barnmorskan sa till mig i fredags att det är många som inte känner ngt förrä i v 20.

    dessutom så beror det på vart moderkakan sitter.

    Menjag väntar med spänning på ett litet tillkänningsgivande där inneifrån *s*
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    ja

    ordentliga sprakar här.. jag och sambon skojar om att det kanske är två där inne. Det får vi iaf veta i morgon på rutin UL!

    Minns att jag inte kände fosterrörelser lika tidigtmed min dotter men däremot efter Ul "gjorde ett tidigare ul" än denna gång.

    Så här är det livat i kulan...
    ♥Par i prinsessor♥
  14. 7
    ja ordentliga sprakar här.. jag och sambon skojar om att det kanske är två där inne. Det får vi iaf veta i morgon på rutin UL!

    Minns att jag inte kände fosterrörelser lika tidigtmed min dotter men däremot efter Ul "gjorde ett tidigare ul" än denna gång.

    Så här är det livat i kulan...
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    Jag är i v 20+5och har exakt som du känner. Antagligen är det väl så det ska vara helt enkelt men visst blir man lite orolig.
  16. 8
    Jag är i v 20+5och har exakt som du känner. Antagligen är det väl så det ska vara helt enkelt men visst blir man lite orolig.
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    15+5 och inga rörelser än, men moderkakan sitter i framvägg så det är nog inte så konstigt.
  18. 9
    15+5 och inga rörelser än, men moderkakan sitter i framvägg så det är nog inte så konstigt.
  19. Medlem sedan
    Mar 2007
    #10
    Det är för lustigt. Bara för att jag skrev om min oro idag har jag känt flera buffar nu ikväll. Skönt. Ha en skön söndagskväll.
  20. 10
    Det är för lustigt. Bara för att jag skrev om min oro idag har jag känt flera buffar nu ikväll. Skönt. Ha en skön söndagskväll.
  21. Medlem sedan
    Jan 2005
    #11
    Jag känner ingenting och är i v 18+5 ungefär. Det kan nog dröja ett tag till!
  22. 11
    Jag känner ingenting och är i v 18+5 ungefär. Det kan nog dröja ett tag till!
  23. Medlem sedan
    Dec 2003
    #12

    Tänkte väl...

    ....detta *s*
    Men samtidigt så blev jag fundersam på min vecka

    Kul att vi har samma bf-dag

    Kram på dig o hoppas att buffandet kommer igång ordentligt snart!
  24. 12
    Tänkte väl... ....detta *s*
    Men samtidigt så blev jag fundersam på min vecka

    Kul att vi har samma bf-dag

    Kram på dig o hoppas att buffandet kommer igång ordentligt snart!
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Jag vet inte vilken vecka jag är i men här käner vi rörelser. vi får se på ul på s-mvc 17 hur långt jag är gången.
  26. 13
    Jag vet inte vilken vecka jag är i men här käner vi rörelser. vi får se på ul på s-mvc 17 hur långt jag är gången.

Liknande trådar

  1. Fosterrörelser
    By SuperIza in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 18:55
  2. Fosterrörelser
    By Lallahh in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 09:43
  3. Fosterrörelser
    By maskr0sen in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 11:37
  4. Fosterrörelser
    By triss... in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 21:44
  5. Fosterrörelser
    By hedvig in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 08:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar