När kommer tomten?...
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    När kommer tomten?...

    ... får jag höra ungefär 100 gånger om dagen!
    Låt det bli julafton NU!
    Mamma till Elias-04, Leah-07 & Adina-09
  2. 1
    När kommer tomten?... ... får jag höra ungefär 100 gånger om dagen!
    Låt det bli julafton NU!
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Alex tjatar han med...

    Nu är han bekymrad för att vi var på Toys'r'us igår och då såg han en del nya saker som han inte skrev på önskelistan till tomten, så hur ska nu tomten veta att han vill ha just dom? *s* I nästa sekund tycker han tomten är rätt trist för han gör så att han inte får alla saker redan nu, han bara _måste_ ju ha dom där legogrejerna och det NUUU *s*

    Jag tycker det ska bli så kul att se honom på julafton, se vad han tycker om det vi valt ut till honom
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  4. 2
    Alex tjatar han med... Nu är han bekymrad för att vi var på Toys'r'us igår och då såg han en del nya saker som han inte skrev på önskelistan till tomten, så hur ska nu tomten veta att han vill ha just dom? *s* I nästa sekund tycker han tomten är rätt trist för han gör så att han inte får alla saker redan nu, han bara _måste_ ju ha dom där legogrejerna och det NUUU *s*

    Jag tycker det ska bli så kul att se honom på julafton, se vad han tycker om det vi valt ut till honom
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Linnéa har redan träffat tomten, på Liseberg. Hon tror verkligen att det var den riktiga.I dag när jag sa till henne att vara snäll, tänk på att tomten kan se dig. SÅ sa hon Näheä för han är på Liseberg. Men vist längtar dom.
  6. 3
    Linnéa har redan träffat tomten, på Liseberg. Hon tror verkligen att det var den riktiga.I dag när jag sa till henne att vara snäll, tänk på att tomten kan se dig. SÅ sa hon Näheä för han är på Liseberg. Men vist längtar dom.

Liknande trådar

  1. Snart kommer tomten...
    By Strossel in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 11:09
  2. Kommer tomten till er?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 10:43
  3. Kommer tomten till er?
    By Annika m M&V in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 21:44
  4. I morgon kommer tomten!
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 17:45
  5. När kommer tomten?
    By Minama in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 09:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar