Julklappar
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Julklappar

    Har varit o fixat lite med julklappar idag men det är så svårt att köpa till en 10-åring, tycker jag. Hittills har vi köpt:
    påslakanset
    scrapbook
    pärlor
    2 st leksakshundar
    1 wii-spel
    1 Diddl-ritbok

    Hon önskar ju sig mest en hund ( !!!! ) men även en spegel, ds-spel och ännu en Barbie-docka. Så vi får iväg ännu en gång att handla. Vad har ni köpt?
  2. 1
    Julklappar Har varit o fixat lite med julklappar idag men det är så svårt att köpa till en 10-åring, tycker jag. Hittills har vi köpt:
    påslakanset
    scrapbook
    pärlor
    2 st leksakshundar
    1 wii-spel
    1 Diddl-ritbok

    Hon önskar ju sig mest en hund ( !!!! ) men även en spegel, ds-spel och ännu en Barbie-docka. Så vi får iväg ännu en gång att handla. Vad har ni köpt?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Lego
    Krigsgubbar
    dvd

    Födelsedagspresent: PS2 och ett spel.
  4. 2
    Lego
    Krigsgubbar
    dvd

    Födelsedagspresent: PS2 och ett spel.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jaa du, min 10-åring kommer att få en mobil, ett halsband, kläder, div bäcker, ett PC-spel ...
  6. 3
    Jaa du, min 10-åring kommer att få en mobil, ett halsband, kläder, div bäcker, ett PC-spel ...
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Min dotter kommer få..
    *Ny sterio
    *Webkamera
    *påslakanset
    *Skor
    *Spel
    *GB spel
    *några skivor

    Sen minns jag inte mer....
  8. 4
    Min dotter kommer få..
    *Ny sterio
    *Webkamera
    *påslakanset
    *Skor
    *Spel
    *GB spel
    *några skivor

    Sen minns jag inte mer....
  9. maylin
    #5

    Våra julklappar

    Har redan köpt en morgonrock till honom, för det har han länge önskat sig. Annars har vi inte hunnit köpa fler klappar, men vi tänkte fara till helgen och shoppa resten. Han skall få en ny slalomhjälm och en ryggsäck, för det behöver han. Sen är det svårt att hitta på fler saker. Han vet inte vad han önskar sig förutom då en riktig pilbåge. Men vi vet inte om han skall få det nu eller då han fyller år om 2 månader. Det är ju ingen säsong för det ännu och han kan likaså inte hålla på med den på egen hand.
  10. 5
    Våra julklappar Har redan köpt en morgonrock till honom, för det har han länge önskat sig. Annars har vi inte hunnit köpa fler klappar, men vi tänkte fara till helgen och shoppa resten. Han skall få en ny slalomhjälm och en ryggsäck, för det behöver han. Sen är det svårt att hitta på fler saker. Han vet inte vad han önskar sig förutom då en riktig pilbåge. Men vi vet inte om han skall få det nu eller då han fyller år om 2 månader. Det är ju ingen säsong för det ännu och han kan likaså inte hålla på med den på egen hand.

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar