Julklappar!!!!
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Julklappar!!!!

    Har varit en sväng och fixat lite med julklappar idag och hittills har vi köpt till Tova
    påslakanset
    rosa Brio dockvagn
    dockkläder
    My scene-docka
    memory
    necessär
    smink (!!)
    pärlset

    Tror hon blir nöjd med detta, särskilt dockvagnen. Vad har ni köpt?
  2. 1
    Julklappar!!!! Har varit en sväng och fixat lite med julklappar idag och hittills har vi köpt till Tova
    påslakanset
    rosa Brio dockvagn
    dockkläder
    My scene-docka
    memory
    necessär
    smink (!!)
    pärlset

    Tror hon blir nöjd med detta, särskilt dockvagnen. Vad har ni köpt?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Oj, kunde varit julklappar till min 6-åring...Lucas kommer att få en batman-dräkt och en spindelmannendräkt, bilar från filmen Bilar, dvd-film med trazan och banarne och vi funderar på en bilbana men han är nog egentligen för liten. Jo, det blir fler "gubbar" att leka med.
  4. 2
    Oj, kunde varit julklappar till min 6-åring...Lucas kommer att få en batman-dräkt och en spindelmannendräkt, bilar från filmen Bilar, dvd-film med trazan och banarne och vi funderar på en bilbana men han är nog egentligen för liten. Jo, det blir fler "gubbar" att leka med.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Menar du sminket ?
    Vet att hon är liten men det är ju bara på lek en och annan gång. Svårt att veta vad man ska köpa tycker jag
  6. 3
    Menar du sminket ?
    Vet att hon är liten men det är ju bara på lek en och annan gång. Svårt att veta vad man ska köpa tycker jag
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    till viggo har vi köpt

    spindelmannen dräkt
    playmobile skattkista med en massa saker i
    svärd, krok, lapp för ögat (piratgrejor)

    ska köpa lite till, är inte klar än. Eventuellt en pirat skattkista med piratgrejor och kläder i.
  8. 4
    till viggo har vi köpt

    spindelmannen dräkt
    playmobile skattkista med en massa saker i
    svärd, krok, lapp för ögat (piratgrejor)

    ska köpa lite till, är inte klar än. Eventuellt en pirat skattkista med piratgrejor och kläder i.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Nä, menade hela listan, inklusive den rosa dockvagnen
  10. 5
    Nä, menade hela listan, inklusive den rosa dockvagnen
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Alltså vad hon önskar sig.
  12. 6
    Alltså vad hon önskar sig.
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Anton skall få ett skrivbord och en stol och en lampa. Sedan önskar han sig en radiostyrd helikopter. Vet att han är alldeles för liten, men men den får väll gå sönder då. :-)
  14. 7
    Anton skall få ett skrivbord och en stol och en lampa. Sedan önskar han sig en radiostyrd helikopter. Vet att han är alldeles för liten, men men den får väll gå sönder då. :-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Beställde en bebisdocka i kattdräckt från Anne Geddes i USA. Dyr o liten men ack så söt, det blev verkligen en favorit. Alla älskar den där dockan, och tröttnar hon så e den definitivt MIN!!!

    Sen fick hon ett sånt där fullutrustat leksakskök, ni vet ett sånt med spis, diskhu, tvättmaskin, köksaker, micro osv..

    på morgonen i strumpan var det frukt, lite godis och en saga på skiva med bok till

    Lion som e lite mindre fick också två leksaker på kvällen och en i strumpan på morgonen.
    en liten radiostyrd bil och en leksaksdammsugare (klar favorit som han älskar).
    och på morgonen fick han en pettson film, samt frukt och lite godis precis som storasyster.

    vi har gjort det beslutet att inte dränka dom i paket, för-förra året (2006) var verkligen kaos i julklappar, barnen tröttnade innan ens hälften var avklarat, det var inte roligt för någon.
    så i år hade vi försökt begränsa det. och det blev mer än nog ändå. Lion hade 5-6 paket dagen kvar. så lite i överkant än, men skönt ändå, det var hanterbart.
  16. 8
    Beställde en bebisdocka i kattdräckt från Anne Geddes i USA. Dyr o liten men ack så söt, det blev verkligen en favorit. Alla älskar den där dockan, och tröttnar hon så e den definitivt MIN!!!

    Sen fick hon ett sånt där fullutrustat leksakskök, ni vet ett sånt med spis, diskhu, tvättmaskin, köksaker, micro osv..

    på morgonen i strumpan var det frukt, lite godis och en saga på skiva med bok till

    Lion som e lite mindre fick också två leksaker på kvällen och en i strumpan på morgonen.
    en liten radiostyrd bil och en leksaksdammsugare (klar favorit som han älskar).
    och på morgonen fick han en pettson film, samt frukt och lite godis precis som storasyster.

    vi har gjort det beslutet att inte dränka dom i paket, för-förra året (2006) var verkligen kaos i julklappar, barnen tröttnade innan ens hälften var avklarat, det var inte roligt för någon.
    så i år hade vi försökt begränsa det. och det blev mer än nog ändå. Lion hade 5-6 paket dagen kvar. så lite i överkant än, men skönt ändå, det var hanterbart.
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    i reklambladen man får hem ibland finns en jättefin bebisdocka som ser verklig ut...skulle så gärna velat ha den till lilla flickan. Men det är på avbetalning så jag gissar att den är svindyr.
    Den har t.o.m verkligt hår har jag för mig...
  18. 9
    i reklambladen man får hem ibland finns en jättefin bebisdocka som ser verklig ut...skulle så gärna velat ha den till lilla flickan. Men det är på avbetalning så jag gissar att den är svindyr.
    Den har t.o.m verkligt hår har jag för mig...

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar