Mycket flytningar?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Mycket flytningar?

    Den här frågan riktar jag främst till er som har barn sedan tidigare och som varit gravida förut. Jag har haft mycket flytningar de senaste dagarna och undrar om det kan vara ett tecken på att jag är gravid. Kommer inte ihåg hur det har varit de andra gångerna så därför undrar jag hur det har varit för er, hade ni mycket flytningar innan ni testade positivt?
  2. 1
    Mycket flytningar? Den här frågan riktar jag främst till er som har barn sedan tidigare och som varit gravida förut. Jag har haft mycket flytningar de senaste dagarna och undrar om det kan vara ett tecken på att jag är gravid. Kommer inte ihåg hur det har varit de andra gångerna så därför undrar jag hur det har varit för er, hade ni mycket flytningar innan ni testade positivt?
  3. spugg
    #2

    kollade mina anteckningar

    från när jag blev gravid med sonen. Men det står ingenting sådant där och jag var rätt bra på att skriva ner alla detaljer. Borde inte ha missat en sådan grej tycker jag. Men jag är ju bara en person så det kanske finns många andra som har upplevt det på det sätt som du säger...
  4. 2
    kollade mina anteckningar från när jag blev gravid med sonen. Men det står ingenting sådant där och jag var rätt bra på att skriva ner alla detaljer. Borde inte ha missat en sådan grej tycker jag. Men jag är ju bara en person så det kanske finns många andra som har upplevt det på det sätt som du säger...
  5. jenlon
    #3
    Nu är jag ju sådär tråkig och måste säga att jag hade MYCKET flytningar båda gångerna jag var gravid (men kan inte minnas att de faktiskt kom före BIM), men också att jag haft det ibland före mens medan det ibland varit snustorrt mellan ÄL och BIM. Ingen reda alltå. Men visst kan det vara ett graviditetstecken för din del ändå!
  6. 3
    Nu är jag ju sådär tråkig och måste säga att jag hade MYCKET flytningar båda gångerna jag var gravid (men kan inte minnas att de faktiskt kom före BIM), men också att jag haft det ibland före mens medan det ibland varit snustorrt mellan ÄL och BIM. Ingen reda alltå. Men visst kan det vara ett graviditetstecken för din del ändå!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Några dagar innan bim så hade jag massa vita tjocka flytningar kallas måla trosorna vita. Detta var ett kännetecken för mig att jag var gravid.
  8. 4
    Några dagar innan bim så hade jag massa vita tjocka flytningar kallas måla trosorna vita. Detta var ett kännetecken för mig att jag var gravid.
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5

    Jag har 6 dagar till BIM

    Och mina flytningar är också tjocka och vita. *Håll tummarna*
  10. 5
    Jag har 6 dagar till BIM Och mina flytningar är också tjocka och vita. *Håll tummarna*

Liknande trådar

  1. Hur mycket flytningar är normalt?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 13:18
  2. Mycket flytningar eller fostervatten???
    By Vill in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 08:10
  3. Mycket flytningar
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 11:24
  4. Mycket flytningar...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 13:31
  5. mycket flytningar
    By p81 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar