Nykomling!
_0808 Augustibarn
  1. Nr 3 på G
    #1

    Nykomling!

    Testade positivt igår kväll,så om allt går vägen får vi en liten trea i augusti. Spännande och förvirrande på samma gång. har längtat jättemycket efter en trea men samtidigt ska jag just påbörja en ny tjänst och har lite ångest för att berätta för mina kollegor. Men det ska väl lösa sig!

    Väljer att vara anonym ett tag till,. Det ska bli kul att lära känna er alla!!
  2. 1
    Nykomling! Testade positivt igår kväll,så om allt går vägen får vi en liten trea i augusti. Spännande och förvirrande på samma gång. har längtat jättemycket efter en trea men samtidigt ska jag just påbörja en ny tjänst och har lite ångest för att berätta för mina kollegor. Men det ska väl lösa sig!

    Väljer att vara anonym ett tag till,. Det ska bli kul att lära känna er alla!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    GRATTIS!!! Och välkommen hit! Vi är en del som väntar 3:an... kul!
  4. 2
    GRATTIS!!! Och välkommen hit! Vi är en del som väntar 3:an... kul!
  5. 4an på väg
    #3

    Halloj..

    Hej och välkommen hit..

    Jag är lite i samma situation som du :-) jag börjar mitt nya jobb den 2 januari och det känns lite konstigt att behöva berätta att jag ska få barn i augusti *lite pinsamt* kanske..

    Vi hade ju liksom inte planerat lilla 4an men jag är glad nu över att det blev så.. Och längtar faktiskt efter allt igen :-)

    Gå gärna med i ankomstgruppen som jag skriver om längre ner.. Här inne är jag med anonym ett tag till pga att det finns några jag känner som läser här :-) och jag har inte berättat för någon ännu..

    Kram och välkommen..
  6. 3
    Halloj.. Hej och välkommen hit..

    Jag är lite i samma situation som du :-) jag börjar mitt nya jobb den 2 januari och det känns lite konstigt att behöva berätta att jag ska få barn i augusti *lite pinsamt* kanske..

    Vi hade ju liksom inte planerat lilla 4an men jag är glad nu över att det blev så.. Och längtar faktiskt efter allt igen :-)

    Gå gärna med i ankomstgruppen som jag skriver om längre ner.. Här inne är jag med anonym ett tag till pga att det finns några jag känner som läser här :-) och jag har inte berättat för någon ännu..

    Kram och välkommen..
  7. LovelyT
    #4
    stort grattis till trean!! Jag väntar också trean.
    Kul att vi blir fler som väntar ´3:an.
  8. 4
    stort grattis till trean!! Jag väntar också trean.
    Kul att vi blir fler som väntar ´3:an.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5

    GRATTIS

    Jag väntar också min tredje

    Välkommen hit!
  10. 5
    GRATTIS Jag väntar också min tredje

    Välkommen hit!
  11. Nr 3 på G
    #6
    Tack alla! Kul att vara här! Jag längtar tills jag slipper vara anonym, för det är jobbigt att komma ihåg att klicka i rutan!
  12. 6
    Tack alla! Kul att vara här! Jag längtar tills jag slipper vara anonym, för det är jobbigt att komma ihåg att klicka i rutan!
  13. prid
    #7
    Grattis! Klart att det ordnar sig med tjänsten. Du behöver ju inte berätta något än, och längre fram i graviditeten kommer nog ångesten över tjänsen lägga sig i taklt med att längan efter bebisen tar över.
  14. 7
    Grattis! Klart att det ordnar sig med tjänsten. Du behöver ju inte berätta något än, och längre fram i graviditeten kommer nog ångesten över tjänsen lägga sig i taklt med att längan efter bebisen tar över.
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    GRATTIS!! Välkommen hit. Jag väntar fjärde barnet.
    Känns hur mysigt som helst.

    KRAM
  16. 8
    GRATTIS!! Välkommen hit. Jag väntar fjärde barnet.
    Känns hur mysigt som helst.

    KRAM
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Grattis! Väntar också nummer tre!
  18. 9
    Grattis! Väntar också nummer tre!

Liknande trådar

  1. jag är en nykomling
    By gardenian in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 10:33
  2. Nykomling
    By Cissimamma in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 19:39
  3. Nykomling
    By Annonym tills vidare in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 23:47
  4. nykomling...
    By annabr in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 20:46
  5. Nykomling
    By Sass71 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 11:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar