Positivt test...
_0808 Augustibarn
  1. lille08
    #1

    Positivt test...

    ... har jag fått nu tre dagar i rad, men vågar fortfarande inte riktigt tro på det. Jag har bara testat med billiga test, men har köpt ett digitalt CB nu som jag ska testa med i morgon.

    Om jag är gravid väntas liten att födas runt den 18:e augusti.

    Detta är första försöket och andra barnet, men det har gått ca 9 år sedan senaste graviditeten så det känns verkligen som att börja om på nytt.
  2. 1
    Positivt test... ... har jag fått nu tre dagar i rad, men vågar fortfarande inte riktigt tro på det. Jag har bara testat med billiga test, men har köpt ett digitalt CB nu som jag ska testa med i morgon.

    Om jag är gravid väntas liten att födas runt den 18:e augusti.

    Detta är första försöket och andra barnet, men det har gått ca 9 år sedan senaste graviditeten så det känns verkligen som att börja om på nytt.
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Det är klart att testet kommer visa positivt imorgon med. Men jag förstår dig. Jag plussade i torsdags med rfsu, men trodde inte på det förrän i fredags då jag plussade med cb.

    GRATTIS!!!
  4. 2
    Det är klart att testet kommer visa positivt imorgon med. Men jag förstår dig. Jag plussade i torsdags med rfsu, men trodde inte på det förrän i fredags då jag plussade med cb.

    GRATTIS!!!
  5. lille08
    #3

    Tack...

    Jo, jag hoppas ju att det visar positivt även med cb i morgon. Vågar inte riktigt tro på att jag är gravid till 100% ännu! ;-)

    Har lagt ut en bild på testet jag gjorde i morse. Inte superstarkt streck, men det finns där: http://bebbe08.blogg.se/
  6. 3
    Tack... Jo, jag hoppas ju att det visar positivt även med cb i morgon. Vågar inte riktigt tro på att jag är gravid till 100% ännu! ;-)

    Har lagt ut en bild på testet jag gjorde i morse. Inte superstarkt streck, men det finns där: http://bebbe08.blogg.se/
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Tittade just på bilden på ditt test.
    GRATTIS!!! Du är gravid . Oroa dig inte för vad morgondagen kommer visa.Kram
  8. 4
    Tittade just på bilden på ditt test.
    GRATTIS!!! Du är gravid . Oroa dig inte för vad morgondagen kommer visa.Kram
  9. lille08
    #5

    Det gick bra idag...

    ... och även det digitala testet visade att jag är gravid, så nu behöver jag inte vara tveksam längre! =)
  10. 5
    Det gick bra idag... ... och även det digitala testet visade att jag är gravid, så nu behöver jag inte vara tveksam längre! =)
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    GRATTIS!!! Jag sa ju det...
  12. 6
    GRATTIS!!! Jag sa ju det...
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    GRATTIS! Jag testade tre gånger med de billiga stickorna och en gång med CB innan jag vågade lita på att jag faktiskt var gravid!
  14. 7
    GRATTIS! Jag testade tre gånger med de billiga stickorna och en gång med CB innan jag vågade lita på att jag faktiskt var gravid!
  15. lille08
    #8

    Hihi...

    ... precis som här då! ;-)
  16. 8
    Hihi... ... precis som här då! ;-)

Liknande trådar

  1. ÄL-test positivt
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 21:59
  2. ÄL-test positivt
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 17:42
  3. Positivt test
    By denna gång? in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 17:15
  4. Positivt test
    By majblomma in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 12:22
  5. Positivt ÄL-test
    By Finskan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 07:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar