Hej alla gamla vänner och nya!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Hej alla gamla vänner och nya!

    Har varit uppsagd från Aff nu i ett år (på egen begäran förstås) och hade tänkt det skulle förbli så men sedan blev jag efterfrågad av Petra och fick lust att kika in igen så här är jag men kommer att hålla mig i skinnet och försöka bara vara här på vårbarn 99.
    Allt är bra med mig och Adam. Han går i 2:an nu och trivs jättebra i skolan. Är inte intresserad av sport alls utan ägnar sig åt teater en gång i veckan. Själv har jag bytt jobb och jobbar nu bara 20 min:s gångväg hemifrån som verksamhetsassistent och en hel del med webb. Det är underbart att ha så nära till jobbet!
    Är förlovad med min brandman från Kolbäck sedan 24 mars i år men vi bor fortfarande 35 mil ifrån varandra och har gjort så nu i snart fem år. Funkar väl sisådär, e väldigt less på allt resande men kärleken övervinner allt som det heter. Någon nära lösning finns tyvärr inte och sedan gäller det ju att man är helt säker på att man vill bo ihop också.

    En jättekram till er alla och för er som inte känner mig så har jag varit en trogen besökare här ända sedan jag var gravid 1998.
  2. 1
    Hej alla gamla vänner och nya! Har varit uppsagd från Aff nu i ett år (på egen begäran förstås) och hade tänkt det skulle förbli så men sedan blev jag efterfrågad av Petra och fick lust att kika in igen så här är jag men kommer att hålla mig i skinnet och försöka bara vara här på vårbarn 99.
    Allt är bra med mig och Adam. Han går i 2:an nu och trivs jättebra i skolan. Är inte intresserad av sport alls utan ägnar sig åt teater en gång i veckan. Själv har jag bytt jobb och jobbar nu bara 20 min:s gångväg hemifrån som verksamhetsassistent och en hel del med webb. Det är underbart att ha så nära till jobbet!
    Är förlovad med min brandman från Kolbäck sedan 24 mars i år men vi bor fortfarande 35 mil ifrån varandra och har gjort så nu i snart fem år. Funkar väl sisådär, e väldigt less på allt resande men kärleken övervinner allt som det heter. Någon nära lösning finns tyvärr inte och sedan gäller det ju att man är helt säker på att man vill bo ihop också.

    En jättekram till er alla och för er som inte känner mig så har jag varit en trogen besökare här ända sedan jag var gravid 1998.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Hej!
    Vad kul att höra från dej. Kul att kärleken håller och grattis till förlovningen. Förresten så misstänkter jag att nån annan härinne precis förlovat sej :-) Men vem det är- ja det får denne avslöja själv.

    Är du på SDN-kontoret nu då?
  4. 2
    Hej!
    Vad kul att höra från dej. Kul att kärleken håller och grattis till förlovningen. Förresten så misstänkter jag att nån annan härinne precis förlovat sej :-) Men vem det är- ja det får denne avslöja själv.

    Är du på SDN-kontoret nu då?
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Hej!


    Är du på SDN-kontoret nu då?
    Hej! Fick ju en kommentar på min blogg av dig och försökte kontakta dig men funkade nog inte. Jag är på DSBUS och ser små söta, tyvärr sjuka, barn varje dag i lagom dos.
  6. 3
    Hej!


    Är du på SDN-kontoret nu då?
    Hej! Fick ju en kommentar på min blogg av dig och försökte kontakta dig men funkade nog inte. Jag är på DSBUS och ser små söta, tyvärr sjuka, barn varje dag i lagom dos.
  7. Medlem sedan
    Apr 1999
    #4

    Hej på dig!

    Kul att du hittat tillbaka! Själv är jag ny inne på denna sida, sedan vinterbarn 98/99 försvann och nu väntar jag på att den här gruppen ska bli "Alla barn-99". Jag har dock hängt på fN/Aff sedan jag väntade mitt första barn och jag känner igen ditt nick och kommer ihåg dig eftersom du också har en 99:a som heter Adam.
  8. 4
    Hej på dig! Kul att du hittat tillbaka! Själv är jag ny inne på denna sida, sedan vinterbarn 98/99 försvann och nu väntar jag på att den här gruppen ska bli "Alla barn-99". Jag har dock hängt på fN/Aff sedan jag väntade mitt första barn och jag känner igen ditt nick och kommer ihåg dig eftersom du också har en 99:a som heter Adam.
  9. Medlem sedan
    Feb 1999
    #5
    Men hej! Vad kul att se dig här igen, har saknat din friska fläkt!

    Bra att ni har det bra och roligt att se att kärleken övervinner det mesta. Grattis också till förlovningen, roligt att var sådär härligt kär.

    Min Fabian är inte heller så sportig av sig, men nu har han fastnat lite för karate så det är kul.

    Hoppas få se dig här oftare!

    Än en gång, välkommen tillbaka
  10. 5
    Men hej! Vad kul att se dig här igen, har saknat din friska fläkt!

    Bra att ni har det bra och roligt att se att kärleken övervinner det mesta. Grattis också till förlovningen, roligt att var sådär härligt kär.

    Min Fabian är inte heller så sportig av sig, men nu har han fastnat lite för karate så det är kul.

    Hoppas få se dig här oftare!

    Än en gång, välkommen tillbaka
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    #6
    Hej! Så roligt att höra av dig. Och ett stort grattis till er förlovning. Alla killar behöver ju inte vara sportiga bara just för att de är killar. Agnes är däremot tvärt om älskar olika sporter, sedan ett par år rider hon men önskar även att få träna friidrott vilket inte passar tidsmässigt. Ser fram emot dina inlägg.
  12. 6
    Hej! Så roligt att höra av dig. Och ett stort grattis till er förlovning. Alla killar behöver ju inte vara sportiga bara just för att de är killar. Agnes är däremot tvärt om älskar olika sporter, sedan ett par år rider hon men önskar även att få träna friidrott vilket inte passar tidsmässigt. Ser fram emot dina inlägg.
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Hej! Dig känner jag igen. Jag kallade mig Dingeling förut, och har en Anton född i mars -99.

    Kul att se dig igen! Kram!
  14. 7
    Hej! Dig känner jag igen. Jag kallade mig Dingeling förut, och har en Anton född i mars -99.

    Kul att se dig igen! Kram!
  15. Medlem sedan
    Jul 1998
    #8
    Monci!!!???
  16. 8
    Monci!!!???
  17. Medlem sedan
    May 1998
    #9
    Ja, är det Monci som förlovat sig?! *nyfiken*!
  18. 9
    Ja, är det Monci som förlovat sig?! *nyfiken*!
  19. LiZ.
    #10

    Hej!

    Kul att se dig och höra att allt är bra!


    /Linda med AoOoE
  20. 10
    Hej! Kul att se dig och höra att allt är bra!


    /Linda med AoOoE
  21. Medlem sedan
    Aug 1998
    #11
    söderöver
  22. 11
    söderöver
  23. Medlem sedan
    Jul 1998
    #12
    Hallå Cilla!
    Vad roligt att Du hör av Dig! Grattis till förlovningen!

    kram till dig
  24. 12
    Hallå Cilla!
    Vad roligt att Du hör av Dig! Grattis till förlovningen!

    kram till dig
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Kul att se ditt nick igen! Kramar!
  26. 13
    Kul att se ditt nick igen! Kramar!
  27. Medlem sedan
    Sep 1999
    #14
    Nix! Inte vad jag vet ännu i vart fall.
  28. 14
    Nix! Inte vad jag vet ännu i vart fall.
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Hehehe visste att vi var några till som hade koll :-)
  30. 15
    Hehehe visste att vi var några till som hade koll :-)
  31. Medlem sedan
    Jul 1998
    #16
    Lena!!!?? Det måste vara hon! vart är hon förresten?
  32. 16
    Lena!!!?? Det måste vara hon! vart är hon förresten?
  33. Medlem sedan
    Jun 2005
    #17
    Hej, hej!

    Skönt att allt är bra med er!
    Hemma hos oss tuffar allt på som vanligt.

    God Jul!

    Carina o Melvin
  34. 17
    Hej, hej!

    Skönt att allt är bra med er!
    Hemma hos oss tuffar allt på som vanligt.

    God Jul!

    Carina o Melvin
  35. Medlem sedan
    Aug 1999
    #18

    Hej Cilla!!

    Det börjar ju kännas som på den gamla goda tiden!
    Vad roligt att höra ifrån dig och att allt är bra med dig och Adam. Själv är allt bra med mig och Timmy. Timmy älskar skolan och går på taikwandoo 2 ggr i veckan. De äldre grabbarna är 14 och 16 (snart 17!) år nu. Christian läser på Tjörn och bor där under veckorna. Joachim går i åttonde klass.

    Grattis till förlovningen och hoppas du stannar hos oss nu!

    Millan med Timmy
  36. 18
    Hej Cilla!! Det börjar ju kännas som på den gamla goda tiden!
    Vad roligt att höra ifrån dig och att allt är bra med dig och Adam. Själv är allt bra med mig och Timmy. Timmy älskar skolan och går på taikwandoo 2 ggr i veckan. De äldre grabbarna är 14 och 16 (snart 17!) år nu. Christian läser på Tjörn och bor där under veckorna. Joachim går i åttonde klass.

    Grattis till förlovningen och hoppas du stannar hos oss nu!

    Millan med Timmy
  37. Medlem sedan
    Feb 1999
    #19
    Jamen naturligtvis!

    Har funderat hela natten - och du kläcker det. Lena måste det vara.
  38. 19
    Jamen naturligtvis!

    Har funderat hela natten - och du kläcker det. Lena måste det vara.
  39. Medlem sedan
    Jun 1999
    #20

    Hej Cilla!

    Välkommen tillbaka! Du har varit saknad här. Hälsar Eva med Johan
  40. 20
    Hej Cilla! Välkommen tillbaka! Du har varit saknad här. Hälsar Eva med Johan
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hej alla gamla och nya vänner!
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 08:01
  2. Hej alla gamla vänner :)
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-12-10, 19:56
  3. Hej alla gamla vänner :)
    By mammamina in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 11:38
  4. Hej alla nya och gamla vänner!
    By Lee in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 18:17
  5. Hej alla gamla vänner
    By Linuxan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 17:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar