mina 2åringar,,
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    mina 2åringar,,

    igår fyllde mina "februaribarn" 2 år!!!

    Hur fort går tiden? Helt otroligt!

    Jag ville bara dela med mig, det var en jättebra dag, eller jag var på jobbet några timmar men morgonen blev mysig, även om dom var ganska trötta när vi kom och sjöng för dom, men dom var överlyckliga över alla paketen, Scilla rev och slet i sina och Engla tog det väldigt lungt, det blev en del paket att öppna eftersom svärmor är här i veckan och givetvis skämmer bort dom,, =)

    Sen på kvällen hade vi familj och vänner här och det var jättetrevligt! Väldigt lagom, förutom att våra och tjejernas bästa kompisar inte kunde komma, för vi väntar på utbrott av vattkoppor (storebror har redan haft det) så dom vill inte bli smittade,, typiskt!

    Men, så ni har en massa att se fram emot nu med era kalas!! =)
    Hej på er!
  2. 1
    mina 2åringar,, igår fyllde mina "februaribarn" 2 år!!!

    Hur fort går tiden? Helt otroligt!

    Jag ville bara dela med mig, det var en jättebra dag, eller jag var på jobbet några timmar men morgonen blev mysig, även om dom var ganska trötta när vi kom och sjöng för dom, men dom var överlyckliga över alla paketen, Scilla rev och slet i sina och Engla tog det väldigt lungt, det blev en del paket att öppna eftersom svärmor är här i veckan och givetvis skämmer bort dom,, =)

    Sen på kvällen hade vi familj och vänner här och det var jättetrevligt! Väldigt lagom, förutom att våra och tjejernas bästa kompisar inte kunde komma, för vi väntar på utbrott av vattkoppor (storebror har redan haft det) så dom vill inte bli smittade,, typiskt!

    Men, så ni har en massa att se fram emot nu med era kalas!! =)
    Hej på er!
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Nämen! Vad tiden går! Minns att du fick dina tvillingar i dec *tänker tillbaka*.

    Låter som ett trevligt kalas!
  4. 2
    Nämen! Vad tiden går! Minns att du fick dina tvillingar i dec *tänker tillbaka*.

    Låter som ett trevligt kalas!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Härligt! Det är liiite svårt att förstå att de snart är två (en del redan fyllda )

    Ser framemot tvåårskalaset!

    Kram!
  6. 3
    Härligt! Det är liiite svårt att förstå att de snart är två (en del redan fyllda )

    Ser framemot tvåårskalaset!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Ja, det är bara att börja planera kalaset, men tur nog för dom flesta här så kan ni fira jul i lugn och ro innan iallafall,, =)
  8. 4
    Ja, det är bara att börja planera kalaset, men tur nog för dom flesta här så kan ni fira jul i lugn och ro innan iallafall,, =)

Liknande trådar

  1. Hur långa är era 2åringar?
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-04-06, 22:10
  2. Grattis alla 2åringar
    By Minama in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 08:55
  3. Härliga trots 2åringar
    By tess03 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 08:15
  4. HUR länge tar det innan 2åringar
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 17:28
  5. Dessa 2åringar...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 04:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar