Ang skola....
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Ang skola....

    ...så fick jag tråkiga nyheter idag.

    Vi bor nära 2 st. skolor och Leo´s dagis tillhör den ena skolan som vi vill gå på.
    Alla Leo´s kompisar på dagis o runt omkring har fått sina papper, men inte Leo.
    Så jag ringde dit förut o hörde varför.

    Jo då visar det sig att gatan vi bor på (ligger ett stenkast från dagis) tillhör inte den skolan vi vill gå på, utan den andre.
    ALLA Leo´s kompisar ska på på Stavreskolan som den heter (den som vi vill ha ), precis ALLA!

    Har gråtit floder o blir så ledsen för Leo´s skull. Har inte velat säga ngt till honom än. För jag vet att han kommer att bli ledsen.
    Tanten jag pratade med sa att vi kunde ju söka till den skolan vi vill ha, men att det är många som vill gå på den skolan.

    Jag förstår inte hur de ska göra så? Skilja på en gata? Vi bor ju för fan tom närmre den skolan vi vill ha!

    Ursäkta mitt kanske något svamliga mail...men jag är så ledsen!!

    Kommer att göra allt som står i min makt för att Leo ska hamna på Stavreskolan, allt!!

    Kram Anna
  2. 1
    Ang skola.... ...så fick jag tråkiga nyheter idag.

    Vi bor nära 2 st. skolor och Leo´s dagis tillhör den ena skolan som vi vill gå på.
    Alla Leo´s kompisar på dagis o runt omkring har fått sina papper, men inte Leo.
    Så jag ringde dit förut o hörde varför.

    Jo då visar det sig att gatan vi bor på (ligger ett stenkast från dagis) tillhör inte den skolan vi vill gå på, utan den andre.
    ALLA Leo´s kompisar ska på på Stavreskolan som den heter (den som vi vill ha ), precis ALLA!

    Har gråtit floder o blir så ledsen för Leo´s skull. Har inte velat säga ngt till honom än. För jag vet att han kommer att bli ledsen.
    Tanten jag pratade med sa att vi kunde ju söka till den skolan vi vill ha, men att det är många som vill gå på den skolan.

    Jag förstår inte hur de ska göra så? Skilja på en gata? Vi bor ju för fan tom närmre den skolan vi vill ha!

    Ursäkta mitt kanske något svamliga mail...men jag är så ledsen!!

    Kommer att göra allt som står i min makt för att Leo ska hamna på Stavreskolan, allt!!

    Kram Anna
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Kämpa på! Skriv personligt brev om alla kompisar på dagis som hamnar på skolan och så. Det tycker man att de borde ta hänsyn till.

    *kram*
  4. 2
    Kämpa på! Skriv personligt brev om alla kompisar på dagis som hamnar på skolan och så. Det tycker man att de borde ta hänsyn till.

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Pratade med...

    ....dagisfröknarna idag o de sa att det nog inte är några problem.

    Jag ska stå på mig!

    Tack för att du tog dig tid att svara!

    Kramkram
  6. 3
    Pratade med... ....dagisfröknarna idag o de sa att det nog inte är några problem.

    Jag ska stå på mig!

    Tack för att du tog dig tid att svara!

    Kramkram

Liknande trådar

  1. På tal om skola,
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:57
  2. skola
    By tajo in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 06:53
  3. skola?
    By vv pappan in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 15:28
  4. Skola
    By Eva med Emelie 00120 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 16:07
  5. E-skola
    By lydia in forum Skolbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 20:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar