Vill verkligen bli gravid!
_0809 Septemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vill verkligen bli gravid!

    Jag är så fruktansvärt bebissugen! Hela kroppen värker efter att bli gravid igen!

    Problemet är bara ekonomin och min kropp.

    Jag har lägsta fp. och dåliga chanser att få ett jobb eller att ens kunna jobba hela graviditeten eftersom jag tidigare graviditeter varit sjukskriven drygt halva tiden pga. foglossning och sammandragningar.

    Vi har plats för en liten till, både i hus och bil och barnen skulle bli överlyckliga! Det skulle däremot inte min mamma och svärmor bli! Båda förespråkade abort redan då förra graviditeten uppdagades! De anser att vi inte har råd, tid och ork för fler barn!

    Jag har dessutom haft lite problem med depressioner, och då känns det ju lite läskigt att vara hemma ytterligare en tid, och skjuta studierna på framtiden ytterligare!
    Maken har ett fast jobb med hygglig lön, så klara oss skulle vi absolut! Det blir ju inte så mycket dyrare med en liten beis, eftersom allt finns att ärva till en början, och sen kan ju jag ta upp studierna igen!

    Samtidigt är längtan efter ett barn till så stor, så stor!
  2. 1
    Vill verkligen bli gravid! Jag är så fruktansvärt bebissugen! Hela kroppen värker efter att bli gravid igen!

    Problemet är bara ekonomin och min kropp.

    Jag har lägsta fp. och dåliga chanser att få ett jobb eller att ens kunna jobba hela graviditeten eftersom jag tidigare graviditeter varit sjukskriven drygt halva tiden pga. foglossning och sammandragningar.

    Vi har plats för en liten till, både i hus och bil och barnen skulle bli överlyckliga! Det skulle däremot inte min mamma och svärmor bli! Båda förespråkade abort redan då förra graviditeten uppdagades! De anser att vi inte har råd, tid och ork för fler barn!

    Jag har dessutom haft lite problem med depressioner, och då känns det ju lite läskigt att vara hemma ytterligare en tid, och skjuta studierna på framtiden ytterligare!
    Maken har ett fast jobb med hygglig lön, så klara oss skulle vi absolut! Det blir ju inte så mycket dyrare med en liten beis, eftersom allt finns att ärva till en början, och sen kan ju jag ta upp studierna igen!

    Samtidigt är längtan efter ett barn till så stor, så stor!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Jag tycker att man ska följa sitt hjärta, tänker iaf jag göra.. annars mår jag bara dåligt

    hoppas du kommer fram till något snart =)
  4. 2
    Jag tycker att man ska följa sitt hjärta, tänker iaf jag göra.. annars mår jag bara dåligt

    hoppas du kommer fram till något snart =)

Liknande trådar

  1. Är jag verkligen gravid?
    By TashiNettiz in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-15, 20:50
  2. Är jag verkligen gravid???
    By Labelina in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 18:37
  3. Nu är jag verkligen GRAVID!!!!
    By knodden77 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 22:05
  4. Är jag verkligen gravid?
    By Agnhild v. 5 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 14:05
  5. Jag är verkligen GRAVID!!!!!!!!!!!!
    By Annica:x in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 19:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar