Nu är ul.färdigt
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Nu är ul.färdigt

    Åhh hallå på er. och tack TUSEN tack för er som höll tummarna åt oss...de gick bra.. hon vi hade förstod oss så väl ..men de första jag fick se var lilla hjärtat som pickade hela jag pustade ut.. och hon berättade att de såg fint ut mätte lille bebben oxå men något kön fick vi inte..de hon sa va att vid denna tid punkt brukar man kunna se om de skulle vara pojke för dom är lättare att identifiera och jag vet att vi såg gabriels lille snopp när jag var i v18 med honom.... de som var negativt lite var väl att placentan låg nedre delen så de finns risker med blödningar (Detta vet jag redan vad de innebär) men hon sa oxå att den kan förflytta sig under en tid men ville ändå att vi skulle komma på ett extra ul i v28 ..ÅSA var ju inte ledsen för de Neää tvärt om nu får jag ju se den lille två gånger till på ultraljudet


    Vi är i allafall flyttade så vi får snittet den 27 April.. jag är då inne i v38 alltså v37+5 när snittet görs

    Är idag i v19 men trodde vi var i v20 enligt beräkningar men men...

    Tack iallafall för era tumm hållningar för de gick ju bra .. nu ska jag njuta av julefriden och NYåret .. Puss å kram på er alla/Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Nu är ul.färdigt Åhh hallå på er. och tack TUSEN tack för er som höll tummarna åt oss...de gick bra.. hon vi hade förstod oss så väl ..men de första jag fick se var lilla hjärtat som pickade hela jag pustade ut.. och hon berättade att de såg fint ut mätte lille bebben oxå men något kön fick vi inte..de hon sa va att vid denna tid punkt brukar man kunna se om de skulle vara pojke för dom är lättare att identifiera och jag vet att vi såg gabriels lille snopp när jag var i v18 med honom.... de som var negativt lite var väl att placentan låg nedre delen så de finns risker med blödningar (Detta vet jag redan vad de innebär) men hon sa oxå att den kan förflytta sig under en tid men ville ändå att vi skulle komma på ett extra ul i v28 ..ÅSA var ju inte ledsen för de Neää tvärt om nu får jag ju se den lille två gånger till på ultraljudet


    Vi är i allafall flyttade så vi får snittet den 27 April.. jag är då inne i v38 alltså v37+5 när snittet görs

    Är idag i v19 men trodde vi var i v20 enligt beräkningar men men...

    Tack iallafall för era tumm hållningar för de gick ju bra .. nu ska jag njuta av julefriden och NYåret .. Puss å kram på er alla/Åsa
  3. Annam.4
    #2
    Åh, så skönt att höra Det är en lättnad att se de små, och att allt ser bra ut. Då kan man slappna av en stund, förhoppningsvis.
    Hoppas du får en riktigt skön jul!!
  4. 2
    Åh, så skönt att höra Det är en lättnad att se de små, och att allt ser bra ut. Då kan man slappna av en stund, förhoppningsvis.
    Hoppas du får en riktigt skön jul!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Tack gumman de värmer.. ja jag får önska er dessamma å njuta av jule friden och ett gott nytt år.. Kram Åsa
  6. 3
    Tack gumman de värmer.. ja jag får önska er dessamma å njuta av jule friden och ett gott nytt år.. Kram Åsa
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Åh vad härligt, jag blir så himlans glad att höra att allt såg bra ut. Får du inte komma på extra UL? Eller du skanske inte har bett om det?

    Jag är jätteglad för din skull.
  8. 4
    Åh vad härligt, jag blir så himlans glad att höra att allt såg bra ut. Får du inte komma på extra UL? Eller du skanske inte har bett om det?

    Jag är jätteglad för din skull.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    v 28 och v 32 skall jag på extra ul sedan får jag se ..de beror nog på mig oxå hur jag känner.. Kram Åsa
  10. 5
    v 28 och v 32 skall jag på extra ul sedan får jag se ..de beror nog på mig oxå hur jag känner.. Kram Åsa
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Vad glad jag blir att höra att allt såg bra ut!!! Så skönt!!!
    Vi ska på nytt UL i morgon. Är nervös som vanligt, men är glad att vi får gå så ofta. Har nästan tappat räkningen nu. Men vi behöver ju hålla koll på tillväxten, eftersom vår Gabriel inte växte som han skulle. Är så nojig denna grav. Oroar mig för att alla Ul är skadligt, men de ska väll veta vad det gör?

    Hoppas verkligen att du och familjen kan njuta av jul och nyår, och att ni får lite lugrn och ro och kan må gott!


    Många kramar

    Therese
  12. 6
    Vad glad jag blir att höra att allt såg bra ut!!! Så skönt!!!
    Vi ska på nytt UL i morgon. Är nervös som vanligt, men är glad att vi får gå så ofta. Har nästan tappat räkningen nu. Men vi behöver ju hålla koll på tillväxten, eftersom vår Gabriel inte växte som han skulle. Är så nojig denna grav. Oroar mig för att alla Ul är skadligt, men de ska väll veta vad det gör?

    Hoppas verkligen att du och familjen kan njuta av jul och nyår, och att ni får lite lugrn och ro och kan må gott!


    Många kramar

    Therese
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Therese vet du.. när jag väntade min Gabriel så gjode vi ultraljud många sådana för att min mage gick inte att mäta som andras pga mitt myom.. så vi gjorde ul var 4:e vecka de blev MÅNGA.. å han tog ingen skada.. de vet vad dom gör så jag tror inte på att de e skadligt för då skulle de inte rekomendera detta å speciellt inte till oss som mist barn..Njut av att se lillen .. jag kommer se till att få ett fleratal till har ju kvar myomet så de är svårt att mäta även denna gång.... Lycka till å god jul på er ..kram Åsa
  14. 7
    Therese vet du.. när jag väntade min Gabriel så gjode vi ultraljud många sådana för att min mage gick inte att mäta som andras pga mitt myom.. så vi gjorde ul var 4:e vecka de blev MÅNGA.. å han tog ingen skada.. de vet vad dom gör så jag tror inte på att de e skadligt för då skulle de inte rekomendera detta å speciellt inte till oss som mist barn..Njut av att se lillen .. jag kommer se till att få ett fleratal till har ju kvar myomet så de är svårt att mäta även denna gång.... Lycka till å god jul på er ..kram Åsa
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Tack Åsa! Det var verkligen en lättnad att läsa dina ord.

    Kram och god jul!

    Therese
  16. 8
    Tack Åsa! Det var verkligen en lättnad att läsa dina ord.

    Kram och god jul!

    Therese
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9
    Sent svar, men jag var ändå glad för er skull att det såg bra ut (förutom moderkakan då). Det har varit lite mycket just med julstöket, så jag har inte kollat här så mycket.
    Hoppas nu att ni kan njuta av julen och att den lill* är på väg...
    Stor kram,
    Camilla
    mamma till *Tilde* -00, Nova -02 och Liwa 071026
  18. 9
    Sent svar, men jag var ändå glad för er skull att det såg bra ut (förutom moderkakan då). Det har varit lite mycket just med julstöket, så jag har inte kollat här så mycket.
    Hoppas nu att ni kan njuta av julen och att den lill* är på väg...
    Stor kram,
    Camilla
    mamma till *Tilde* -00, Nova -02 och Liwa 071026

Liknande trådar

  1. Färdigt!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 21:02
  2. Nu VET vi kön och Rul är färdigt
    By engelnore in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 19:50
  3. Nu var det färdigt!!
    By karlström in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 15:47
  4. Färdigt!
    By -texas- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 17:26
  5. Nu är Mr färdigt
    By engelnore in forum _0605 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar