När ska jag lära mig?
Miljö & klimatfrågor
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    När ska jag lära mig?

    Har blivit mycket bättre på att inte handla billig skit, men hittade ett set med dockresesäng, dockbarnmatstol, dockvagn och lite nappflaskor och mattillbehör med nalle phu på som var nedsatt till halva priset. Jag köpte det igår och idag är resesängen sönder.
    Jag ångrade mig redan när ja packade upp det och förbannade mig för att jag inte handlade o vår leksaksaffär och betalade 3 gånger så mycket för trägrejer istället. Kankse har jag lärt mig till nästa gång.
    Det är en fas det går över.

    Den som inte tror att man kan göra nån skillnad bara för att man är liten har aldrig haft en mygga i sovrummet
  2. 1
    När ska jag lära mig? Har blivit mycket bättre på att inte handla billig skit, men hittade ett set med dockresesäng, dockbarnmatstol, dockvagn och lite nappflaskor och mattillbehör med nalle phu på som var nedsatt till halva priset. Jag köpte det igår och idag är resesängen sönder.
    Jag ångrade mig redan när ja packade upp det och förbannade mig för att jag inte handlade o vår leksaksaffär och betalade 3 gånger så mycket för trägrejer istället. Kankse har jag lärt mig till nästa gång.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2

    Har jag förstått rätt?

    Eller skämtas det här? En dockresesäng? En säng till besökande dockor? Eller en säng man tar med på resor så att dockan kan sova ordentligt?
    Hur onödiga prylar finns det?
  4. 2
    Har jag förstått rätt? Eller skämtas det här? En dockresesäng? En säng till besökande dockor? Eller en säng man tar med på resor så att dockan kan sova ordentligt?
    Hur onödiga prylar finns det?
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Kan du inte gå tillbaka med det om det gick sönder så fort?
  6. 3
    Kan du inte gå tillbaka med det om det gick sönder så fort?
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Min tanke var att använda den som docksäng, men jag ska nog lämna tillbaka skräpgrejerna och sen satsa på riktiga som håller.
  8. 4
    Min tanke var att använda den som docksäng, men jag ska nog lämna tillbaka skräpgrejerna och sen satsa på riktiga som håller.
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Jo, jag ska försöka få dem att ta tillbaka det och satsa på riktiga grejer i fortsättningen.
  10. 5
    Jo, jag ska försöka få dem att ta tillbaka det och satsa på riktiga grejer i fortsättningen.

Liknande trådar

  1. När ska jag lära mig?
    By KorallmedK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 14:18
  2. Lära sig gå i tid...?
    By KillerWhale in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 11:53
  3. Lära sig att gå...
    By Cillen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 18:32
  4. lära mig GI.
    By sarah* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 07:14
  5. Hur kan man lära sig att äta
    By *Lee* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar