Hej allihop!
Känsliga snack
  1. moder sorg
    #1

    Hej allihop!

    Nu är det en tid sen jag skrev...just nu är det rätt bra, lugnt o stabilt för mig.
    jag gillar mitt nya jobb som ger mig glädje o energi, älskar som alltid barnen, maken o jag har det bra och det känns skönt att äntligen få må bättre igen...men visst är det alltid mycket omkring mig, oss....

    Ville mest skriva till er alla att jag ser er, jag läser era inlägg och jag bryr mig, även om jag inte skriver svar eller så...men jag ser er!!

    Jag hoppas verkligen att ni får en bra jul, att ni har någon att vara nära, någon att fira med...försöker glömma att inte alla har det...minns själv några av mina senaste förflutna jular utan barnen, när de varit hos sin far...o meningslösheten, smärtan o ensamheten...den vill jag inte att nån ska känna...

    Skriv mer här, dela med er, av smärta, ångest o sorg...jag kommer säkert att skriva mer, när dalarna kommer o jag sjunker ned i det nattsvarta....men jag försöker ta tillvara på de fina stunderna...suga på dem som en karamell, sparar dem i mitt minne att ta fram när mörkret står över mig för att överleva när det är som värst....

    Ja, inget särskilt ville jag...inte mer än att önska er en god jul, och virtuellt skicka er en jättekram var!!!!!

    )))))))))))))))))) K R A M ((((((((((((((((((((((((
  2. 1
    Hej allihop! Nu är det en tid sen jag skrev...just nu är det rätt bra, lugnt o stabilt för mig.
    jag gillar mitt nya jobb som ger mig glädje o energi, älskar som alltid barnen, maken o jag har det bra och det känns skönt att äntligen få må bättre igen...men visst är det alltid mycket omkring mig, oss....

    Ville mest skriva till er alla att jag ser er, jag läser era inlägg och jag bryr mig, även om jag inte skriver svar eller så...men jag ser er!!

    Jag hoppas verkligen att ni får en bra jul, att ni har någon att vara nära, någon att fira med...försöker glömma att inte alla har det...minns själv några av mina senaste förflutna jular utan barnen, när de varit hos sin far...o meningslösheten, smärtan o ensamheten...den vill jag inte att nån ska känna...

    Skriv mer här, dela med er, av smärta, ångest o sorg...jag kommer säkert att skriva mer, när dalarna kommer o jag sjunker ned i det nattsvarta....men jag försöker ta tillvara på de fina stunderna...suga på dem som en karamell, sparar dem i mitt minne att ta fram när mörkret står över mig för att överleva när det är som värst....

    Ja, inget särskilt ville jag...inte mer än att önska er en god jul, och virtuellt skicka er en jättekram var!!!!!

    )))))))))))))))))) K R A M ((((((((((((((((((((((((
  3. Tussilago2
    #2
    Tack detsamma! Vill också önska alla en God Jul.

    Jag läser här nästan varje dag, ibland känner jag mig osäker på vad jag ska skriva eller svara. Man vill så gärna visa att man läst och tänker på personen, men det finns en rädsla för att skriva fel och att det blir värre.

    Tack alla som finns här, det är skönt att inte vara ensam.
  4. 2
    Tack detsamma! Vill också önska alla en God Jul.

    Jag läser här nästan varje dag, ibland känner jag mig osäker på vad jag ska skriva eller svara. Man vill så gärna visa att man läst och tänker på personen, men det finns en rädsla för att skriva fel och att det blir värre.

    Tack alla som finns här, det är skönt att inte vara ensam.

Liknande trådar

  1. Hej allihop!
    By Päron in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 16:09
  2. Hej allihop!
    By Elin, Vilme & Eira in forum _0806 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 09:13
  3. Hej allihop!
    By Yttan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 11:52
  4. Hej på er allihop!
    By lisa med ada in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 23:22
  5. Var ÄR ni allihop?!
    By Misan med 4 killar in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 20:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar