Vill bara säga hej!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Vill bara säga hej!

    Har helt lagt av med att försöka gå ner i vikt just nu. Far illa av julstressen och känner att jag behöver vara lite snäll mot mig själv. Ja och som jag sagt tidigare, att vara snäll mot mig själv innebär gärna lite extra mat. I alla fall så försöker jag hålla igen, även om mitt mål just nu inte är att gå ner i vikt...och döm om min förvåning jag har gått ner ett kilo de senaste två veckorna. Så jag blev glatt överraskad.
    K-line med J 0112, B 0504 och E 070125

    På väg mot ett lättare liv
    v1 -4,5kg
    v2 +0,1kg
    v3 +-0,0 kg
    v4 -1,0 kg
    v5 -0,4 kg
    v6 -0,4 kg
  2. 1
    Vill bara säga hej! Har helt lagt av med att försöka gå ner i vikt just nu. Far illa av julstressen och känner att jag behöver vara lite snäll mot mig själv. Ja och som jag sagt tidigare, att vara snäll mot mig själv innebär gärna lite extra mat. I alla fall så försöker jag hålla igen, även om mitt mål just nu inte är att gå ner i vikt...och döm om min förvåning jag har gått ner ett kilo de senaste två veckorna. Så jag blev glatt överraskad.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Att vara snäll mot sig själv är inte fel!Jag brukar besluta mig för jämnvikt ett par veckor när det är extra rörigt,då blir det iallafall inte att man äter helt tokigt!Ha en lugn och fridfull jul utan stress och magsår!
  4. 2
    Att vara snäll mot sig själv är inte fel!Jag brukar besluta mig för jämnvikt ett par veckor när det är extra rörigt,då blir det iallafall inte att man äter helt tokigt!Ha en lugn och fridfull jul utan stress och magsår!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ta hand om dig - och att vara snäll mot sig själv är inte fel, men det måste inte innebära att äta massor av sötsaker. Grattis till minuskilot!
  6. 3
    Ta hand om dig - och att vara snäll mot sig själv är inte fel, men det måste inte innebära att äta massor av sötsaker. Grattis till minuskilot!
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4
    Åh vad skönt det lät med ett begrepp. Jämnvikt är nog precis vad jag håller på med just nu! TACK!
  8. 4
    Åh vad skönt det lät med ett begrepp. Jämnvikt är nog precis vad jag håller på med just nu! TACK!
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Nä, sötsakerna försöker jag låta bil...eller max en liten knäck per kväll
    Socker i te har jag faktiskt helt lyckats sluta med, är såååå stolt!
    Och maten äter jag bara lite extra mot vad jag borde göra. Men sedan är det ju detta med julmaten, den är ju fetare än vardagsmaten
    Tack för peppning!
  10. 5
    Nä, sötsakerna försöker jag låta bil...eller max en liten knäck per kväll
    Socker i te har jag faktiskt helt lyckats sluta med, är såååå stolt!
    Och maten äter jag bara lite extra mot vad jag borde göra. Men sedan är det ju detta med julmaten, den är ju fetare än vardagsmaten
    Tack för peppning!

Liknande trådar

  1. Vill bara säga hej.
    By _Mia_ in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 11:18
  2. Jag vill bara säga:
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 20:49
  3. Vill bara säga...
    By Åsa med tjejtriss in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 21:39
  4. vill bara säga att
    By CaLorIa in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 12:18
  5. Vill bara säga att ni är så GOA
    By ClinMaja&Ellen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar