Orkar inget ju,,,,
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Orkar inget ju,,,,

    Nej det gör jag inte! Skulle vilja börja rensa i skåp och lådor men kommer mig inte för helt enkelt! Varför får jag så dåligt samvete när jag inte orkar, mår pyton av att inte orka och jättenervös över läkarbesöket på torsdag. Tänk om jag måste kämpa mig till sjukskrivning igen, hur ska orka då och jag som har lätt till tårar nu för tiden
    Inget roligt inlägg, är snål på dom har jag märkt,,,,

    kram
    Kom i håg att vi alla är värdefulla,,,,
  2. 1
    Orkar inget ju,,,, Nej det gör jag inte! Skulle vilja börja rensa i skåp och lådor men kommer mig inte för helt enkelt! Varför får jag så dåligt samvete när jag inte orkar, mår pyton av att inte orka och jättenervös över läkarbesöket på torsdag. Tänk om jag måste kämpa mig till sjukskrivning igen, hur ska orka då och jag som har lätt till tårar nu för tiden
    Inget roligt inlägg, är snål på dom har jag märkt,,,,

    kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Jag känner lite samma sak, skulle också vilja greja lite mera men jag känner att jag inte orkar.

    Hoppas att det går bra hos läkaren, det kanske är bra att du har lite lättare till tårar när du är där, så att h*n förstår att du inte mår riktigt bra?
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  4. 2
    Jag känner lite samma sak, skulle också vilja greja lite mera men jag känner att jag inte orkar.

    Hoppas att det går bra hos läkaren, det kanske är bra att du har lite lättare till tårar när du är där, så att h*n förstår att du inte mår riktigt bra?
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Jag känner som du, har rätt dåligt samvete för vad jag inte orkar göra och sätter rätt stor press på migsjälv. Ingen annan pressar men jag tycker själv att jag borde klara mer!

    Har oxå lätt till tårar, speciellt om någon ifrågasätter att jag inte mår dåligt! Hade jag mått bra hade jag för sjutton inte suttit där!

    Stå på dig och ta det lugnt så hoppas jag det löser sig

    Kram
  6. 3
    Jag känner som du, har rätt dåligt samvete för vad jag inte orkar göra och sätter rätt stor press på migsjälv. Ingen annan pressar men jag tycker själv att jag borde klara mer!

    Har oxå lätt till tårar, speciellt om någon ifrågasätter att jag inte mår dåligt! Hade jag mått bra hade jag för sjutton inte suttit där!

    Stå på dig och ta det lugnt så hoppas jag det löser sig

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    vet du.. presis så känner jag oxå du är inte ensam.. jag mår skit pissigt orkar inget å gråter för de minsta lilla.. Idag ringde min kurator å jag stört grät när hon ringde upp å hon vart tvungen att fråna om de va jag...jag hade såå mycket gråt inom mig så de bara kom när jag hörde att de va hon som ringde..Sedan mådde jag dåligt för att jag inte hade middagen färdig på bordet till min familj fast jag är hemma.. jag har ont av sammandragningarna å så har jag då lille Gabriel som behöver få ut sin energi på dagarna så jag är helt slut...har inte hunnit något med vad de heter jul.. vi som ska åka på söndag till sälen.. herregud..nåväl snart ligger jag väl här å ha hjärtklappning oxå.. blää..

    Jag vill iallafall gumman att du ska veta att jag finns å jag tänker på dig.. massor MASSOR av kramar till dig KRAMKALAS/Åsa
  8. 4
    vet du.. presis så känner jag oxå du är inte ensam.. jag mår skit pissigt orkar inget å gråter för de minsta lilla.. Idag ringde min kurator å jag stört grät när hon ringde upp å hon vart tvungen att fråna om de va jag...jag hade såå mycket gråt inom mig så de bara kom när jag hörde att de va hon som ringde..Sedan mådde jag dåligt för att jag inte hade middagen färdig på bordet till min familj fast jag är hemma.. jag har ont av sammandragningarna å så har jag då lille Gabriel som behöver få ut sin energi på dagarna så jag är helt slut...har inte hunnit något med vad de heter jul.. vi som ska åka på söndag till sälen.. herregud..nåväl snart ligger jag väl här å ha hjärtklappning oxå.. blää..

    Jag vill iallafall gumman att du ska veta att jag finns å jag tänker på dig.. massor MASSOR av kramar till dig KRAMKALAS/Åsa

Liknande trådar

  1. 9 års kris hjälp orkar inget mer.....
    By smurfina in forum _01 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 10:33
  2. Jag orkar inget mera !!!!!!!
    By kickik75 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:42
  3. Orkar inget
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 21:32
  4. orkar inget
    By Jessica m. Freja in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 21:01
  5. orkar inget mera
    By amiable in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar