Gammal men ny :)
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Gammal men ny :)

    Hej alla! Var längesen jag var här. Har varit så mycket nu till jul + att jag reser till Chile och Peru och lämnar sambon och sonen hemma över 2 veckor

    Iallafall, kämpar som ni andra med vikten. Så jag skriver i min betänkta matdag här + aktuell längd och vikt.

    Längd: 166 cm
    väger nu: 57,9kg

    Frukost: Knäckebröd med minikeso + tunn skiva skinka. Kaffe med minimjölk.

    Lunch: Naturdiet drinkmix

    Mellis: 1 liten avoccado

    Middag: Naturdiet drinkmix

    (Köpte hem naturdieten igår kväll så jag tänkte köra det ett tag, speciellt efter resan!)
  2. 1
    Gammal men ny :) Hej alla! Var längesen jag var här. Har varit så mycket nu till jul + att jag reser till Chile och Peru och lämnar sambon och sonen hemma över 2 veckor

    Iallafall, kämpar som ni andra med vikten. Så jag skriver i min betänkta matdag här + aktuell längd och vikt.

    Längd: 166 cm
    väger nu: 57,9kg

    Frukost: Knäckebröd med minikeso + tunn skiva skinka. Kaffe med minimjölk.

    Lunch: Naturdiet drinkmix

    Mellis: 1 liten avoccado

    Middag: Naturdiet drinkmix

    (Köpte hem naturdieten igår kväll så jag tänkte köra det ett tag, speciellt efter resan!)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hoppas du inte tar illa upp, men om du väger knappt 58 kilo till 166 cm är du ju smal, smalare än de flesta! Hur kommer det sig att du vill gå ned ännu mer i vikt? Du äter väldigt lite mat på en dag, det är verkligen inte mycket energi du får i dig.
  4. 2
    Hoppas du inte tar illa upp, men om du väger knappt 58 kilo till 166 cm är du ju smal, smalare än de flesta! Hur kommer det sig att du vill gå ned ännu mer i vikt? Du äter väldigt lite mat på en dag, det är verkligen inte mycket energi du får i dig.
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Hej! Tack, det har varit en lång väg från mina 78kg i somras (efter lillen kommit men jag kämpar fortfarande med de sista kilona.

    Jo, jag äter nog lite förlite, men det har fungerat bra. Jag har så lätt att överäta annars känner jag. Jag orkar fortfarande städa och laga mat och promenera Men när min förkylning gått tillbaks får jag nog peta i mig lite mer för att orka med träningen!
  6. 3
    Hej! Tack, det har varit en lång väg från mina 78kg i somras (efter lillen kommit men jag kämpar fortfarande med de sista kilona.

    Jo, jag äter nog lite förlite, men det har fungerat bra. Jag har så lätt att överäta annars känner jag. Jag orkar fortfarande städa och laga mat och promenera Men när min förkylning gått tillbaks får jag nog peta i mig lite mer för att orka med träningen!

Liknande trådar

  1. På tal om gammal då...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 08:44
  2. Hur gammal är man
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 10:29
  3. Ny, men gammal......
    By rene in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 15:49
  4. Ny men gammal
    By mammatillm in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 20:20
  5. När F*n bli gammal...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 23:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar