Jag vet en hemlighet!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    Jag vet en hemlighet!

    Kikade på ankomst december att någon fått en liten bäbis!
    Grattis!
  2. 1
    Jag vet en hemlighet! Kikade på ankomst december att någon fått en liten bäbis!
    Grattis!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Va var det ytteligare en härinne som skulle ha förutom Kiddan och Pochis. Hrm vem var nu det?
  4. 2
    Va var det ytteligare en härinne som skulle ha förutom Kiddan och Pochis. Hrm vem var nu det?
  5. Medlem sedan
    Jul 1998
    #3
    Va!
    Vem då? Har jag missat nåt?
  6. 3
    Va!
    Vem då? Har jag missat nåt?
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4

    Om inte jag har helt fel

    så har Lotta med Pontus fått en liten bäbis. Stort grattis till Lotta i så fall!!!!!!!!!
  8. 4
    Om inte jag har helt fel så har Lotta med Pontus fått en liten bäbis. Stort grattis till Lotta i så fall!!!!!!!!!
  9. Medlem sedan
    Jul 1998
    #5
    Ja just det....GRATTIS Lotta!
  10. 5
    Ja just det....GRATTIS Lotta!
  11. Medlem sedan
    Jun 1999
    #6

    Stort grattis Lotta

    Hoppas hela famijen mår bra. Är de stolta nu storebröderna? kramar från Eva m Johan
  12. 6
    Stort grattis Lotta Hoppas hela famijen mår bra. Är de stolta nu storebröderna? kramar från Eva m Johan
  13. Lotta med Pontus
    #7
    Tack!!!Visst stämmer det att vi fått en liten lillebror.Han ska heta Casper och kom 16/12, 50cm lång och 3030gram tung.Allt går bra och han är ett mycket snällt litet barn,men tänk vad mycket man glömmer på 8år...cementen i huvet...amningshjärnan....nu får jag iallafall mycket hjälp av alla killarna och den största(14år)är mäkta stolt över att han kan byta på bebis alldeles själv!!!
  14. 7
    Tack!!!Visst stämmer det att vi fått en liten lillebror.Han ska heta Casper och kom 16/12, 50cm lång och 3030gram tung.Allt går bra och han är ett mycket snällt litet barn,men tänk vad mycket man glömmer på 8år...cementen i huvet...amningshjärnan....nu får jag iallafall mycket hjälp av alla killarna och den största(14år)är mäkta stolt över att han kan byta på bebis alldeles själv!!!
  15. Lotta med Pontus
    #8
    De är stolta som tuppar och vill visa hela världen sin fina lilla lillebror Casper.
    Tack för Grattis!!
  16. 8
    De är stolta som tuppar och vill visa hela världen sin fina lilla lillebror Casper.
    Tack för Grattis!!

Liknande trådar

  1. Min hemlighet
    By Anonym bonusmamma in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 10:40
  2. Hemlighet...
    By Izzy in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 11:33
  3. En hemlighet..
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 17:58
  4. Jag vet en hemlighet
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 10:12
  5. hemlighet
    By super hemlig in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 08:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar