Sixten har RS...
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Sixten har RS...

    ...jag är kaotiskt trött efter flera vaknätter, Elly är också sjuk, Herman är understimulerad och gör allt han kan för att reta upp både mej och sin syster och maken är bortrest. Kul. Ingen bra vecka med andra ord... Måste hålla Sixten under noga uppsikt så nån sömn inatt heller lär det väl knappast bli.

    *trött, trött, trött*
  2. 1
    Sixten har RS... ...jag är kaotiskt trött efter flera vaknätter, Elly är också sjuk, Herman är understimulerad och gör allt han kan för att reta upp både mej och sin syster och maken är bortrest. Kul. Ingen bra vecka med andra ord... Måste hålla Sixten under noga uppsikt så nån sömn inatt heller lär det väl knappast bli.

    *trött, trött, trött*
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Stackars dig! Uschans för RS, jag trodde kanske att våra bebbar var för stora för nån verklig fara, men så är det alltså inte. Är det febern som du vakar över eller vad? *undrar oroligt* Hoppas du får lite sömn iaf!
  4. 2
    Stackars dig! Uschans för RS, jag trodde kanske att våra bebbar var för stora för nån verklig fara, men så är det alltså inte. Är det febern som du vakar över eller vad? *undrar oroligt* Hoppas du får lite sömn iaf!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    RS-viruset

    ger en förkylning med väldigt segt slem i luftrören. Det kan vara svårt för barn under halvåret att hosta upp slemmet och få tillräckligt med syre. Jag måste vara uppmärksam på om Sixten blir slö och visar tecken på syrebrist. Jobbigt...
  6. 3
    RS-viruset ger en förkylning med väldigt segt slem i luftrören. Det kan vara svårt för barn under halvåret att hosta upp slemmet och få tillräckligt med syre. Jag måste vara uppmärksam på om Sixten blir slö och visar tecken på syrebrist. Jobbigt...
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Åhhh, vännen, låter tokjobbigt.. vet inte om det hjälper nåt men skickar iaf ett gäng stryrkekramar!
  8. 4
    Åhhh, vännen, låter tokjobbigt.. vet inte om det hjälper nåt men skickar iaf ett gäng stryrkekramar!
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Men plutten! Och så är maken bortrest!!!
    Vad jobbigt för er!
    *styrkekramar till er*
  10. 5
    Men plutten! Och så är maken bortrest!!!
    Vad jobbigt för er!
    *styrkekramar till er*
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Ja, jättejobbigt. Alltså andnöd hos barn är det värsta jag vet.. Storebror har falsk krupp och jag har såån ångest varje gång det händer. Lider med dig!
  12. 6
    Ja, jättejobbigt. Alltså andnöd hos barn är det värsta jag vet.. Storebror har falsk krupp och jag har såån ångest varje gång det händer. Lider med dig!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Men stackars er!! Läbbigt med RS...å TYPISKT att gubben inte e hemma när du behöver honom som mest, men så e det väl alltid...

    Krya på dig Sixten!!
  14. 7
    Men stackars er!! Läbbigt med RS...å TYPISKT att gubben inte e hemma när du behöver honom som mest, men så e det väl alltid...

    Krya på dig Sixten!!
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8
    Men fy! Grannens bebis fick RS när han var 3 månader och var tvungen att ligga inlagd i nästan två veckor. Förstår dig om du är supertrött!!!

    Stora krya på er kramar från mig!
  16. 8
    Men fy! Grannens bebis fick RS när han var 3 månader och var tvungen att ligga inlagd i nästan två veckor. Förstår dig om du är supertrött!!!

    Stora krya på er kramar från mig!
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9

    Stackars, stackars er.

    Hoppas han kryar på sig och att det inte behöver bli allvarligare och att du/ni får sova o vila lite i alla fall. Stora krya-på-er-kramar!
    Älskar mina troll ♥ Emil ♥ Oskar ♥ Viktor ♥ Vilma ♥ Nova ♥
  18. 9
    Stackars, stackars er. Hoppas han kryar på sig och att det inte behöver bli allvarligare och att du/ni får sova o vila lite i alla fall. Stora krya-på-er-kramar!
  19. Medlem sedan
    Aug 2004
    #10
    Men stackare! Hoppas han kryar på sej fort och att du får lite avlastning och får sova ordentligt emellanåt. Det blir ju hur jobbigt som helst om man inte får sova på flera nätter annars!
  20. 10
    Men stackare! Hoppas han kryar på sej fort och att du får lite avlastning och får sova ordentligt emellanåt. Det blir ju hur jobbigt som helst om man inte får sova på flera nätter annars!
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    önskar jag kunde hjälpa till. Skickar en stor kram till er!!
  22. 11
    önskar jag kunde hjälpa till. Skickar en stor kram till er!!
  23. Medlem sedan
    Jan 2007
    #12
    Usch va jobbigt, huh för RS... Krya på kramar till barnen och hoppas du får sova snart.. Kram
  24. 12
    Usch va jobbigt, huh för RS... Krya på kramar till barnen och hoppas du får sova snart.. Kram
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13
    Hjälp!! Det är ju spädbarnsföräldrars fasa, RS alltså! Usch!!!! (se mitt inlägg högre upp). Jag hoppas verklgien att han kryar på sig snart. STOOOORA KRAMAR till dig!
  26. 13
    Hjälp!! Det är ju spädbarnsföräldrars fasa, RS alltså! Usch!!!! (se mitt inlägg högre upp). Jag hoppas verklgien att han kryar på sig snart. STOOOORA KRAMAR till dig!
  27. Medlem sedan
    Mar 2000
    #14
    Stackars Sixten! Och stackars stackars dig... oron och sömnbristen.... Tänker på er! Krya på Sixten!
    Kramar er....
  28. 14
    Stackars Sixten! Och stackars stackars dig... oron och sömnbristen.... Tänker på er! Krya på Sixten!
    Kramar er....

Liknande trådar

  1. Sixten
    By Lisalee in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-05-14, 08:47
  2. Sixten är så
    By hermelinen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:59
  3. En SIXTEN!
    By hedvig in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 15:10
  4. Sixten!
    By Keso in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 22:20
  5. Sixten har...
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 14:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar