Minns ni Surahammar -03
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Minns ni Surahammar -03

    Hej på er gamla juli-02 Aff snackare......satt och kollade på bilder då våra var små, då vi träffades i Surahammar då barnen bara var 6 mån.

    Guud vad roligt det var att träffa er alla och se vilka ni var och se alla bebisar, fatta var det typ 25 bebisar och bara mammor eller hur var det , ni som minns?

    Och tänk många av er har fått fler barn sedan dess.

    Jag skriver inte så ofta men jag går ofta in o läser vad ni skriver.

    Ja alla ni.......som minns mig Gita med Nellie ha det så bra och även ni andra med som jag inte känner igen här inne.

    kram!
  2. 1
    Minns ni Surahammar -03 Hej på er gamla juli-02 Aff snackare......satt och kollade på bilder då våra var små, då vi träffades i Surahammar då barnen bara var 6 mån.

    Guud vad roligt det var att träffa er alla och se vilka ni var och se alla bebisar, fatta var det typ 25 bebisar och bara mammor eller hur var det , ni som minns?

    Och tänk många av er har fått fler barn sedan dess.

    Jag skriver inte så ofta men jag går ofta in o läser vad ni skriver.

    Ja alla ni.......som minns mig Gita med Nellie ha det så bra och även ni andra med som jag inte känner igen här inne.

    kram!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Ja!

    Det var en härlig tid då vi skrev som mest härinne. Vi stötte och blötte nog det mesta tror jag. Jag hade alltid Aff (då hette det ju fN) uppe på datorn så jag kunde kolla om någon skrivit något nytt om jag råkade passera (hur jag nu skulle kunna göra det med datorn på övervåningen!). Det var liksom prio 1 sajten att kolla när man slog sig ner vid datorn.
    Jag har irl kontakt med flera stycken sen den tiden och det är sååå kul.
    Det var kanonkul att vi kunde få till den där träffen. Synd att vi inte lyckades riktigt lika bra med återträffen vi hade på gång för ett tag sen. Men men...det är ju aldrig för sent för nya tag...
    Kul att det är så pass många som faktiskt fortsätter att titta in här. Hoppas vi kan hålla igång sidan ett bra tag till!
    Kramar till dig och Linns låtsatstvilling!
  4. 2
    Ja! Det var en härlig tid då vi skrev som mest härinne. Vi stötte och blötte nog det mesta tror jag. Jag hade alltid Aff (då hette det ju fN) uppe på datorn så jag kunde kolla om någon skrivit något nytt om jag råkade passera (hur jag nu skulle kunna göra det med datorn på övervåningen!). Det var liksom prio 1 sajten att kolla när man slog sig ner vid datorn.
    Jag har irl kontakt med flera stycken sen den tiden och det är sååå kul.
    Det var kanonkul att vi kunde få till den där träffen. Synd att vi inte lyckades riktigt lika bra med återträffen vi hade på gång för ett tag sen. Men men...det är ju aldrig för sent för nya tag...
    Kul att det är så pass många som faktiskt fortsätter att titta in här. Hoppas vi kan hålla igång sidan ett bra tag till!
    Kramar till dig och Linns låtsatstvilling!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    oh yes! klart man minns! Det var ju världens roligaste bebisträff!!
  6. 3
    oh yes! klart man minns! Det var ju världens roligaste bebisträff!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Japp! Jag tittar ofta tillbaka på bilderna med glädje. Favoriterna är bilderna med alla barnen i bara blöjan! Vilket härligt kaos det var den helgen. Hela vandrarhemmet luktade bajsblöjor
  8. 4
    Japp! Jag tittar ofta tillbaka på bilderna med glädje. Favoriterna är bilderna med alla barnen i bara blöjan! Vilket härligt kaos det var den helgen. Hela vandrarhemmet luktade bajsblöjor
  9. Medlem sedan
    Sep 2004
    #5
    Oh ja! Tänker ofta på träffen och vad trevligt det var att få träffa er alla. Gör gärna om det om det skulle fungera..?
    Säger som M att tråkigt att förra försöket gick om intet.
  10. 5
    Oh ja! Tänker ofta på träffen och vad trevligt det var att få träffa er alla. Gör gärna om det om det skulle fungera..?
    Säger som M att tråkigt att förra försöket gick om intet.
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Ja, det var läckert!
    Tycker fortfarande att det var synd att jag inte kunde stanna längre... Men med Helene och hennes humör/kolik var det för jobbigt. Det blev bara några få av er jag lärde känna under träffen, men dej minns jag absolut!

    Tina med Helene
  12. 6
    Ja, det var läckert!
    Tycker fortfarande att det var synd att jag inte kunde stanna längre... Men med Helene och hennes humör/kolik var det för jobbigt. Det blev bara några få av er jag lärde känna under träffen, men dej minns jag absolut!

    Tina med Helene
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    oh ja!

    Det var verkligen en härlig tid! Jag minns tillbaka med stor värme och glädje! :-)

    Kram!!
  14. 7
    oh ja! Det var verkligen en härlig tid! Jag minns tillbaka med stor värme och glädje! :-)

    Kram!!
  15. m00n
    #8
    Ja det glömmer jag aldrig hoppas jag Helt underbart och verkligen nåt som är roligt att berätta om tycker jag Tilde ska få höra om det när hon blir större och förstår mer... lite har hon hört men jag vill berätta mer senare.
  16. 8
    Ja det glömmer jag aldrig hoppas jag Helt underbart och verkligen nåt som är roligt att berätta om tycker jag Tilde ska få höra om det när hon blir större och förstår mer... lite har hon hört men jag vill berätta mer senare.

Liknande trådar

  1. Minns ni det här?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 08:33
  2. Morden i surahammar
    By missminna in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 21:01
  3. Minns ni mig?
    By Ninnan in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 22:29
  4. Jag minns att PO.P
    By *Lee* in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 17:09
  5. Minns ni oss????
    By wivsan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 14:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar