Hej alla!!
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Hej alla!!

    Hej alla mammor och ett grattis till alla nybivna fyraåringar!

    Min Alex är en stor levndasglad 4 åring som vet hur man trotsar ordentligt med sin mamma. Han var nyss på 4 årskontroll och fick OK-stämpel i rumpan!

    Ni kan ta en titt på honom om ni scrollar ner en bit i min blogg! Där finns en fin bild på honom och alla hans guldpengar han fick när han fyllde år på luciadagen!

    www.mammamilla.blogg.se


    Hoppas alla mår gott och får en fin jul!

    Kram Milla
    **Mamma till rallykidsen Jonathan, Alexander & Emanuel**
    http://www.camillaslivochlustar.wordp ress.com
  2. 1
    Hej alla!! Hej alla mammor och ett grattis till alla nybivna fyraåringar!

    Min Alex är en stor levndasglad 4 åring som vet hur man trotsar ordentligt med sin mamma. Han var nyss på 4 årskontroll och fick OK-stämpel i rumpan!

    Ni kan ta en titt på honom om ni scrollar ner en bit i min blogg! Där finns en fin bild på honom och alla hans guldpengar han fick när han fyllde år på luciadagen!

    www.mammamilla.blogg.se


    Hoppas alla mår gott och får en fin jul!

    Kram Milla
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Vilken snygg blogg du har! Oerhört imponerande. Vackra kort. Edwin har också en chokladkalender och tar lydigt 1 bit/dag .. dock har jag sett att lucka 21 är tom så hur det blir imorgon vet jag inte. Vi kanske får hitta på att det är den 22:a ... förmodar att det var svårt att motstå att öppna 2 luckor en dag. va kul det var att läsa att din lille kille blev lika glad varje dag över att det var CHOKLAD i luckan De är för söta. God Jul och Gott Nytt År på er.
  4. 2
    Vilken snygg blogg du har! Oerhört imponerande. Vackra kort. Edwin har också en chokladkalender och tar lydigt 1 bit/dag .. dock har jag sett att lucka 21 är tom så hur det blir imorgon vet jag inte. Vi kanske får hitta på att det är den 22:a ... förmodar att det var svårt att motstå att öppna 2 luckor en dag. va kul det var att läsa att din lille kille blev lika glad varje dag över att det var CHOKLAD i luckan De är för söta. God Jul och Gott Nytt År på er.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Håller med, jättefin blogg! Tack för titten och grattis i efterskott Alexander!
  6. 3
    Håller med, jättefin blogg! Tack för titten och grattis i efterskott Alexander!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar